Az év első 9 hónapjában 76 millió eurós (jelen árfolyamon 23,7 milliárd forintos) bevételt ért el az RTL Magyarország az RTL Group jelentése szerint, ez ötmillió euróval (1,56 milliárd forint) múlta felül az egy évvel korábbit. A magyar leányvállalat EBITDA eredménye a duplájára nőtt. Az RTL Group beszámolójában megjegyzik, hogy csökkent a különbség a 18-49 éves korosztályban, főműsoridőben elért share-t vizsgálva az RTL Magyarország és a nagy rivális TV2 Csoport között.
Az RTL Group jelentése szerint a magyar televíziós hirdetési piac nettó árakon számolva az év első 9 hónapjában 0,4 százalékkal csökkent az egy évvel korábbihoz képest. A jelentés megjegyzi, hogy az RTL Magyarország bevételének bővülésében főszerepet játszott, hogy 2016 nyara óta terjesztési díjat szedhetnek az RTL Klub után.
A beszámoló szerint az RTL Magyarország EBITDA eredménye megduplázódott, míg 2016 első 3 negyedévében 10 millió euró volt, addig idén a január-szeptemberi időszakban elérte a 20 millió eurót. A jelentős változásban a magasabb bevétel mellett a reklámadó változás egyszeri hatása is szerepet játszott.
Az RTL magyarországi csatornaportfóliója a 18-49 éves korcsoportban főműsoridőben átlagosan 31,3 százalékos közönség részesedést tudott felmutatni az első kilenc hónapban, ez 2,5 százalékponttal marad el a 2016 hasonló időszakában elért eredménytől. Az RTL csatornái 10,7 százalékponttal nagyobb átlagos share-t tudtak elérni főműsoridőben a 18-49 évesek között, mint a legnagyobb rivális, TV2 Csoport adói, ugyanakkor a jelentés megjegyzi azt is, hogy 2016 első 9 hónapjában 17,7 százalékpont volt a különbség.
A főcsatorna, az RTL Klub átlagosan 16,3 százalékos share-t tudott felmutatni a január-szeptemberi időszakban a 18-49 éves korosztályban, főműsoridőben, egy évvel korábban 18,3 százalék volt ez az érték. Előnye azonban így is jelentős a fő rivális TV2-vel szemben, ami idén az első 9 hónapban 9,7 százalékos átlagos részesedést tudott elérni a vizsgált célcsoportban főműsoridőben, míg 2016 hasonló időszakában 10 százalékosat.
Az anyavállalat, az RTL Group az év első 9 hónapjában 4,350 milliárd eurós bevételt ért el, ez 2,8 százalékos bővülést jelent éves összevetésben. A társaság nettó eredménye 434 millió euró volt, ami 2 százalékkal maradt el a 2016 első 3 negyedévében elért nyereségtől.
- Hirdetés -
Több mint 1,5 milliárdot erősödött az RTL
|
- Hirdetés -
A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI
Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac
A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...
Ilyen autóra elég a munkáshitel
A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...
A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány
Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...
Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén
Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...
Új tablettel erősít a Honor
December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...
Minden tizedik magyar állást keres
Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...
Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez
Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...
Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n
Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...
Átalakuló streamingvilág
A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
Újabb díjat nyert a K&H
Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
- Hirdetés -