Tovább bővült a cAD Media portfóliója

Tovább bővítette portfólióját a Cadabra sales house a családosok, szülők és diákok elérésében. A Gyerekkel.com országos gyermekbarát programkereső applikáció és weboldal felületei, a KidsOasis teljes online és az Utazik a család print kiadványa is bekerült a kínálatba, de tovább bővült a cég a diákok elérésében is az Érettségi.com-tól érkezett felkérésnek köszönhetően.

A családok egy izgalmas célcsoport hirdetői szempontból, hiszen fontos számukra a jövő biztosítása, szükségük van autóra, kötnek biztosítást, nagyobb tételben vásárolnak mosószert, élelmiszert és keresik a programlehetőségeket. A Gyerekkel.com applikációt már több mint 35 ezer család használja aktívan, az Érettségi.com havi 100 ezres diáktömeghez ér el, az Utazik a család több ezer családnak segít megismerni az egyes régiókat és segíti a gyermekbarát hotelek, éttermek, programok közötti tájékozódást a társ weboldallal, a KidsOasissal együtt.

„Cégcsoportunk évek óta a fiatalok és szüleik, pedagógusaik elérésében meghatározó szereplő a piacon, ezekre az új megbízásokra nagyon büszkék vagyunk, hiszen nem konkurens oldalakat tereltünk össze, hanem egymással kooperálni hajlandó partnereknek biztosítunk közös platformot és persze maximalizáljuk a bevételi lehetőségeket a célcsoport teljes lefedésével.” vélekedik Szabó Tímea a cAD Media értékesítési vezetője.