- Hirdetés -

TOP10-ben a nosalty.hu és a portfolio.hu is

|

Visszavette az első helyet a leglátogatottabb hazai honlapok versenyében a 24.hu, a TOP10-be pedig bekerült a nosalty.hu és a portfolio.hu is szeptemberben – derül ki a DKT friss elemzéséből, ami a havi belföldi látogatószám alapján állítottak össze.

A szeptemberi toplista első 10 helyezettje közül 6-nak a helyezése semmit sem változott augusztus óta. Ugyanakkor pont az első két hely birtokosa között helycserére került sor, a szeptemberi versenyt a látogatószám (real user) alapján a 24.hu nyerte, megelőzve az első helyet előle átmenetileg – augusztusra – átvevő Indexet. Az Origo őrzi harmadik, a Blikk.hu negyedik helyét.

Az ötödik-hatodik helyre most is, akárcsak augusztusban két női site került, a femina.hu és a nlc.hu. Nem változott a hvg.hu helyezése sem, a közéleti oldal most is a 7. a listán. Ezzel szemben a lista 8. helyezettje, a nosalty.hu három helyet lépett előre, ezzel bekerült a TOP10-be. A 9. helyen változatlanul a ripost.hu van, míg a 10. helyre a Portfolio ugrott fel az augusztusi 12. helyéről.

Kiesett viszont az első tízből a Telex, amely augusztusban még a 8. helyen állt és a life.hu, amely akkor még éppen befért az első tízbe. De egy-egy ilyen változásból még nem érdemes mélyreható következtetéseket levonni, mert amelyik oldal most visszaesett, akár már egy hónap múlva is előre törhet, és ugyanez igaz fordítva is.

A honlapok listája mellett – nyár óta - lehetőség van brand alapú listák vizsgálatára is. Egy brand-nek számítanak az azonos vagy gyakorlatilag azonos névvel rendelkező oldalak, applikációk és stream-ek, így egy-egy brand vizsgálatakor mindezek forgalmát figyelembe vesszük. Jelen esetben a brand-lista első 9 helyezettje megegyezik a weblapok listájának első 9 helyezettjével, viszont a 10. helyen a Portfolio helyett – jelentős látogatottságú stream-je jóvoltából – a TV2 áll. De ha honlapok helyett a brandek versenyére figyelünk, akkor megváltozik a Telex és a Portfolio sorrendje is, a brandek között jelenleg 11. a Telex eggyel előzve a Portfoliot.

 

 

A vezető híroldalak egymáshoz viszonyított helyzetét érdemes hosszabb időtávon is vizsgálni. A 24.hu többnyire magabiztosan vezeti a listát, de éppen egy hónappal ezelőtt átmenetileg az Index vette át a stafétát tőle – amely egyébként tavaly november óta szépen leküzdötte hátrányát. Mostanra viszont ellentétes irányú mozgásuknak köszönhetően újra eltávolodott egymástól a két oldal megerősítve ezzel a 24.hu primátusát. Harmadik helyen az Origo áll, amely szeptemberben csak kb. 12000 látogatóval van lemaradva az Indextől, ami 3,3 millió feletti látogatószámnál igazán nem sok. De egy ideje közelíti a három dobogós helyezett híroldalt a könnyedebb hangvételű Blikk is, messze maga mögött hagyva a hírpiac többi versenyzőjét.

A következő csoportot azok a híroldalak jelentik, amelyeknek havi olvasótábora jelenleg kb. 2,3-2,5 millió fő, sorrendben a hvg.hu, a ripost.hu, a portfolio.hu és a TOP10-ből éppen kiesett Telex.

Érdemes még megemlíteni a sorban a jelenleg kb. 2 millió havi látogatóval rendelkező 444.hu-t is, amely augusztushoz képest egy helyet hátrébb csúszva 17. az összes mért oldal között, valamint a metropol.hu-t, ami most csak körülbelül 9000 látogatóval van lemaradva mögötte. Ez utóbbi oldal meglehetősen széles sávban mozog, látogatóinak száma április-májusban még csak 1,3 millió körül alakult.

Az elemzést a DKT készítette, amely magyar digitális ipar főbb képviselői által irányított iparközi szervezet; gyakorlatilag az összes meghatározó hazai digitális médiavállalat részt vesz méréseiben. Több mint 600 weboldal, applikáció és video stream statiszikái ismerhetők meg a mérésekből. Ügyfélkörét jelenleg 60 cég alkotja, beleértve a hazai médiapiac legmeghatározóbb szereplőit is. Együttműködő partnere a Gemius, amely Közép-Kelet-Európa legnagyobb online kutatóintézete.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...