- Hirdetés -

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

|

- Hirdetés -

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle és freeski világbajnoki futamokat. A megállapodás értelmében több mint negyven piacon – köztük Magyarországon – a Discovery platformjai kizárólagosan sugározzák majd az összes versenyt.

A 2021-22-es szezonnal kezdődő öt évben a Discovery platformjain, köztük az Eurosporton és a discovery+-on is láthatók lesznek a Nemzetközi Síszövetség férfi és női Világkupa-versenyei, így az Alpesi Sí Világkupa összes versenye, a Síugró Világkupa, a Sífutó Világkupa, az Északi Összetett Világkupa, a férfi és női snowboard, freestyle és Freeski Világkupa-versenyek. A sírajongók így a tél folyamán minden hétvégén láthatnak izgalmas élő tartalmat.

A világszínvonalú téli sportok közvetítési jogai lefedik a 2023-as (Franciaország és Szlovénia) és 2025-ös (Ausztria és Norvégia) FIS alpesi és északi sí világbajnokságot, valamint a 2023-as és 2025-ös grúziai FIS snowboard, freestyle és freeski világbajnokságot is. Emellett a Biathlon World Team Challenge és a síugró nyári nagydíj is minden évben látható lesz 2025-ig.

A Discovery Sports és az Infront új, többéves megállapodása több mint ötven országra vonatkozik, ezen belül több mint negyven piacon kizárólagos jogokat biztosít az összes versenyre. Ezzel a Discovery Sports tovább erősíti a pozícióját mint a télisport-ökoszisztémán belül a legszélesebb körű sportkínálatot – ezen belül a legmodernebb digitális élményt és lokalizált tartalmakat – közvetlenül a felhasználóknak nyújtó szolgáltató. A megállapodással a téli sportok legnagyobb választékán belül teljessé válik a síprogram, amely évente legalább 1000 órányi élő tartalmat kínál a szurkolóknak a legnagyobb téli versenyekről.

„Az Eurosport mindig is a téli sportok otthona volt, az események legnagyobb választékát hozta el a téli sportok szerelmeseinek – mondta Andrew Georgiou, a Discovery sportért felelős elnöke. – A Discovery Sports befektetése a világ legnagyobb versenyeibe és megújult partnersége az Infronttal lehetővé teszi, hogy az összes alpesi, sífutó és északi összetett világbajnokságot és világkupa-futamot, az összes snowboard, freestyle és freeski világbajnokságot és világkupát, valamint a síugró versenyeket közvetítsük. Így nálunk lehet látni a legtöbb síeseményt, amivel már a 2022-es pekingi olimpia iránti érdeklődést alapozzuk meg.”

„A téli sportok terén meglévő szakértelmünk és a Discovery európai portfóliója – benne az Eurosport és a discovery+ – hatalmas elérése együttesen azt jelenti, hogy a ránk jellemző egyedülálló történetmeséléssel a rajongók a mi segítségünkkel közelebb kerülhetnek hőseikhez, és a lehető legszélesebb közönséghez tudjuk eljuttatni a legizgalmasabb télisport-versenyeket” – tette hozzá Andrew Georgiou.

„Örülünk, hogy a télisportok legnagyobb eseményeit ezentúl exkluzívan kínálhatjuk nézőinknek. A sí és a snowboard már most is rendkívül népszerű itthon, és biztos vagyok benne, hogy ez a megállapodás tovább növeli a sportágak magyarországi rajongótáborát – mondta Szabó Gábor, az Eurosport magyarországi csapatának vezetője. – Reméljük, hogy a kerékpárhoz hasonlóan a téli sportágakban is kiemelkedő magyar sikerekről számolhatunk majd be.”

A Discovery elismerten felülmúlhatatlan élményt kínál a téli sportok terén: a legjobb helyi szakértők tudásával, új generációs, immerzív technológiával vonja be a szurkolókat az akciók izgalmába. A díjnyertes Eurosport Cube a 2018-as pjongcsangi téli olimpiai játékok alatt újradefiniálta az olimpiai nézői élményt. A Discovery technológiai beruházása most azt jelenti, hogy a 2022-es pekingi olimpiára készülve további innovációkkal készül a nézők számára, és továbbra is egész évben kínál téli sportokat.

A Discovery Sports a 2020-as tokiói olimpiai játékok – az első streamelt olimpia – alatt Európa-szerte új nézettségi és elérési rekordokat döntött. A Discovery digitális platformjain keresztül 1,3 milliárd percnyi olimpiai tartalmat kínált a nézőknek, és háromszor több új előfizetőt hozott a discovery+ és az Eurosport előfizetési szolgáltatásaira, mint a 2018-as pjongcsangi téli olimpiai alatt. A 2022-es pekingi olimpia idején az európai olimpia otthona először mutatja be a discovery+-on keresztül a téli olimpia minden kihagyhatatlan pillanatát Európában.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Idén is díjazza az inspiráló nőket a Femcafe.hu

November 29-én ismét díjazza az elismerésre méltó teljesítményeket a Femcafe.hu. A piac meghatározó női portálja 2018 óta adja át az olvasói által megszavazott díjakat azoknak a nőknek, akiknek munkássága értéket közvetít és példaként szolgálhat...

Új pályázatot hirdet a Zsigmond Vilmos Nemzetközi Filmfesztivál

Először hirdet kritikaírói pályázatot a Zsigmond Vilmos Nemzetközi Filmfesztivál, amelyet idén október 24. és 28. között rendeznek meg a szegedi Belvárosi Moziban. A 7. Zsigmond Vilmos Nemzetközi Filmfesztiválon ezúttal is az operatőri munkáé a...

Továbbra is nagy az érdeklődés a minilakások iránt

A megváltozott ingatlanpiaci körülmények között sem vesztettek népszerűségükből a csekély alapterülettel rendelkező, 10-20 négyzetméter közötti minilakások. Az akár befektetésnek, akár saját használatra, első lakásnak is ideális ingatlanok különlegességük miatt sokszor a nagyobb alapterületű, használt...

Új ügyvezető a United Way Magyarországnál

Nagy Andrea Gabriella tölti be szeptember 25-től a United Way Magyarország ügyvezető igazgatói posztját. A United Way Magyarország a világ egyik vezető nonprofit szervezetének, a United Way nemzetközi hálózatának tagjaként több, mint 30 éve...

Angol focit, NFL-t és MotoGP-t is nézhetünk a héten

Három kontinensről hoz el sport ínyencségeket a magyar szurkolóknak a Network4 csoport a héten. Az Angol Ligakupa küzdelmeitől, a legizgalmasabb NFL meccseken át a MotoGP és Superbike futamokon át a Premier League, Bundesliga és...

Egyre többet fizetünk az okoseszközöket használva

Továbbra is nagyon lendületes növekedést mutatnak az okoseszközös fizetések a K&H-nál. Az idei év első nyolc hónapjában óránként átlagosan több mint 5500 okoseszközös fizetést bonyolítottak a pénzintézet ügyfelei, ami 67 százalékos emelkedésnek felel meg...

Értékesítési szakemberrel erősít a Marquard Group Hungary

Nagy tapasztalatú és tudású szakember segíti a jövőben a Marquard Group Hungary munkáját. Nagy Tamás szeptember végétől sales executive tanácsadóként támogatja a Marquard újrapozicionálási folyamatait. A Magyarországon több évtizedes tapasztalattal rendelkező vállalat az elmúlt...

Jövő héten rajtol A Nagy Ő a TV2-n

Október 9-én este indul a Bachelor – A Nagy Ő legújabb évada a TV2-n. A párkereső reality-ben ezúttal az ország 39. leggazdagabb embere, Jákob Zoltán vállalkozott arra, hogy egy tévéműsorban keresse meg szíve hölgyét....

Dupla résszel rajtol az új magyar történelmi sorozat

Dupla résszel debütál október 13-án, pénteken este a Dunán a Tündérkert című történelmi kalandfilmsorozat. A Móricz Zsigmond Erdély-trilógiájának első, Tündérkert című kötete alapján készült 8 részes sorozat további epizódjait péntek esténként láthatják majd a...

Olasz céggel kötött megállapodást a Duna House leányvállalata

A Duna House csoport leányvállalata, a Hgroup S.p. A. (Hgroup) befektetési és együttműködési megállapodást írt alá a Professione Casa S.p.A.-val (Professione Casa). A Professione Casa Olaszország egyik legnagyobb ingatlanügynöksége, amely országszerte 280 irodával rendelkezik. A...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Hiába jött be a home office, egyre kevesebb rá a lehetőség

Magyarországon tízből hat munkavállalónak egyáltalán nincs lehetősége otthoni munkavégzésre – van, akinek a munkaköre, míg másnak a munkaadója nem teszi ezt lehetővé. Sokan úgy vélik, hogy a home office ritkulni fog, a munkavállalók kétharmada...

Idén is díjazza az inspiráló nőket a Femcafe.hu

November 29-én ismét díjazza az elismerésre méltó teljesítményeket a Femcafe.hu. A piac meghatározó női portálja 2018 óta adja át az olvasói által megszavazott díjakat azoknak a nőknek, akiknek munkássága értéket közvetít és példaként szolgálhat...

Új pályázatot hirdet a Zsigmond Vilmos Nemzetközi Filmfesztivál

Először hirdet kritikaírói pályázatot a Zsigmond Vilmos Nemzetközi Filmfesztivál, amelyet idén október 24. és 28. között rendeznek meg a szegedi Belvárosi Moziban. A 7. Zsigmond Vilmos Nemzetközi Filmfesztiválon ezúttal is az operatőri munkáé a...

Továbbra is nagy az érdeklődés a minilakások iránt

A megváltozott ingatlanpiaci körülmények között sem vesztettek népszerűségükből a csekély alapterülettel rendelkező, 10-20 négyzetméter közötti minilakások. Az akár befektetésnek, akár saját használatra, első lakásnak is ideális ingatlanok különlegességük miatt sokszor a nagyobb alapterületű, használt...

Új ügyvezető a United Way Magyarországnál

Nagy Andrea Gabriella tölti be szeptember 25-től a United Way Magyarország ügyvezető igazgatói posztját. A United Way Magyarország a világ egyik vezető nonprofit szervezetének, a United Way nemzetközi hálózatának tagjaként több, mint 30 éve...
- Hirdetés -

Podcast

Az oktatás akkor jó, ha felkészít az életre

Milyen kihívások, trendek jellemzik ma az oktatástechnológiát, hogy befolyásolja a diákokat a digitalizáció, lemarad-e a gyerek, ha nincs okostelefonja? Ezeket a témákat is megvitatták a Business Lounge szeptember 13-ai adásában, melynek egyik vendége az...

A hitelesség alapvető faktor

Hogy fest 2023-ban egy kereskedelmi televízió talent managementje, hogyan járulnak hozzá a TV2-nél megforduló arcok a brand erősítéséhez, és fordítva: miért „éri meg” nekik, ha a csatorna menedzseli őket, mint influenszereket? Ezeket a kérdéseket...

Beépült a mindennapokba az élőzenei élmény

Ha nyár, akkor fesztiválok – de vajon magukhoz tértek már az itthoni rendezvények a Covid okozta sokkból? Szervezésről, jegyértékesítésről, kis és nagy rendezvényekről volt szó többek között a Business Lounge augusztus másodikai adásában, melynek...

Don't Miss

Formabontó ötletek

Az MI és a digitalizáció átszövi a mindennapjainkat, ami lehetőséget ad arra, hogy a meglévő erőforrásainkat a leghatékonyabban tudjuk használni – mondta el Pantl Péter a legsikeresebb hazai PR-szakembereket felvonultató Top50-es rangsor első helyezettje....

Magas szinten gondolkodni

Rendszeres reklámkocsmák, éjszakai városfutások, a szakmai kezdetek, a legnagyobb kihívások, miért lehet imádni a marketingszakmát – többek között ezekről beszélt az idei TOP50 marketinges rangsor élén végző Szabó Béla a Marketing&Media magazinnak adott interjúban....

Önazonos kreátorokon, márkakollaborációkon és az AI-on lesz a hangsúly 2024-ben is

Hat éve erősíti a Coca-Cola csapatát Mérő Ádám, lelkesedése pedig azóta is töretlen a világ legértékesebb, legvonzóbb, állítása szerint legjobb marketinggel rendelkező márkája iránt. A tizenöt évnyi ügynökségi oldalt cserélte a brand oldali ügyfélszékre,...

Újra kell gondolni a hierarchiát a szervezetben

Művészettörténészként diplomázott, kulturális és kreatív elköteleződését pedig a Magyar Telekomnál kamatoztatja Kovács András Péter, aki jelenleg a családi szegmenskommunikációért felel és a Warm Up Talks legújabb adásában elárulja: mit jelent az agilis transzformáció, miért...

A felelős márka szerepe soha nem volt olyan fontos, mint ma

Ha a saját tevékenységünkre gondolunk, kulcsfontosságú lett, hogy felhívjuk a figyelmet a tudatosságra és a digitális és kiberbiztonságra ezeknek a technológiáknak a használata kapcsán, amiben a teljes piacnak óriási felelőssége van – mondta el...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Fontos döntést hozott a Lego

A Lego csoport leállította az újrahasznosított műanyagból készült építőkockák fejlesztésére irányuló egyik kiemelt projektjét, miután kiderült, hogy az eldobható PET-palackokból kinyert új anyag gyártási folyamata magasabb szén-dioxid-kibocsátással járna az eddiginél- írja az MTI a...

Csomagolásmentes kiszállítással újít a Rossmann

Új, csomagolásmentes házhozszállítási lehetőséget kínál ügyfeleinek a Rossmann. A Rossmann saját autós futárszolgálata immáron szinte végtelenszer újra használható tartós táskákban szállítja ki a rendelt termékeket azoknak, akik rendelésük során ezt a fenntartható opciót választják....

Klímapusztulás: a villamosenergia-ágazaton múlik minden

A villamosenergia-ágazat a kulcsa annak, hogy elérje a karbonsemlegességet az világ 2050-re, egyebek mellett ez áll az Atradius hitelbiztosító tanulmányában. Az ágazati kutatás szerint az energiatermelés felel az üvegházhatású gázkibocsátás 75 százalékáért. A szektor...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....