A Magyar Reklámszövetség keretein belül 2016 októberében megalakult Out of Home (OOH) Szövetség rendkívüli tisztújító taggyűlést tartott az alapító elnök, Hantosi Bálint váratlanul bekövetkezett tavaly novemberi halála miatt. Az OOH tagozat tagjai Tóth Orsolyát, az M-METER Kutató és Elemző Kft. újonnan regnáló vezetőjét szavazták meg egyhangúlag a közterületi piaci szereplők érdekképviseleti csoportosulása új vezetőjének.
A közterületi tagozat hagyományos üléseinek helyszínén, a Pannónia Filmstúdióban tartott taggyűlésen a tagozat további elnökségi tagjait is megválasztotta a tagság: a média szektor képviseletében a korábban is elnökségi tagi pozíciókat betöltőket nagy mértékben preferálta a tagság így - a korábbi 9 évet követően - a további 3 évre is bizalmat szavaztak a média szektorban dr. Fecske Zoltánnak (Publimont Kft.), Jamniczky Tímeának (JCDecaux Zrt.) valamint szolgáltató szektor képviseletében Szabó Henriettának (Odex Outdoor Expert Zrt.). Új elnökségi tagként kapott voksot és bizalmat a média vállalatok képviselőjeként Koltai Viktor (Pont Reklám Kft.).
Az elnöki stafétabotot Tóth Orsolya vehette át az OOH Szövetség teljes támogatását élvezve az M-Meter Kft-t képviselve. A közterületi piaci szereplőket összefogó szervezet megválasztott elnöke hangsúlyozta: „Köszönöm a közterületi tagozat tagjainak a megszavazott bizalmat, hiszen minden szakmai tudásomat latba vetve szeretném képviselni a közterületi piac érdekeit a lehető legtöbb szereplőt összefogva a szabályozói szándékot és a fogyasztói szempontú elvárásokat szem előtt tartva, mindezt a kereskedelmi- és reklámetikai normák által vezérelve az önszabályozásban példát mutatva. Megtiszteltetés a Magyar Reklámszövetség OOH Tagozatának elnökeként az egyik legstabilabb és ezzel együtt legdinamikusabban fejlődő hazai média iparágat képviselni. Bízom abban, hogy a nemzetközi és hazai médiaügynökségeknél és hirdetőknél szerzett tudásom és tapasztalataim hozzájárulnak majd ahhoz, hogy a közterületi média továbbra is megőrizze és megerősítse erős médiapiaci pozícióját eszköz- és reklámszolgáltatási kínálatában. Egy stabil, és minden szempontból professzionálisan felépített szövetség elnöki pozícióját betölteni számomra elsősorban a meglévő szilárd szakmai és üzleti értékek megőrzését, valamint a tagjai közötti kiváló és példaértékű együttműködés tovább építését jelenti. Egy rendkívül összetartó és a hosszú évtizedek alatt összekovácsolódott közösséghez csatlakozom, amely meghatározó motorja a hazai marketing és kommunikációs térnek.”
Tóth Orsolya kitért arra is: „A múlt, a hagyományok fontos alap, de a jövőbe kell hidat verni: a közel 200 éves múltra visszatekintő közterületi média újabb virágkorába léphet az elmúlt évek válságai ellenére, ha a közterületi reklámozás hagyományaira a modern elvárásokat is okosan figyelembe véve építkezünk. Ennek biztató jelei, hogy az OOH piac 2021-től folyamatosan az iparági átlagot meghaladóan tudott fejlődni, 2023-ban pedig közel 20%-os növekedést tudott felmutatni és 2023-ra az OOH piac majdnem elérte a 2019-es bevételi szintet. De sosem lehetünk restek, a változó környezet miatt újabb és újabb megoldandó szabályozási és önszabályozási feladatok várnak ránk. Erre a küldetésre szövetkezett anno 2016-ban az MRSZ-OOH Szövetség és ezt az alapelvet tovább visszük a 2025-2028-as ciklusban is. ”
A Magyar Reklámszövetség OOH tagozatának megválasztott elnöksége (abc sorrendben):
ELNÖK:
Tóth Orsolya Scores Group (M-METER Kft.)
ELNÖKSÉGI TAGOK:
Média szektor:
dr. Fecske Zoltán, Publimont Kft.
Jamniczky Tímea, JCDecaux Zrt.
Koltai Viktor, Pont Reklám Kft.
Szolgáltató szektor:
Szabó Henrietta, Odex Outdoor Expert Zrt.