- Hirdetés -

Topvezetők 2021-ről és 2022-ről: Dudás Gergely és Gulyás János

|

- Hirdetés -

Továbbra is életünk meghatározó része

Dudás Gergely, R-Time, ügyvezető igazgató; RTL Magyarország, kereskedelmi igazgató

Töretlen erő

Meglepően jó évet fogunk zárni, és szerintem nemcsak mi, hanem a tévépiac is. Bevallom, hogy mi lassabb visszaépülésre számítottunk, de a 2020-as visszaesés előtti szintekre már egy év alatt visszaértünk, sőt, még meg is haladjuk azt. Mindez köszönhető a televízió töretlen erejének, ami az elmúlt másfél-két évben nem változott: akár az elérést nézzük, akár a képernyők előtt eltöltött időt vizsgáljuk. A nagy képernyős lineáris tartalom még mindig az életünk meghatározó része. Ehhez pedig továbbra is társul egy nagyon meggyőző, kedvező ár-érték arány, ami még az elkerülhetetlen áremelés mellett is megmarad.

Büszkeség

Egy egészen hosszú listával tudnék válaszolni. Az eredményeink továbbra is magukért beszélnek, akár a portfóliónk nézettségét vesszük, akár a bevételeinket. Több sales house-partnerünkkel is meghosszabbítottuk az együttműködéseinket az idén. A legbüszkébb mégis a kollégáimra vagyok, akik nélkül mindez nem sikerült volna.

 

Az áremelés a legnagyobb kihívás

Ebben a túlkereslet által fűtött piaci helyzetben az áremelés a legnagyobb kihívás. Azon dolgoztunk, hogy az árazásunk rugalmasan reagáljon a gyorsan változó piaci kereslet esetleg további megugrására, mint ahogy az idén is történt. Mindemellett fontos, hogy a megrendelt kampányok minősége is javuljon. Gondolok itt a heti súlyokra, a csatornasúlyokra és egyéb tényezőkre, amik még jobban támogatják hirdető partnereink üzleti sikereit. Emellett erősítjük az
online portfóliónkat tartalomban és elérésben, ez pedig új lehetőségeket jelent majd a reklámozóknak akár display-, akár videós hirdetésekben.

 

 

Egy nyugodtabb, élni hagyni világot táplálni

Gulyás János, Wavemaker, ügyvezető igazgató

2021

Pénzügyileg jobban sikerült, mint 2020, az eredmények közelítenek 2019-hez. Az idén is nyertünk rengeteg díjat, nemzetközieket és hazaiakat, így biztosan mi leszünk a legdíjazottabb médiaügynökség, szóval elégedettek lehetünk. Elképesztően későre tolódott a „tenderszezon” vége, és még így, december 8-án is függőben vannak döntések, de az már biztos, hogy nyertünk új ügyfeleket, köztük a Foodpandát, és erre azért vagyok nagyon büszke, mert a csapat egy tényleg radikálisan más elvi megközelítést alkalmazott, mint szokásos, és nagy öröm, hogy ezt ennyire értékelte az ügyfél.

 

 

Megtartás és bevonás

A jövő év legnagyobb kihívása az emberek motiválása, csapattudat és -szellem erősítése lesz. Az elmúlt két évben nagyon sokaknak lett elege a szakmánkból vagy éppen abból a helyből, ahol dolgozott, és az látszik, hogy messze nem olyan vonzó a marketingkommunikáció és különösen az ügynökségi lét, mint korábban. A kollégák megtartása (egy „boldog” munkahelyen!), új emberek bevonása, a pályakezdőknek egy vonzó pályakép kínálása – ezek lesznek fontos és kihívásokkal teli feladatok.

Nem mindenáron

Legfőbb cél és terv 2022-re? Inkább egy vágy: klassz lenne, ha nyugodtabb, kiegyensúlyozottabb lenne a világ. De ennek a vágynak a teljesülése nagyon is rajtunk múlik. Ha csak a szakmát nézzük, itt is megvan a lehetőségünk, az ügyfeleknek, a médiapartnereknek, az ügynökségeknek arra, hogy úgy cselekedjünk, hogy ezzel nem az őrületet, a mindenáron, minden kanyarban lenyomni mindenkit gondolatot, hanem egy nyugodtabb, élni és élni hagyni világot táplálunk. Nekem ez a cél, pláne így karácsony előtt.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tovább növekedne a ŠKODA 2022-ben

A Covid-19-járvány és a félvezetőhiány ellenére is összesen 878 200 járművét szállította ki 2021 folyamán világszerte a ŠKODA AUTO. Közel 45 ezer darabos kiszállítási volumenével sikeresen mutatkozott be a piacon a tisztán elektromos ENYAQ...

Új terméket dob piacra a XIXO

A XIXO márka 2013-as alapítása óta büszke arra, hogy a folyamatosan változó és újdonságra szomjazó fogyasztóit különleges ízekkel és izgalmas termékekkel varázsolja el. Épp ezért nem meglepő, hogy a brand, a legtöbb italgyártóval ellentétben,...

A gazdaság erősödésével számolnak a cégvezetők

Világszerte a vezetők 77 százaléka szerint erősödni fog a globális gazdaság az előttünk álló évben, csupán 15 százalékuk számít visszaesésre. Erős összefüggés látható az ügyfélbizalom és a vezérigazgatói optimizmus, valamint a között, hogy történt-e...

Cápákkal fejlődhet tovább a digitális diákszövetkezet

A Quantum, Magyarország első digitális diákszövetkezete formálhatja át a fiatalok foglalkoztatásának jövőjét. A Start it @K&H inkubátorprogramban fejlődő és a Cápák között befektetőinek támogatását elnyerő csapat a pandémia idején alakult, de máris milliárdos forgalom...

A Toyota lett Európa második legnépszerűbb személyautó márkája

A Toyota Motor Europe európai Toyota és Lexus járműeladásai 1.076.300 darabot tettek ki 2021-ben, ami 8%-os növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest, tükrözve a környezetbarát márkák iránti erős ügyfélkeresletet. Ezzel a Toyota...

Kriptovalutázó startupokat támadnak a hekkerek

Kis és közepes méretű vállalkozások elleni támadássorozatra bukkantak a Kaspersky szakértői. A fejlett állandó fenyegetésekkel támadó BlueNoroff hekkercsoport támadásai következtében az áldozatok komoly kriptovaluta-veszteségeket szenvednek el világszerte. A SnatchCrypto nevű kampány célpontjai olyan vállalatok,...

Karitatív kampánnyal segített az OMV

A karácsonyi szezonban tartott karitatív kampány eredményeképpen összesen több mint 5 millió forintot utal át az OMV a Magyar Máltai Szeretetszolgálat számára. A segélyszervezet a pénzt egy új mentőautó megvásárlásához használja fel. Ezzel az...

Új hírcsatornák a DirectNow kínálatában

Két új hírcsatornával bővültek a Direct Now alkalmazásban elérhető tartalmak, ezzel most már 96-ra emelkedett azon csatornák száma, melyek mobiltelefonon, tableten, laptopon vagy okostévén hozzáférhetőek a Direct One előfizetői számára. A Direct Now alkalmazás a...

Konferenciaszervezés: melyik részét érdemes profikra bízni? (x)

Egy konferencia sikerén számtalan dolog múlhat: erősítheti vagy akár gyengítheti is a cég hírnevét, bevételeit, megbízhatóságát. A siker azonban több lábon áll, melynek nagy része a szervezésben teljesedik ki. Fontos a helyszín, az előadók,...

Közös beszerzési stratégiát javasol a GVH

Lezárta a hazai médiaszolgáltatás és műsorterjesztés piacán végzett ágazati vizsgálatát a Gazdasági Versenyhivatal (GVH). A szervezet elemzése szerint az árak és a szolgáltatás minősége határozza meg leginkább a fogyasztói döntéseket, a kisebb szolgáltatóknak pedig...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A Cápák között és a Tények áll az élen

Egyik a 18-49 éveseknél, másik a teljes lakosságnál bizonyult a hét legnézettebbjének. A főműsoridőben egész szoros volt a verseny az RTL Klub és a TV2 között. Az év első hetéhez képest mindkét vezető kereskedelmi csatorna...

Tovább növekedne a ŠKODA 2022-ben

A Covid-19-járvány és a félvezetőhiány ellenére is összesen 878 200 járművét szállította ki 2021 folyamán világszerte a ŠKODA AUTO. Közel 45 ezer darabos kiszállítási volumenével sikeresen mutatkozott be a piacon a tisztán elektromos ENYAQ...

Új terméket dob piacra a XIXO

A XIXO márka 2013-as alapítása óta büszke arra, hogy a folyamatosan változó és újdonságra szomjazó fogyasztóit különleges ízekkel és izgalmas termékekkel varázsolja el. Épp ezért nem meglepő, hogy a brand, a legtöbb italgyártóval ellentétben,...

A gazdaság erősödésével számolnak a cégvezetők

Világszerte a vezetők 77 százaléka szerint erősödni fog a globális gazdaság az előttünk álló évben, csupán 15 százalékuk számít visszaesésre. Erős összefüggés látható az ügyfélbizalom és a vezérigazgatói optimizmus, valamint a között, hogy történt-e...

Cápákkal fejlődhet tovább a digitális diákszövetkezet

A Quantum, Magyarország első digitális diákszövetkezete formálhatja át a fiatalok foglalkoztatásának jövőjét. A Start it @K&H inkubátorprogramban fejlődő és a Cápák között befektetőinek támogatását elnyerő csapat a pandémia idején alakult, de máris milliárdos forgalom...
- Hirdetés -

CMO

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...

A vásárlási szokások örökre megváltoztak

Kanyó Roland, dm Kft., marketing és PR menedzser 133 milliárd forintos bevétellel zártátok az elmúlt üzleti évet, majdnem 10 százalékos plusszal. Gondolom ez a körülmények figyelembe vételével, elég jó eredménynek számít? Természetesen elégedettek vagyunk az elért...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld vállalást tett a Toyota és a Lexus

2035-re karbonsemleges lesz Európában a Toyota és a Lexus.A Toyota készen áll arra, hogy 2035-re nullára csökkentse az újonnan értékesített Toyota és Lexus járművek széndioxid-kibocsátását Nyugat-Európában, amelynek fontos lépcsőfoka lesz a legalább 50 százalékos,...

Zöld együttműködésben a TotalEnergies

A TotalEnergies és a Daimler Truck AG megállapodást írt alá az Európai Unió közúti árufuvarozásának szén-dioxid mentesítésére irányuló kötelezettségvállalásukról. A partnerek együttműködnek a hidrogénnel üzemeltetett nehéz tehergépjárművek ökoszisztémáinak fejlesztésében, egyrészt azzal a szándékkal, hogy...

Új technológiák pörgethetik fel a klímavédelmet

Hogyan segítheti a mesterséges intelligencia, az esővízgyűjtés és a közlekedési rendszerek gyökeres átalakítása a károsanyag-kibocsátás csökkentését – a többi között ez is kiderül a világ legfenntarthatóbb vállalatának választott Schneider Electric és a CNBC Catalyst...

DATA