- Hirdetés -

Több mint félmilliárd forint támogatás a Tescótól

|

Újabb 42 millió forintos tescós támogatás talált gazdára a helyi kis közösségeknél a Tesco „Ön választ, mi segítünk” pályázati programjának 14. fordulójában. A vállalat 2016 óta így összesen már több mint fél milliárd forintot biztosított országszerte környezetszépítő, oktatási és képesség-fejlesztési, illetve egészséges életmódra ösztönző projektek kivitelezéséhez. Ahogy az eddigi fordulókban, úgy most is a Tesco vásárlói dönthettek a támogatási összeg elosztásáról, akik mintegy 2 millió szavazatot adtak le 173 közösségépítő kezdeményezésre az áruházakban. A Tesco a voksok száma alapján országszerte 59 körzetben egyenként 400, 200, illetve 100 ezer forinttal járul hozzá a pályázatok megvalósításához, valamint egyenként további 365 ezer forinttal jutalmazza a három legkreatívabb kezdeményezést.

Az „Ön választ, mi segítünk” pályázati programjában a Tesco a vásárlókra bízza, hogy döntsenek a saját környékükön megvalósuló közösségi programok támogatásának szétosztásáról. A január 15-től február 11-ig tartó szavazási szakaszban többek között fiatalok számára szervezett tehetséggondozó táncházi foglalkozásokra, fogyatékossággal élőknek szóló tankonyha kialakítására, játszótéri mesedélutánokra, tóparti kalandtábor szervezésére, betyárolimpia megrendezésére, valamint fonó felújítására is voksolhattak a Tesco vásárlói. Az áruházakban található gyűjtőkbe közel 2 millió zsetont dobtak be, a legtöbb szavazatot pedig az egyik kecskeméti Tesco hipermarketben adták le.

A zsetonok száma alapján a vállalat országszerte mintegy 42 millió forinttal támogat 173 pályázó szervezetet, külön is díjazva a Hajdú-Bihar vármegyei Igazgyöngy Alapítvány, a Fejér vármegyei dr. Entz Ferenc Mezőgazdasági Technikum, valamint a Pest vármegyei Humanae Vocis Alapítvány kezdeményezését azok kreativitásáért és innovatív megközelítéséért.

„Told község fiatal édesanyái a közösség meghatározó tagjai, akik személyes példamutatással segíthetnek formálni az itt élők életét. A Tesco segítségével digitális kompetenciáikra alapozva fejleszthetjük képességeiket a nagyobb online és pénzügyi tudatosság elérése érdekében, hogy később mintául szolgálhassanak gyermekeiknek” – mondta L. Ritók Nóra, az Igazgyöngy Alapítvány szakmai vezetője.

„A Velencei-tó műhelye elnevezésű projektünk egyszerre célozza a fenntarthatóságot és a generációk együttműködését. A szavazatokkal és a különdíjjal elnyert támogatás révén egy olyan újrahasznosító varróklubot hozhatunk létre, ahol a tó körül elhelyezkedő nyugdíjasotthonok lakói és iskolánk tanulói textilhulladékból készítenek tárgyakat, melyek aztán a környékbeli gyermekotthonokba és a helyi iskolákba kerülnek” – mondta Dr. Gerhard-Kotroczó Ágnes, az Alapítvány elnöke.

„Köszönjük a szavazatokat és a Tesco anyagi hozzájárulását kezdeményezésünkhöz, amelynek keretében egy különleges mesesétálót hozhatunk létre Budaörsön. Főhőseink a Barack család tagjai. Először Barack Pál és Pali sétálóját ismerhetik meg az érdeklődők, ahol egy telefonos applikáció segítségével nemcsak népmeséket hallgathatnak meg a családok, hanem a Barack család kalandjai is megelevenednek" – mondta Marcinka-Májer Emese, a Humanae Vocis Alapítvány keretében működő Budaörsi Nő közösség informális csoport képviselője.

Országszerte a legtöbb, több mint 90 ezer szavazatot a budapesti Gézengúz Alapítvány a Születési Károsultakért szülői kompetenciafejlesztést célzó pályázata kapta, amely az otthoni nevelést szeretné elősegíteni a szenzoros eszközök tudatos használatának edukációjával győri intézetében.

„Rendkívüli öröm, hogy vásárlóink évek óta aktívan kiveszik a részüket a támogatások elosztásáról döntő szavazásban, amit a 14. fordulóban a gyűjtőpontokon leadott 1 918 961 darab zseton is alátámaszt. Büszke vagyok rá, hogy évek óta olyan projektek megvalósulását segíthetjük pénzügyi forrással, amelyek nem csupán a pályázó szervezetek, hanem a tágabb környezetben lakók számára is fontosak és hasznosak. A program indulása óta összesen több mint fél milliárd forintot fordítottunk arra, hogy a helyi közösségek valóra válthassák fejlesztési elképzeléseiket. A mostani kezdeményezések 50 százaléka a gyermekek, 19 százaléka a családok, 11 százaléka pedig a helyben élő teljes közösség, illetve a hátrányos helyzetűek érdekeit szolgálja, ami jól példázza, milyen sokszínű a közösségi élet hazánkban” – mondta Hevesi Nóra, a Tesco Magyarország kommunikációs vezetője.

A 14. fordulóban 59 körzetből érkeztek pályázatok az oktatást, képesség-fejlesztést támogató, egészséges életmódra ösztönző, valamint környezetvédő és -szépítő kezdeményezések kategóriában, melyek közül az Effekteam Egyesület független szakértői választották ki azokat, amelyek továbbjutottak a szavazási szakaszba. Körzetenként a legtöbb szavazatot összegyűjtőket 400 ezer, a második legtöbb zsetonnal rendelkezőket 200 ezer, a harmadik helyezetteket 100 ezer forintos támogatással díjazza a Tesco, míg a különdíjasokat pályázatonként további 365 ezer forinttal jutalmazza.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...