- Hirdetés -

Újra együtt a Marvel és a Lexus a mozikban

|

- Hirdetés -

A Lexus és a Marvel a nagysikerű, három Oscar-díjat bezsebelő Fekete Párduc után újabb szuperhősös film, a nagy várakozások övezte, hazánkban november 4-én debütáló Örökkévalók kapcsán is együttműködik. A partnerség beharangozásaként el is készült két a Lexus és a Russo fivérek által rendezett reklámfilm, az egyikben a hamarosan a hazai márkakereskedésekbe is megérkező Lexus NX 450h+ plug in hibrid elektromos crossover, a másikban pedig az Európában nem forgalmazott IS 500 szegődik a mozifilmben Kingo szerepét megformáló Kumail Nanjani társául.

Vannak dolgok, amiket érdemes mindenáron megőrizni. Amennyiben te vagy a Kumail Nanjiani által játszott Kingo a Marvel Studios „Örökkévalók” című filmjéből, úgy a lenyűgöző új Lexus NX450h+ F SPORT ezek közé tartozik. A Marvel Studios „Örökkévalók” mozifilmjének exkluzív autóipari partnereként a Lexus új marketingkampányt mutatott be „Parkolóhely” címet viselő kisfilmjével.

A meglehetősen fantáziadús rövidfilmben Kingónak egy nagyon is emberi problémával kell megbirkóznia, mielőtt csatlakozna a belvárosban zajló hatalmas csatához. Szuperhősünknek ugyanis parkolóhelyet kell találnia új Lexus NX plug-in hibrid elektromos modelljének – a vadonatúj prémium crossovernek, amely egyesíti az erőteljes formákat, az intuitív innovációs megoldásokat és a határtalan praktikumot. Mindez a „fantázia” birodalmában játszódik, ahol a prémium autógyártó és a filmgyártás egyik vezető szereplője összhangra talál. A Marvel Studios „Örökkévalók” című filmje a Marvel Moziverzum szuperhőseinek izgalmas, új csapatát, a Földön évezredek óta titokban élő, ősi földönkívülieket mutatja be. A „Bosszúállók: Végjáték” eseményei után játszódó történetben egy váratlan tragédia arra kényszeríti ezt a csapatot, hogy előbújjanak az árnyékból és újra egyesüljenek, hogy megvédjék az emberiséget ősi ellenségétől, a Deviánsoktól. A filmet Chloé Zhao rendezte, aki első színesbőrűként történelmet írt a legjobb rendezőnek járó Oscar-díj megnyerésével. Kumail Nanjiani mellett olyan sztárokat vonultat még fel az alkotás, mint Angelina Jolie, Gemma Chan, Richard Madden, Lauren Ridloff, Barry Keoghan, Brian Tyree Henry, Salma Hayek, Lia McHugh, Don Lee és Kit Harington.

A két reklámfilm megalkotását a rendezőpáros, Anthony és Joe Russo irányította. A fivérek négy filmet is rendeztek már a Marvel Moziverzumban, közöttük a minden idők egyik legnagyobb bevételét hozó „Bosszúállók: Végjáték” című mozit is. Az igazán szemfüles nézők a reklámfilmben több Marvel Moziverzum utalást is felfedezhetnek. Annak érdekében, hogy a nézők a Marvel Moziverzumtól megszokott minőséget kapják, a vizuális effektek elkészítését az ebben a kategóriában Oscar-díjas Framestore vállalatra bízták.

A most debütáló reklámfilm adja majd az alapját annak a nagy horderejű marketingkampánynak, amely széles körben jelenik majd meg a médiában, kezdve a különleges eseményektől, egészen a Lexus márkakereskedésekig. A vadonatúj NX prémium crossover és a Lexus LS 500 luxus zászlóshajó pedig a filmben is megjelennek majd.

Az Örökkévalók

A Marvel Studios Örökkévalók című filmje egy csapat földönkívüli szuperhős történetét mutatja be, akik már az emberiség hajnala óta védik a Föld bolygót. Amikor a már rég elfeledett, Deviánsok névre hallgató szörnyetegek rejtélyes módon visszatérnek, az Örökkévalóknak újra össze kell állniuk, hogy még egyszer megóvják az emberiséget. A lenyűgöző szereplőgárda tagjai között ott van Gemma Chan, mint az emberszerető Sersi, Richard Madden, mint a mindenható Ikaris, Kumail Nanjiani, mint a kozmikus erővel bíró Kingo, Lia McHugh, mint az örökké fiatal, mégis öreglelkű Sprite, Brian Tyree Henry, mint az intelligens feltaláló Phastos, Lauren Ridloff, mint a szupergyors Makkari, Barry Keoghan, mint az örökké magányos, tartózkodó Druig, Don Lee, mint az erős Gilgamesh, Kit Harington, mint Dane Whitman, Salma Hayek, mint a bölcs spirituális vezető Ajak és Angelina Jolie, mint a heves harcos Thena. A filmet Chloé Zhao rendezte, míg a producerek Kevin Faige és Nate Moore, az ügyvezető producerek pedig Louis D’Esposito, Victoria Alonso és Kevin de la Noy voltak. A forgatókönyv átiratát Ryan Firpo & Kaz Firpo, míg a forgatókönyv eredeti részeit Chloé Zhao, valamint Chloé Zhao & Patrick Burleigh, illetve Ryan Firpo & Kaz Firpo készítették. A Marvel Studios Örökkévalók” című filmje 2021 november 4-én debütál a magyarországi mozikban.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Izgalmas hajsza a NatGeo új sorozatában

Az amerikai lépfenetámadások 20. évfordulója alkalmából a National Geographic 2021 decemberében műsorára tűzi a biológiai terrorcselekmény és az azt követő izgalmas nyomozás történetét feldolgozó Halálzóna: Antrax című filmsorozatot. A hatrészes széria a Halálzóna című...

Új megoldásokat keresnek a munkavállalók

A dolgozók megéléseiből táplálkozó „nagy felismerés" jelenség következményeként újabb jelentős mozgás indulhat be világszerte a munkaerőpiacokon – mutat rá a Randstad Workmonitor 2021-es második felmérése. A több mint 27,000 dolgozó megkérdezésével 34 piacon, köztük...

Zenélő növényekkel kampányol az E.ON és az ACG

Az ACG Reklámügynökség és az E.ON zenélő mikrooázisokat hozott létre a vállalat klímaváltozás elleni küzdelem fontosságáról szóló kampányának részeként. A különleges installációknak köszönhetően a budapesti Széna- és Szent Gellért téren várakozó utasok nemcsak a...

Erős negyedévet zárt az Allianz

2021-ben az Allianz Csoport a harmadik negyedévben is erős működési teljesítményt mutatott fel az összes üzletágában. Ez azt bizonyítja, hogy az üzleti modellünk jól működik, segítségével ki tudjuk használni a globális gazdasági környezet és...

Eldőlt, viszi a 4iG a DIGI-t

Végleges megállapodást kötött a 4iG Nyrt. a román RCS & RDS csoporttal a médiakonszern magyarországi érdekeltségeinek megvásárlásáról. A tranzakció lezárásával, illetve az elmúlt egy évben az infokommunikációs szektorban végrehajtott akvizícióival a 4iG a legnagyobb...

Alapcsomagban a Viasat History

A Viasat World médiavállalat történelmi csatornája a múlt hiteles, több nézőpontból történő megismertetését tűzte zászlóshajójára. Az idén Promax-díjat is nyert Viasat History óráról órára érkezik olyan dokumentumfilmekkel, amelyek 360 fokban mutatják be múltunkat, így...

Jack Dorsey: What’s next for Twitter’s co-founder?

https://www.bbc.com/news/technology-59471636

Kultúrával kampányol a JOY-napok

JOY-egypercesek Budai Lottival címmel indította el mini-sorozatát a JOY Magazin. December 3-ig, vagyis a JOY-napok karácsonyi kiadásának kezdetéig minden nap megtudhatják az olvasók, hogyan vásároltak a letűnt idők ikonjai és milyen hihetetlen divattrükkjeik voltak....
X-Faktor élő adás nézettség

Nézettség: RTL-es produkció az élen

Az X-Faktor volt az elmúlt hét legnézettebb műsora. Az RTL Klub egy filmmel is egész jó nézőszámot ért el, a TV2-n pedig erősen kezdett a Farm VIP. A korábbi héthez képest az RTL Klub és...

Párizsra figyel a futballvilág

Ma este adják át a labdarúgás egyik legfontosabb és legértékesebb egyéni elismerését, az Aranylabdát. A vörös szőnyeges bevonulást 18:45-től, a díjátadó gálát 20:30-tól a Spíler 1 TV és a szlovén Planet TV közvetíti élőben,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Különleges kisfilmmel kampányol a Pfizer

Verset szavalni sokaknak egyáltalán nem okoz gondot, kivéve, ha van a dologban egy kis csavar. Adott egy vers, és egy igen nehéz feladat: egyetlen levegővel kell végig mondani a strófákat. A Pfizer egy nem...

Izgalmas hajsza a NatGeo új sorozatában

Az amerikai lépfenetámadások 20. évfordulója alkalmából a National Geographic 2021 decemberében műsorára tűzi a biológiai terrorcselekmény és az azt követő izgalmas nyomozás történetét feldolgozó Halálzóna: Antrax című filmsorozatot. A hatrészes széria a Halálzóna című...

Új megoldásokat keresnek a munkavállalók

A dolgozók megéléseiből táplálkozó „nagy felismerés" jelenség következményeként újabb jelentős mozgás indulhat be világszerte a munkaerőpiacokon – mutat rá a Randstad Workmonitor 2021-es második felmérése. A több mint 27,000 dolgozó megkérdezésével 34 piacon, köztük...

Zenélő növényekkel kampányol az E.ON és az ACG

Az ACG Reklámügynökség és az E.ON zenélő mikrooázisokat hozott létre a vállalat klímaváltozás elleni küzdelem fontosságáról szóló kampányának részeként. A különleges installációknak köszönhetően a budapesti Széna- és Szent Gellért téren várakozó utasok nemcsak a...

Erős negyedévet zárt az Allianz

2021-ben az Allianz Csoport a harmadik negyedévben is erős működési teljesítményt mutatott fel az összes üzletágában. Ez azt bizonyítja, hogy az üzleti modellünk jól működik, segítségével ki tudjuk használni a globális gazdasági környezet és...
- Hirdetés -

CMO

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Csomagolásaival zöldít a Zewa

A Zewa csökkenti a csomagolásai szén-dioxid-lábnyomát amelyet úgy érnek el, hogy műanyag kiszereléseikben 33 százalékos fogyasztás utáni újrahasznosított (PCR) műanyagtartalmat vezetnek be. A Zewa számára kiemelt jelentőséggel bír a korlátozott erőforrások maximális kihasználása és...

Erdőtelepítési programot támogat az OMV

Az OMV Hungária Kft. az Országos Erdészeti Egyesülettel közös akciót indított: ennek keretében az áprilisi Föld napjától kezdődően olyan vouchereket lehet vásárolni a töltőállomásokon, amelyek 1-1 facsemete magyarországi elültetésének és későbbi ápolásának költségét fedezik....

Jövő héten jön a Planet Budapest

Egy tökéletes világban minden, ami egészséges, egyben fenntartható is – a valóságban ez azonban távolról sincs így. De vajon hogyan élhetünk egészséges életet úgy, hogy a fenntarthatóságról sem feledkezünk meg? Mit tehetünk, ennek érdekében...

DATA