- Hirdetés -

Tovább bővül a SPAR Életmód Program

|

- Hirdetés -

A vásárlók körében egyre kedveltebb a SPAR egészségtudatos életvitelt támogató kezdeményezése, amely ebben az évben újabb elemekkel gazdagodik. Egy új recept- és életmódkönyv összeállítása vagy tömegsportesemények támogatása mellett – mint a májusi Ultrabalaton és a szeptemberi SPAR Budapest Maraton Fesztivál – a vállalat átfogó cukor-, illetve sócsökkentő programba fogott.

“A SPAR Magyarország régóta támogatja a vásárlóit az egészségtudatos, illetve a speciális igényű táplálkozás étrendjeinek összeállításban. Ezt szolgálja a már elindított átfogó cukor-, illetve sócsökkentő programunk. Újabb hasznos és praktikus tanácsokat nyújt az idén megújuló tartalommal, „Klasszikusok egészségtudatosan” címmel megjelenő receptkönyvünk, valamint az idei évben két, teljesen új receptúra alapján összeállított reformkenyérrel is támogatjuk vásárlóink minőségi és egészségtudatos táplálkozását. Az átfogó életmódprogramot az olyan tömegsportrendezvények támogatása teszi teljessé, mint a több tízezer embert vonzó és töretlen népszerűségnek örvendő SPAR Budapest Maraton Fesztivál” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.

Több éves termékfejlesztői munkának köszönhetően a vásárlók 2019 januárjától tehetik a kosaraikba Tóth Gábor – ismert rádiós nevén: Bio Gabi –, élelmiszeripari fejlesztőmérnök két új, egészségtudatos reformkenyerét.

A Bio Gabi-emblémával ellátott Zabos-sokgabonás vekni és az Erővekni alapanyagaikban a reformélelmiszer-összetevők közül válogat, ezek rostban gazdag termékek, adalékanyagokat egyáltalán nem tartalmaznak. A többféle gabonalisztből, korszerű, egyedi technológiával előállított kenyerek nem csupán táplálkozás-biológiailag értékes ételek, hanem kellemes aromájú, harmonikus ízvilágú, friss és lágy szerkezetű pékáruk. A termékek 400 grammos kiszerelésben kerültek forgalomba az INTERSPAR áruházakban, külön kosaras kihelyezéssel.

Az egészségtudatossághoz kapcsolódóan a vállalat a visszafogottabb cukorfogyasztást ösztönző „Kevesebb cukor – több vitalitás!” elnevezésű programja keretében 2019-ben 50 tonnával csökkenti a saját márkás termékeinek gyártásához felhasznált cukor mennyiségét. A cég emellett már korábban elindította a csökkentett mennyiségű sót tartalmazó termékek előállítását és forgalmazását.

Ez azokat az élelmiszer-kategóriákat érinti, amelyeket a lakosság rendszeresen fogyaszt, és amelyek általában a napi sóbevitel nagy részét teszik ki. Emellett a vállalat célul tűzte ki azt is, hogy 2019 végére a többletértéket hordozó saját márkái esetében eléri a teljes pálmaolajmentességet.

A SPAR egy éve – együttműködve a Lisztérzékenyek Érdekképviseletének Országos Egyesületével – hazai előállítású, megbízható és ellenőrzött gluténmentes termékekkel bővítette a saját márkás áruinak kínálatát. A SPAR Naturpur Bio, a SPAR free from és a SPAR Vital termékek a bio minőségükkel, glutén- vagy laktózmentességükkel, és összetételükkel igyekeznek megfelelni a vásárlói elvárásoknak.

A SPAR Életmód Program fontos részeként idén augusztusban jelenik meg az egészséges életvitelhez hasznos ételrecepteket kínáló könyv. A „Klasszikusok egészségtudatosan – Kedvenc magyaros ételeink újragondolva” című kiadvány konyhai ötletei és tanácsadásai könnyen és gyorsan megvalósíthatók, bármelyik érkezésről is legyen szó.

A recepteket ezúttal is képzett és tapasztalt szakemberek állítják össze: Terei-Vigh Krisztina gasztroblogger közreműködésével készülnek az összes étkezést magába foglaló receptek, amelyeket Turcsák Katalin táplálkozástudományi szakember terméktippjei és tápérték-kalkulációi, valamint Tóth „Bio” Gábor élelmiszer-szakértő értékes információi egészítenek ki. A táplálkozási tippekhez profi testedzők, Bakonyi Panni és Bene Marci által kidolgozott sportolási tanácsok társulnak.

A SPAR együttműködik a Magyar Diáksportszövetséggel is, támogatást nyújt a szervezet NETFIT Class Challenge programjához, amely az élethosszig tartó fizikai aktivitás jelentőségét és az egészségtudatos életvezetés értékeit népszerűsíti és tudatosítja az iskoláskorú diákok, családjaik és a köznevelés szereplői körében. A program rendszerét közel 3700 iskola, 800 ezer tanuló és 13 ezer pedagógus használja.

A SPAR emellett olyan nagyszabású hazai sportrendezvények és események partnere, amelyeken nemcsak professzionális sportolók indulhatnak, hanem felkészültségtől függően bárki rajthoz állhat. Így a cég kiemelt szponzora volt az NN Ultrabalaton május 10-12. között megrendezett viadalának, ahol a balatonfüredi versenyközpontban és a SPAR gyenesdiási váltó- és frissítőpontjában lazító masszázzsal, életmódprogramjának színes bemutatóival, változatos ételkóstolókkal, illetve ügyességi és szórakoztató programokkal várta a futókat, kerékpározókat és kísérőiket.

A vállalat 2019. szeptember 28-29-én újra számtalan sport- és egyéb kísérőprogrammal fogadja a mozgás szerelmeseit a 34. SPAR Budapest Maraton Fesztiválon is, Magyarország legnagyobb szabadidős tömegsportrendezvényén, amelyre a felkészülést előzetes online aktivitásokkal segíti.

Részben a futófesztiválhoz kapcsolódóan az üzletlánc augusztus elejétől egy SPAR Életmód Facebook-csoportot is útjára indít, amely a kiegyensúlyozott életmódot követők számára szolgál majd hasznos információkkal.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Mesterséges intelligenciával növekszik a lengyel webshop

A lengyel alapítású eobuwie.pl Közép- és Kelet-Európa egyik vezető cipő-, táska- és kiegészítő kereskedője, Magyarországon ecipo.hu márkanéven ismert. Ahogy a vállalat új piacokra terjeszkedik, úgy válik egyre összetettebbé árukészlete és választéka. A tervezési folyamatok...

Egyre többen aggódnak a digitális lábnyomuk miatt

Az európaiak 82 százalék-a szeretne véglegesen törölni valamit a 2021-es közösségi médiás posztjai közül – derül ki a Kaspersky felméréséből. A legnagyobb arányban a Z-generációs fogyasztók szeretnének levenni valamit a 2021-es posztjaik közül (86%),...

Újabb magyar városokban terjeszkedik az IKEA

A 2021-es pénzügyi év számos kihívást tartogatott a Covid–19 világjárvány miatt, az IKEA 109 milliárd forint teljes kiskereskedelmi forgalommal zárta az időszakot. Ez a megelőző évhez képest majdnem 12%-os növekedést jelent. Az online kereskedelem...

Csúcsot döntött a használtautópiac

Az előzetes adatok szerint a hazai használtautó-piacon minden eddiginél több, közel 819 ezer személygépkocsi cserélt gazdát 2021-ben. Ez az érték 3,4 százalékkal haladja meg az előző évi szintet: 2020-ban 791 ezer volt a belföldi...

Mobiljukat fizetési terminálként használhatják az UniCredit ügyfelei

A SoftPOS a dinamikusan bővülő európai piacokon és a technológiailag fejlett országokban aktív paytech vállalat, a Nexi által kifejlesztett alkalmazás, amely már az UniCredit Bank üzleti ügyfelei számára is elérhető. Az alkalmazás segítségével a...

Erősíti karitatív sorsjegyértékesítő hálózatát a Szerencsejáték Zrt.

Többéves előkészítő munkát követően biztonságosabbá, gyorsabbá és hatékonyabbá tette sorsjegyértékesítő rendszerét karitatív hálózatában a nemzeti lottótársaság. Digitális eszköz biztosításával a Szerencsejáték Zrt. Európában másodikként biztosította a hálózatban dolgozók részére, hogy online kezeljék készleteiket és...

Munkáltatói díjat nyert a Lidl

A Lidl Magyarország első alkalommal került be a Top Employer minősítéssel rendelkező vállalatok közé. A díjjal a független "Top Employers Institute" azokat a munkáltatókat ismeri el világszerte, akik kiemelkedő munkavállalói körülményeket biztosítanak.Idén a Lidl...

Fékezett a Netflix, lassan jönnek az új előfizetők

A múlt évben 18,2 millióval tudta növelni előfizetői számát a Netflix, ami nem csak 2020-as évben felmutatott bővüléshez képest komoly visszaesés, de a pandémia előtti időszakkal összevetve is. Üzleti szempontból egyébként nem volt rossz...

Így tennék biztonságosabbá az online világot

A jogellenes online termékek, szolgáltatások és tartalmak jobb kiszűrése, az óriásplatformok, például a legnagyobb közösségi felületekre vonatkozó szigorúbb szabályok, valamint a kiskorúak védelmét szolgáló előírások is szerepelnek abban az új rendeletjavaslatban, amit tegnap fogadott...

Új lehetőségeket hoz a Visa felhőalapú platformja

A Visa nemrégiben bejelentette új felhőalapú fizetéselfogadási platformját, a Visa Acceptance Cloudot (VAC), amely forradalmasítani fogja a vállalkozások számára az ügyfelektől érkező fizetések elfogadási módját. A Visa népszerű - okostelefonokat és tableteket fizetési terminállá...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Legendákkal jön a téli olimpia közvetítése

Az Eurosport platformjai lesznek a 2022 évi téli olimpiai játékok közvetítésének otthona, amelynek 107 fős szakértői gárdája több mint 80 olimpiai érmet és 26 aranyérmet számlál. A csapat páratlan betekintést és szakértelmet kínál sportrajongók...

Mesterséges intelligenciával növekszik a lengyel webshop

A lengyel alapítású eobuwie.pl Közép- és Kelet-Európa egyik vezető cipő-, táska- és kiegészítő kereskedője, Magyarországon ecipo.hu márkanéven ismert. Ahogy a vállalat új piacokra terjeszkedik, úgy válik egyre összetettebbé árukészlete és választéka. A tervezési folyamatok...

Egyre többen aggódnak a digitális lábnyomuk miatt

Az európaiak 82 százalék-a szeretne véglegesen törölni valamit a 2021-es közösségi médiás posztjai közül – derül ki a Kaspersky felméréséből. A legnagyobb arányban a Z-generációs fogyasztók szeretnének levenni valamit a 2021-es posztjaik közül (86%),...

Újabb magyar városokban terjeszkedik az IKEA

A 2021-es pénzügyi év számos kihívást tartogatott a Covid–19 világjárvány miatt, az IKEA 109 milliárd forint teljes kiskereskedelmi forgalommal zárta az időszakot. Ez a megelőző évhez képest majdnem 12%-os növekedést jelent. Az online kereskedelem...

Csúcsot döntött a használtautópiac

Az előzetes adatok szerint a hazai használtautó-piacon minden eddiginél több, közel 819 ezer személygépkocsi cserélt gazdát 2021-ben. Ez az érték 3,4 százalékkal haladja meg az előző évi szintet: 2020-ban 791 ezer volt a belföldi...
- Hirdetés -

CMO

Sokat számít a 30 éves jelenlétünk

Hársfalvi János, marketingvezető, Magyar Suzuki Zrt. - Nagyon nehéz év volt a tavalyi, a hazai piac csökkent is, közel 5 százalékkal. De a kis Suzuki elég nagyot ment. Elégedett vagy, vagy ennél is jobbra...

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A legfenntarthatóbbak között a Schneider Electric

Ismét bekerült a legjobbak közé a Schneider Electric a Corporate Knights által évente összeállított, a legfenntarthatóbb módon működő vállalatokat felsoroló Global 100-as listán.A kanadai média- és kutatócég minden évben több mint 6900 vállalatot vizsgál...

Mesterséges intelligenciával segíti a vízgazdálkodást a Microsoft

A szennyvízkezelés során egy új Microsoft fejlesztés révén előre jelezhető a víz mennyiségének és ezzel a minőségének hirtelen megváltozása. A Microsoft mesterséges intelligenciát alkalmazó megoldását a hazai központú, biológiai víztisztító rendszereket fejlesztő Organica Water...

Fenntartható projektben az Airbus

Az Airbus szándéknyilatkozatot írt alá Csengtu városával és a Tarmac Aerosave vállalattal Kína első fenntartható, „életciklus” szolgáltatási központjának létrehozására. A megállapodás részeként a cégek a repülőgépek parkoltatása és tárolása mellett karbantartási, felújítási, átalakítási, szétbontási...

DATA