- Hirdetés -

Topvezetők 2021-ről és 2022-ről: Dudás Gergely és Gulyás János

|

Továbbra is életünk meghatározó része

Dudás Gergely, R-Time, ügyvezető igazgató; RTL Magyarország, kereskedelmi igazgató

Töretlen erő

Meglepően jó évet fogunk zárni, és szerintem nemcsak mi, hanem a tévépiac is. Bevallom, hogy mi lassabb visszaépülésre számítottunk, de a 2020-as visszaesés előtti szintekre már egy év alatt visszaértünk, sőt, még meg is haladjuk azt. Mindez köszönhető a televízió töretlen erejének, ami az elmúlt másfél-két évben nem változott: akár az elérést nézzük, akár a képernyők előtt eltöltött időt vizsgáljuk. A nagy képernyős lineáris tartalom még mindig az életünk meghatározó része. Ehhez pedig továbbra is társul egy nagyon meggyőző, kedvező ár-érték arány, ami még az elkerülhetetlen áremelés mellett is megmarad.

Büszkeség

Egy egészen hosszú listával tudnék válaszolni. Az eredményeink továbbra is magukért beszélnek, akár a portfóliónk nézettségét vesszük, akár a bevételeinket. Több sales house-partnerünkkel is meghosszabbítottuk az együttműködéseinket az idén. A legbüszkébb mégis a kollégáimra vagyok, akik nélkül mindez nem sikerült volna.

 

Az áremelés a legnagyobb kihívás

Ebben a túlkereslet által fűtött piaci helyzetben az áremelés a legnagyobb kihívás. Azon dolgoztunk, hogy az árazásunk rugalmasan reagáljon a gyorsan változó piaci kereslet esetleg további megugrására, mint ahogy az idén is történt. Mindemellett fontos, hogy a megrendelt kampányok minősége is javuljon. Gondolok itt a heti súlyokra, a csatornasúlyokra és egyéb tényezőkre, amik még jobban támogatják hirdető partnereink üzleti sikereit. Emellett erősítjük az
online portfóliónkat tartalomban és elérésben, ez pedig új lehetőségeket jelent majd a reklámozóknak akár display-, akár videós hirdetésekben.

 

 

Egy nyugodtabb, élni hagyni világot táplálni

Gulyás János, Wavemaker, ügyvezető igazgató

2021

Pénzügyileg jobban sikerült, mint 2020, az eredmények közelítenek 2019-hez. Az idén is nyertünk rengeteg díjat, nemzetközieket és hazaiakat, így biztosan mi leszünk a legdíjazottabb médiaügynökség, szóval elégedettek lehetünk. Elképesztően későre tolódott a „tenderszezon” vége, és még így, december 8-án is függőben vannak döntések, de az már biztos, hogy nyertünk új ügyfeleket, köztük a Foodpandát, és erre azért vagyok nagyon büszke, mert a csapat egy tényleg radikálisan más elvi megközelítést alkalmazott, mint szokásos, és nagy öröm, hogy ezt ennyire értékelte az ügyfél.

 

 

Megtartás és bevonás

A jövő év legnagyobb kihívása az emberek motiválása, csapattudat és -szellem erősítése lesz. Az elmúlt két évben nagyon sokaknak lett elege a szakmánkból vagy éppen abból a helyből, ahol dolgozott, és az látszik, hogy messze nem olyan vonzó a marketingkommunikáció és különösen az ügynökségi lét, mint korábban. A kollégák megtartása (egy „boldog” munkahelyen!), új emberek bevonása, a pályakezdőknek egy vonzó pályakép kínálása – ezek lesznek fontos és kihívásokkal teli feladatok.

Nem mindenáron

Legfőbb cél és terv 2022-re? Inkább egy vágy: klassz lenne, ha nyugodtabb, kiegyensúlyozottabb lenne a világ. De ennek a vágynak a teljesülése nagyon is rajtunk múlik. Ha csak a szakmát nézzük, itt is megvan a lehetőségünk, az ügyfeleknek, a médiapartnereknek, az ügynökségeknek arra, hogy úgy cselekedjünk, hogy ezzel nem az őrületet, a mindenáron, minden kanyarban lenyomni mindenkit gondolatot, hanem egy nyugodtabb, élni és élni hagyni világot táplálunk. Nekem ez a cél, pláne így karácsony előtt.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...