- Hirdetés -

Több mint 200 millióval segített a Spar

|

A SPAR Magyarország évről-évre számos egészséggel, szociális szférával, oktatással, kultúrával, sporttal és állatvédelemmel kapcsolatos szervezetet, ügyet támogat, s elkötelezetten segíti a hazai kisvállalkozásokat, hogy termékeikkel megjelenhessenek az üzletlánc polcain.

A vállalat az egész évet átfogóan szervez és támogat jótékonysági kezdeményezéseket. Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője elmondta: „A tavalyi évben több mint 244 millió forintot fordított nemes célok támogatására a vállalatunk. Büszkék vagyunk valamennyi kezdeményezésünkre és arra, hogy a vásárlóink is ahol tudnak, ott segítenek az adománygyűjtő akcióink idején.” A Magyar Máltai Szeretetszolgálattal immár 26. éve működik együtt szorosan az élelmiszerlánc: közös gondolkodásuk, ötleteik és kezdeményezéseik mentén az elmúlt évtizedekben számos jótékonysági akció tér vissza rendszeresen, újabb kezdeményezéseiknek köszönhetően pedig folyamatosan bővül a támogatottak köre. A karitatív szervezetet közel 47,4 forintnyi pénzbeli-, illetve termékadománnyal tudta támogatni a vevőivel együtt a SPAR Magyarország 2022-ben. Ebből az összegből a vevők által megvásárolt adománykártyák értéke 24,7 millió forint volt. A közös adománygyűjtéseknek köszönhetően további 143 tonna élelmiszer és több mint 58 ezer darab tanszer kerülhetett a rászorulókhoz.

Tizenkét tonna száraz táp jutott bajba jutott állatoknak

„Mancs a bajban!” elnevezéssel 2022 májusában immáron második alkalommal szervezett kétnapos állateledel-gyűjtő kampányt a SPAR Magyarország az Országos Állatvédőrség Alapítvánnyal karöltve. A kijelölt INTERSPAR áruházakban a civil állatvédő szervezetek munkatársai a vásárlók adományainak köszönhetően a kutyáknak több mint 10 ezer kilogramm száraz tápot, 3500 doboz konzervet, míg a cicáknak több mint 1700 kilogramm száraz tápot, 2700 doboz konzervet, 4400 csomag alutasakos eledelt és 1400 kilogramm macskaalmot gyűjtöttek. A „Mancs a bajban!” állateledel-gyűjtés során a vásárlókat bevonva a vállalat közös erővel segített a bajba jutott négylábúakon, eközben pedig igyekezett a felelős állattartás és az állatvédelem fontosságára is felhívni a figyelmet, valamint a civil szervezetek értékes munkájával is jobban megismerteti a lakosságot. A SPAR Magyarország a fentieken kívül több mint tíz éve segíti az itthoni menhelyek, állat- és vadasparkok munkáját azzal, hogy az áruházakban feleslegessé váló, kereskedelmi forgalomból kivont termékeket nekik ajánlja fel.

A SPAR-os gyerekek is felhőtlenül táborozhattak

A SPAR Magyarország, mint hazánk egyik legnagyobb foglalkoztatója 2022-ben is segítséget nyújtott abban, hogy munkavállalói gyermekei nyáron táborozni tudjanak. Az elmúlt évtizedben – a járvány miatt a 2020-as évet kivéve – minden esztendőben szervezett tábort munkatársai iskoláskorú gyermekeinek, ami 2013 óta több mint 200 millió forintos ráfordítással 4000 nebuló önfeledt nyaralását segítette elő a legalább öt napig tartó, ott alvós táborokkal. Nemcsak a gyermekeknek nagy kaland ez, de a SPAR-csoport kollégáinak is jelentősen megkönnyíti a nyári időszak szervezését.

Tanszerek a rászoruló gyerekeknek

Az Adni Öröm! kezdeményezés nyári tanszergyűjtő kampányának keretében a vásárlók rászoruló gyermekek iskolakezdését támogathatták a hazai INTERSPAR-okban megvehető adománykártyákkal, valamint az áruházakban személyesen megvásárolt, és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat önkénteseinek a helyszínen átadott füzetekkel, írószerekkel, tolltartókkal, iskolatáskákkal, tornacsomagokkal és egyéb hasznos taneszközökkel. A karitatív szervezet minden tárgyi adományt és pénzbeli felajánlást – amelyet szintén tanszerekre váltott be - szeptember elején juttatta el a nehéz helyzetben lévő családokhoz. A kezdeményezést 2021-ben indította el a hazai üzletlánc a szeretetszolgálattal karöltve, olyan hagyományt teremtve, amely 2022-ben is folytatódott: ezúttal több mint 58 000 darab tanszerrel és közel 2 millió forint értékű adománykártya megvásárlásával segítették a vásárlók az iskolaszergyűjtő kezdeményezését. A támogatást a SPAR Magyarország további 1 millió forinttal egészítette ki. Az áruházlánc vásárlóinak támogatásával a Magyar Máltai Szeretetszolgálat a 2022-es évben így mintegy 1500 gyermeknek segített új tanszerekkel, tornafelszereléssel, s a tanuláshoz szükséges egyéb eszközökkel.

Esélyegyenlőségi futam és adománygyűjtés a SPAR Budapest Maraton Fesztiválon

Nyolcszáz hazai település és 83 ország több ezer futója vett részt tavaly októberben a 37. SPAR Budapest Maraton Fesztiválon. A rendezvény egyik különlegessége volt a 10. FODISZ Esélyegyenlőségi Futam. Az esemény a fogyatékossággal élő, mozgáskorlátozott, illetve a szolidaritásukat kifejezni vágyó fiatalokat invitálta egy szimbolikus, 500 méteres táv lefutására. A program célja, hogy azok a fogyatékossággal élő gyerekek is átélhessék a versenyzés örömét és izgalmait, akiknek az aktív sportolás nem feltétlenül a mindennapok része. Az esélyegyenlőségi futam mellett a kétnapos sportnépszerűsítő programhoz hagyományosan több jótékonysági kezdeményezés is kapcsolódott.

Adni Öröm! az ünnepek előtt is

A Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR közös, Adni Öröm! karácsonyi adománygyűjtő akciója 2022-ben immár huszonhatodik esztendeje gondoskodik arról, hogy azok is részesülhessenek meghitt ünnepekben, akik mások segítségére szorulnak. A szeretetszolgálat önkéntesei karácsony előtt személyesen is kitelepültek a kijelölt SPAR és INTERSPAR üzletekbe, ahol tartósélelmiszer-adományok gyűjtése volt a cél. A korábbi gyakorlatot folytatva ezúttal is, már az ünnepi időszak elején, december 1-jén elkezdődött az adománykártyák árusítása a pénztárakban, illetve a SPAR online shopban. Az ünnepek előtti időszakban sokan fejezik ki szolidaritásukat és együttérzésüket: egy, a SPAR Magyarország felkérése készült kutatás szerint a megkérdezettek 43%-a vallja, hogy amikor adományoz, szinte látja maga előtt azoknak az arcát, akiknek segít, és az is kiderült, hogy az adományozók előnyben részesíti a személyesebb ajándékozást. Azért, hogy ezt az érzelmi többletet ki tudják fejezni a SPAR vásárlói, a tavalyi évben az áruházlánc arra is lehetőséget biztosított, hogy az adományozók óriásképeslapon vagy online módon üzenhessenek a megajándékozottaknak, így még személyesebbé válhatott az adományozás. A Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország Adni Öröm! akciója révén 2022-ben 143 tonna élelmiszerből készülhetett ajándékcsomag. Ez a mennyiség 19.500 családnak segített szebbé és meghittebbé tenni az ünnepeket. A SPAR online shop vásárlói pedig – a személyesen vagy online megvásárolható ajándékkártyákon keresztül – több mint 7,3 millió forint felajánlással járultak hozzá az akcióhoz, amely összeget szintén az élelmiszer-ajándékcsomagok összeállítására fordítottak.

Kétszázezer jótékony aludoboz árát fordították rászoruló gyermekek táboroztatására

Nemcsak a környezeti terhelést csökkentik jelentősen, de nehéz sorsú gyermekek nyaralását is segíthetik a SPAR Magyarország vásárlói, amikor visszaviszik, és az erre a célra felállított automatáknál beváltják a használt alumíniumdobozokat. A folyamat igen egyszerű: amikor a háztartásban összegyűlt alumínium dobozokat a kijelölt SPAR és INTERSPAR üzleteknél megtalálható automatákban visszaváltják a fogyasztok, a folyamat végén az adakozásra lehetőséget kínáló gombot szükséges megnyomni, ahhoz, hogy az aludobozok értéke jótékonysági célokat szolgálhasson. A kezdeményezésnek köszönhetően 2022-ben 200 ezer doboz gyűlt össze, ami több mint 3 tonna újrahasznosítható alumíniumot jelent. A befolyt közel egymillió forintból a Magyar Máltai Szeretetszolgálat nehéz sorsú gyerekek nyári táborozását segíti.

Minél több magyar termékkel a vásárlókért

A SPAR Magyarország a magyar gazdák, családi vállalkozások, a magyar agrárium és feldolgozóipar mellett elkötelezett vállalat: a hazai termelők és a magyar termékek, innovációk ösztönzése üzleti filozófiájának alappillére. Felkarolásukat támogatja a 2019-ben startolt Hungaricool termékverseny, amelyre olyan magas minőséget képviselő, Magyarországon előállított, izgalmas termékeket várnak, amelyek új fejlesztésűek, vagy ha már léteznek, a kiskereskedelmi láncokban széles körben még nem kaphatók. Ez a vásárlók számára azt jelenti, hogy évről évre újabb és újabb jó minőségű, hazai termelők által előállított árucikkeket vehetnek le a polcokról. 2022-ben negyedszer indult el a Hungaricool termékverseny, melyhez az ötletgazda SPAR mellett a K&H még aktívabb szerepvállalással csatlakozott: személyre szabott pénzügyi tanácsadással, finanszírozással támogatja a győzteseket, akiket marketingtámogatással és képzésekkel is segít a SPAR Beszállítói Akadémia. Ennek elsődleges célja, hogy a brand-építés terén olyan tudásanyaggal segítse a magyar kisvállalkozásokat, amely ösztönözi a további termékfejlesztést: ebből a vásárlók is profitálhatnak. Az eddigi három Hungaricool keretében már 26 győztes beszállító összesen több mint száz termékcikkel van jelen az áruházlánc polcain. A termékverseny mellett az üzletlánc a Régiók Kincsei elnevezésű programjával is támogatja a hazai kistermelőket azzal, hogy termékeiknek helyet biztosít polcain. A piros alma logóval jelölt termékek választásakor a fogyasztók a különböző hazai régiókból származó kistermelőket támogatják vásárlásukkal.

SPAR Segítő Kezek Program

A SPAR Magyarország lehetőségeihez mérten szívesen támogat olyan szervezeteket, amelyek társadalmilag jelentős ügyeket, akciókat hívatottak támogatni, felkarolni. Az élelmiszerlánc ezért életre hívott egy pályázati rendszert évekkel ezelőtt, amelynek keretében átlátható módon, egyenlő esélyeket biztosítva tud támogatni különböző kezdeményezéseket. 2022-ben a SPAR Segítő Kezek pályázati program keretén belül 80 civil alapítvány, egyesület részesült támogatásban, mintegy 8,5 millió forint értékben.

fotó: spar.hu

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...