- Hirdetés -

Topvezetők 2021-ről és 2022-ről: Hidvégi Krisztina és Sopov István

|

- Hirdetés -

Sorozatunk következő részéből kiderül, hogy mennyivel bővült a Loung Group csapata, illetve arról is beszélt Hidvégi Krisztina, hogy a Covid-járvány milyen nyomokat hagyott az emberekben. Sopov István, a piaci szereplők előtt álló lehetőségekről és az Adaptive Media jövő évi terveiről is beszámolt.

Megőrizni a minőséget

Hidvégi Krisztina, Lounge Group, médiaigazgató

Növekedésben

Az idén 21 új ügyfél csatlakozott a cégcsoportunkhoz. Emellett a projektjeink számában is 30 százalékos növekedést értünk el. Ezekkel összefüggésben kifejezetten a kampányainkkal kapcsolatos kezelt büdzsénk is megnőtt, közel 24 százalékkal. Csak a reklámközzététellel kapcsolatos projektjeinkben a költéseink 12 százalékos emelkedést mutatnak a tavalyi évhez viszonyítva. Növekedésünk a piaci trendeket követi. Az első tíz hónapban, megelőző év ugyanezen időszakához képest 37 százalékos reklámköltési bővülést produkált a teljes piac. Ezeket a növekedéseket emberi erőforrásban is fontos lekövetni. Az idén több mint másfélszerese az újonnan érkezett kollégáink száma, a munkahelyváltókéhoz képest, sőt az idén 2,5-szer több új munkatárs választotta a Lounge Groupot munkahelyként, mint az előző évben. Összességében pedig 30 százalékkal növekedett a teljes cégcsoport létszáma.

 

Nyomot hagyott

Vezetői aspektusból fontos, hogy a mentalitásban óriási nyomot hagyott a Covid, illetve ennek következtében a tartós otthoni munkarendben eltöltött hosszú időszak. A társadalmi feszültség és a szorongás egyre több platformon tetten érhető. Vezetőként korábban is a munkatársak szemléletének, mentalitásának irányba állításában hittem, most ez lett még nehezebb.

Sok múlik a jó munkaerőn

Bármilyen piacról beszélünk, egy sikeresen növekvő vállalat számára hatalmas felelősség az üzleti eredmények mellett megőrizni azt a minőséget, amely a növekedéséhez segítette. Ezért a jövő év legfontosabb kihívása számunkra is, hogy a megnövekedett ügyfél- és projektszám mellett legalább a már elért, így tőlünk megszokottá vált minőségben tudjuk megvalósítani ügyfeleink teljes körű kiszolgálását. Ebben pedig nagyon sok múlik most is a jó munkaerőn, míg a munkaerőpiac sosem látott kihívásokkal küzd. Célom, ahogy a Lounge Group teljes vezetőségének is célja, hogy az elkövetkezendő időszakban megtaláljuk egy válsághelyzetben mentalitásában megváltozott munkatárs irányba állításának kulcsát és ebben segítő kezet nyújtsunk a többi iparági szereplőnek is. Már idén elindítottuk erre nagyszabású Munkadinamika projektünket.

Tervezett ütemben haladunk

Sopov István, Adaptive Media, ügyvezető igazgató

2021

Nagyon sikeres évet zárunk azt idén. A legtöbb kiadványunk árbevételét sikerült növelni és tovább tudtuk emelni az előremutató vagy fenntartható formátumokból származó bevételek részarányát. A tervezett ütemben haladunk a szervezetfejlesztéssel, a bevételszerzés mellett ez volt a fő fókuszunk 2021-ben. Létrehoztuk az operatív vezetői pozíciót a csapatunkban, amelybe Nyári Fruzsinát neveztük ki. Az ő vezetésével sikerült fenntartani és tovább javítani a 2020-ban megkezdett, otthoni munkavégzésre épülő csapatmunkát, és ez az egész cég működésében egy sor innovációra ösztönzött minket.

 

 

Keseregni vagy tenni?

Jövőre a piacunknak tovább kell őrlődnie azzal kapcsolatban, hogy elég-e a digitális hirdetési világ új kihívásaival kapcsolatban csak keseregni, vagy érdemes valamit tenni is a tartalomipar és a hazai kiadók fennmaradása érdekében. Nagyon jó példa a podcastokkal kapcsolatos mindenre kiterjedő aktivitás és a beruházások megjelenése, érdemes lenne ezt kipróbálni a nagyobb bevételt hozó területeken is. Ha lesz nyitottság az ilyen piacépítő kezdeményezésekre, akkor abban mi is nagyon erősen részt vennénk.

Színvonalasabb környezet

Nagyon szeretnénk a hirdető számára értékesebb és ezért magasabb árú formátumokat tovább népszerűsíteni, hogy a kiadók számára rentábilis legyen kevesebb hirdetést megjeleníteni és összességében színvonalasabb környezetet teremteni a tartalomnak és a reklámoknak.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A generációk közti mobilhasználatot kutatta a Telenor

Tízből négy magyar érzi úgy, hogy a mindennapokban kevesebb időt tud szánni a szeretteivel való kapcsolattartásra, mint szeretné – derül ki a Telenor kutatásából. Ez az arány a 40 alattiak körében magasabb (mintegy 45%)...

A Neo Interactive-val dolgozik a Raja

Európa egyik legnagyobb csomagolóanyag forgalmazója, a Raja decembertől már a magyar piacon is elérhető rendkívül széles termékpalettájával. Céljuk, hogy új szereplőként ügyfeleket szerezzenek és meghatározó szereplőjévé váljanak a magyar piacnak is. Ennek eléréséhez az...

Az LG is beszállt a League of Legends Eb-be

Az LG Electronics (LG) a 2022-es és 2023-as League of Legends Európa-bajnokság (League of Legends European Championship, LEC) hivatalos monitor-partnere lett. A megállapodásnak köszönhetően a vállalat kategória-első, folyamatos játékmenetet, kifinomult irányítást biztosító UltraGear gaming...

Zöld vállalást tett a Toyota és a Lexus

2035-re karbonsemleges lesz Európában a Toyota és a Lexus.A Toyota készen áll arra, hogy 2035-re nullára csökkentse az újonnan értékesített Toyota és Lexus járművek széndioxid-kibocsátását Nyugat-Európában, amelynek fontos lépcsőfoka lesz a legalább 50 százalékos,...

Árrobbanás várható az ingatlanpiacon

Számos tényező befolyásolhatja 2022-ben az ingatlanpiac alakulását, de a jelenlegi előrejelzések szerint nyárig akár 20 százalékos emelkedés is realizálódhat az újépítésű lakások piacán. Gadanecz Zoltán, a GDN Ingatlanhálózat alapító-tulajdonosa szerint a trend mögött az...

Idén a MATE az EFOTT házigazdája

Az Egyetemisták és Főiskolások Országos Turisztikai Találkozójának (EFOTT) idei házigazdája a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem (MATE) – jelentették be az Educatio Oktatási Szakkiállítás megnyitóján. Az agrárfókuszú intézmény profiljában központi szerepet kap a fenntartható...

Így hat a közösségi média az online vásárlásra

Tavaly a vásárlások egytizedét webáruházakban bonyolítottuk. De miért szeretünk annyira online vásárolni? A válasz látszólag egyszerű: könnyű és kényelmes néhány kattintással kiválasztani és megvenni bármit, ráadásul a közösségi platformokon megjelenő hirdetések szinte észrevétlenül az...

Extra évaddal jön a díjnyertes sorozat

A BAFTA-díjas ikerdokik ismét bevetésre indulnak. Az „Ismerjük meg a testünket!” c. extra évadban a korábbi évek legjobb részleteit tematikus csoportosításban, testrészenként, új kommentárokkal és továbbra is a gyermekek nyelvén mutatják be a sztárdokik....

Kiderült, mikor rajtol az RTL új sorozata

Január 31-én indul az RTL Klub új napi sorozata, a Hotel Margaret, a Drága örökösök és a Keresztanyu után a Scripted Productions egy új műfajban és egy saját fejlesztésű sorozatban próbálja ki magát. Hámori Barbara,...

Megdöbbentő adat jött a TikTok sztárjairól

A TikTok videomegosztó portál legnagyobb sztárja majdnem kétmillió dollárral többet keresett tavaly, mint a világ egyik legnagyobb olajvállalatának vezetője egy évvel korábban. - jelentette pénteken az Axios amerikai hírportál. Darren Woods, az ExxonMobil elnök vezérigazgatója...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Indul a Go Green, versenghetnek a fenntartható megoldások

Napenergiával működő víztisztító, akkumulátor aloe vera növényből, környezetbarát energiára váltó halászok – többek között ezek az innovációk bizonyultak a legjobbaknak az elmúlt évek Schneider Go Green versenyein. A Schneider Electric fenntarthatóság témájú innovációs versenyére...

A generációk közti mobilhasználatot kutatta a Telenor

Tízből négy magyar érzi úgy, hogy a mindennapokban kevesebb időt tud szánni a szeretteivel való kapcsolattartásra, mint szeretné – derül ki a Telenor kutatásából. Ez az arány a 40 alattiak körében magasabb (mintegy 45%)...

A Neo Interactive-val dolgozik a Raja

Európa egyik legnagyobb csomagolóanyag forgalmazója, a Raja decembertől már a magyar piacon is elérhető rendkívül széles termékpalettájával. Céljuk, hogy új szereplőként ügyfeleket szerezzenek és meghatározó szereplőjévé váljanak a magyar piacnak is. Ennek eléréséhez az...

Az LG is beszállt a League of Legends Eb-be

Az LG Electronics (LG) a 2022-es és 2023-as League of Legends Európa-bajnokság (League of Legends European Championship, LEC) hivatalos monitor-partnere lett. A megállapodásnak köszönhetően a vállalat kategória-első, folyamatos játékmenetet, kifinomult irányítást biztosító UltraGear gaming...

Zöld vállalást tett a Toyota és a Lexus

2035-re karbonsemleges lesz Európában a Toyota és a Lexus.A Toyota készen áll arra, hogy 2035-re nullára csökkentse az újonnan értékesített Toyota és Lexus járművek széndioxid-kibocsátását Nyugat-Európában, amelynek fontos lépcsőfoka lesz a legalább 50 százalékos,...
- Hirdetés -

CMO

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...

A vásárlási szokások örökre megváltoztak

Kanyó Roland, dm Kft., marketing és PR menedzser 133 milliárd forintos bevétellel zártátok az elmúlt üzleti évet, majdnem 10 százalékos plusszal. Gondolom ez a körülmények figyelembe vételével, elég jó eredménynek számít? Természetesen elégedettek vagyunk az elért...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld vállalást tett a Toyota és a Lexus

2035-re karbonsemleges lesz Európában a Toyota és a Lexus.A Toyota készen áll arra, hogy 2035-re nullára csökkentse az újonnan értékesített Toyota és Lexus járművek széndioxid-kibocsátását Nyugat-Európában, amelynek fontos lépcsőfoka lesz a legalább 50 százalékos,...

Zöld együttműködésben a TotalEnergies

A TotalEnergies és a Daimler Truck AG megállapodást írt alá az Európai Unió közúti árufuvarozásának szén-dioxid mentesítésére irányuló kötelezettségvállalásukról. A partnerek együttműködnek a hidrogénnel üzemeltetett nehéz tehergépjárművek ökoszisztémáinak fejlesztésében, egyrészt azzal a szándékkal, hogy...

Új technológiák pörgethetik fel a klímavédelmet

Hogyan segítheti a mesterséges intelligencia, az esővízgyűjtés és a közlekedési rendszerek gyökeres átalakítása a károsanyag-kibocsátás csökkentését – a többi között ez is kiderül a világ legfenntarthatóbb vállalatának választott Schneider Electric és a CNBC Catalyst...

DATA