- Hirdetés -

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

|

- Hirdetés -

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay JOYTOPIA virtuális színpadán is fellépett, a bajor prémiumgyártó most a világ első, akkumulátorokról táplált színpad-energiaellátási megoldásával teszi fenntarthatóbbá a zenekar közelgő Music Of The Spheres világkörüli turnéját. 2022 nyarán a Coldplay a tervek szerint Frankfurtban és Berlinben is ad koncertet.

A BMW akkumulátorokról táplált színpad-energiaellátási megoldása több mint 40 darab újrahasznosítható akkumulátorral biztosítja majd az élő fellépésekhez szükséges energiát, amely a zenetörténet egyik legzöldebb turnéjává emeli a Music Of The Spheres koncertkörutat. A BMW és a Coldplay együttműködése új mércét állít fel, amely az egész turnéipar számára mintául szolgálhat.

A környezetbarát színpad-energiaellátási megoldás egy részét az első BMW i3 modellek újrahasznosított akkumulátorai adják. A technológia rendkívül alacsony károsanyag-kibocsátású elektromos áramot biztosít és kiváltja a szokásos dízel-, illetve benzinüzemű generátorokat, amellyel jelentős mértékben csökkenti a zenekar élő fellépéseinek károsanyag-kibocsátását. Az akkumulátorokat megújuló erőforrásokból, így többek között napelem-rendszerekkel, kinetikus stadionpadlókon és elektromos kerékpárokon keresztül, valamint hidrogénezett növényi olajjal működő generátorok segítségével töltik majd fel. A kinetikus stadionpadlókon és az elektromos kerékpárokon keresztül az akkumulátorok a rajongók kollektív erejét hasznosítják.

Ezek a BMW első olyan akkumulátorai, amelyek egymást követően több helyszínen kezdenek második életet, a BMW Group hosszútávú fenntarthatóságra és gazdasági körforgásra összpontosító működési modelljének szerves részeként.

„Büszkék vagyunk arra, hogy a BMW oldalán megalkottuk a világ első, világkörüli turnéra alkalmas, újratölthető színpad-energiaellátási megoldását, amely lehetővé teszi számunkra, hogy koncertjeinket szinte teljes egészében tiszta, megújuló energiával tápláljuk” – mondta Chris Martin, a Coldplay énekese.

„A fenntarthatóságra való törekvés az elmúlt években intenzív, kreatív alkotási folyamathoz vezetett a BMW és a Coldplay között. Az, hogy a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay JOYTOPIA virtuális színpadán is fellépett, sikeres együttműködésünk első két csúcspontja volt. A BMW i3 második életet kezdő akkumulátoraival pedig most hozzájárulunk ahhoz, hogy a Coldplay világkörüli turnéja fenntarthatóbb legyen, mint eddig bármikor” – fogalmazott Jens Thiemer, a BMW márkaigazgatója.

Az együttműködés sikerei: a Higher Power és JOYTOPIA

A BMW és a Coldplay 2014 óta ápol gyümölcsöző együttműködést: akkor a Chris Martin, Jonny Buckland, Will Champion és Guy Berryman alkotta együttes a BMW Weltben, 1 500 rajongó előtt zárta a nagysikerű Ghost Stories Tour turnét, mígnem a kezdeti kapcsolat és a fenntarthatóságra való kölcsönös törekvés végül a BMW és a Coldplay együttműködéséhez vezetett.

Az egyedülálló partnerség első világméretű sikere a BMW iX és a BMW i4 tisztán elektromos meghajtású modellek 2021 júniusában indított kampánya volt, amelyet a BMW és a Coldplay egy páratlan társalkotói folyamat részeként, közösen dolgozott ki. A kampány dala, a Higher Power hatalmas sláger lett, a „This joy is electric” sor pedig tökéletesen közvetíti a BMW két új prémium modelljének üzenetét.

Fenntartható világkörüli koncertkörút, amely az egész turnéipar számára mércét állít

A 2021-es Müncheni Nemzetközi Autószalon – amelyet a „RE:IMAGINE TODAY” mottó alatt, a BMW Group fenntarthatóságra és gazdasági körforgásra összpontosító elképzeléseinek jegyében rendeztek meg – ezt követően a BMW és a Coldplay társalkotói folyamatának újabb jelentős sikerét hozta: az együttes a bajor prémiumgyártó által megálmodott JOYTOPIA virtuális színpadán adott koncertet. Az előadás 24 órán keresztül volt elérhető online, és ez idő alatt világszerte több mint 150 000 megtekintést gyűjtött. A marketing és a vállalati kommunikáció szempontjából JOYTOPIA kvantumugrást jelentett a digitális világ számára.

A BMW és a Coldplay sikeres együttműködése most újabb szintre lép és a jövő évi világkörüli turné során újabb csúcspontjához érkezik. Az újrahasznosítható autóakkumulátorok szállító partnereként a BMW nem csupán abban segíti a brit zenekart, hogy még inkább fenntarthatóvá váljon, hiszen az együttműködés alapjaiban változtatja meg a játékszabályokat és az egész turnéipar számára mintául szolgálhat.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új terméket dob piacra a XIXO

A XIXO márka 2013-as alapítása óta büszke arra, hogy a folyamatosan változó és újdonságra szomjazó fogyasztóit különleges ízekkel és izgalmas termékekkel varázsolja el. Épp ezért nem meglepő, hogy a brand, a legtöbb italgyártóval ellentétben,...

A gazdaság erősödésével számolnak a cégvezetők

Világszerte a vezetők 77 százaléka szerint erősödni fog a globális gazdaság az előttünk álló évben, csupán 15 százalékuk számít visszaesésre. Erős összefüggés látható az ügyfélbizalom és a vezérigazgatói optimizmus, valamint a között, hogy történt-e...

Cápákkal fejlődhet tovább a digitális diákszövetkezet

A Quantum, Magyarország első digitális diákszövetkezete formálhatja át a fiatalok foglalkoztatásának jövőjét. A Start it @K&H inkubátorprogramban fejlődő és a Cápák között befektetőinek támogatását elnyerő csapat a pandémia idején alakult, de máris milliárdos forgalom...

A Toyota lett Európa második legnépszerűbb személyautó márkája

A Toyota Motor Europe európai Toyota és Lexus járműeladásai 1.076.300 darabot tettek ki 2021-ben, ami 8%-os növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest, tükrözve a környezetbarát márkák iránti erős ügyfélkeresletet. Ezzel a Toyota...

Kriptovalutázó startupokat támadnak a hekkerek

Kis és közepes méretű vállalkozások elleni támadássorozatra bukkantak a Kaspersky szakértői. A fejlett állandó fenyegetésekkel támadó BlueNoroff hekkercsoport támadásai következtében az áldozatok komoly kriptovaluta-veszteségeket szenvednek el világszerte. A SnatchCrypto nevű kampány célpontjai olyan vállalatok,...

Karitatív kampánnyal segített az OMV

A karácsonyi szezonban tartott karitatív kampány eredményeképpen összesen több mint 5 millió forintot utal át az OMV a Magyar Máltai Szeretetszolgálat számára. A segélyszervezet a pénzt egy új mentőautó megvásárlásához használja fel. Ezzel az...

Új hírcsatornák a DirectNow kínálatában

Két új hírcsatornával bővültek a Direct Now alkalmazásban elérhető tartalmak, ezzel most már 96-ra emelkedett azon csatornák száma, melyek mobiltelefonon, tableten, laptopon vagy okostévén hozzáférhetőek a Direct One előfizetői számára. A Direct Now alkalmazás a...

Konferenciaszervezés: melyik részét érdemes profikra bízni? (x)

Egy konferencia sikerén számtalan dolog múlhat: erősítheti vagy akár gyengítheti is a cég hírnevét, bevételeit, megbízhatóságát. A siker azonban több lábon áll, melynek nagy része a szervezésben teljesedik ki. Fontos a helyszín, az előadók,...

Közös beszerzési stratégiát javasol a GVH

Lezárta a hazai médiaszolgáltatás és műsorterjesztés piacán végzett ágazati vizsgálatát a Gazdasági Versenyhivatal (GVH). A szervezet elemzése szerint az árak és a szolgáltatás minősége határozza meg leginkább a fogyasztói döntéseket, a kisebb szolgáltatóknak pedig...

Online nézhetjük a nemzetközi táncfesztivált

Online rendezik meg a SzólóDuó Nemzetközi Táncfesztivált: az Orkesztika Alapítvány a fesztivál produkcióit YouTube-csatornáján közvetíti január 19. és 22. között esténként 7 órától.A SzólóDuó Fesztivál célja, hogy a szárnyaikat bontogató és a tapasztalt alkotók,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Tovább növekedne a ŠKODA 2022-ben

A Covid-19-járvány és a félvezetőhiány ellenére is összesen 878 200 járművét szállította ki 2021 folyamán világszerte a ŠKODA AUTO. Közel 45 ezer darabos kiszállítási volumenével sikeresen mutatkozott be a piacon a tisztán elektromos ENYAQ...

Új terméket dob piacra a XIXO

A XIXO márka 2013-as alapítása óta büszke arra, hogy a folyamatosan változó és újdonságra szomjazó fogyasztóit különleges ízekkel és izgalmas termékekkel varázsolja el. Épp ezért nem meglepő, hogy a brand, a legtöbb italgyártóval ellentétben,...

A gazdaság erősödésével számolnak a cégvezetők

Világszerte a vezetők 77 százaléka szerint erősödni fog a globális gazdaság az előttünk álló évben, csupán 15 százalékuk számít visszaesésre. Erős összefüggés látható az ügyfélbizalom és a vezérigazgatói optimizmus, valamint a között, hogy történt-e...

Cápákkal fejlődhet tovább a digitális diákszövetkezet

A Quantum, Magyarország első digitális diákszövetkezete formálhatja át a fiatalok foglalkoztatásának jövőjét. A Start it @K&H inkubátorprogramban fejlődő és a Cápák között befektetőinek támogatását elnyerő csapat a pandémia idején alakult, de máris milliárdos forgalom...

A Toyota lett Európa második legnépszerűbb személyautó márkája

A Toyota Motor Europe európai Toyota és Lexus járműeladásai 1.076.300 darabot tettek ki 2021-ben, ami 8%-os növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest, tükrözve a környezetbarát márkák iránti erős ügyfélkeresletet. Ezzel a Toyota...
- Hirdetés -

CMO

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...

A vásárlási szokások örökre megváltoztak

Kanyó Roland, dm Kft., marketing és PR menedzser 133 milliárd forintos bevétellel zártátok az elmúlt üzleti évet, majdnem 10 százalékos plusszal. Gondolom ez a körülmények figyelembe vételével, elég jó eredménynek számít? Természetesen elégedettek vagyunk az elért...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld vállalást tett a Toyota és a Lexus

2035-re karbonsemleges lesz Európában a Toyota és a Lexus.A Toyota készen áll arra, hogy 2035-re nullára csökkentse az újonnan értékesített Toyota és Lexus járművek széndioxid-kibocsátását Nyugat-Európában, amelynek fontos lépcsőfoka lesz a legalább 50 százalékos,...

Zöld együttműködésben a TotalEnergies

A TotalEnergies és a Daimler Truck AG megállapodást írt alá az Európai Unió közúti árufuvarozásának szén-dioxid mentesítésére irányuló kötelezettségvállalásukról. A partnerek együttműködnek a hidrogénnel üzemeltetett nehéz tehergépjárművek ökoszisztémáinak fejlesztésében, egyrészt azzal a szándékkal, hogy...

Új technológiák pörgethetik fel a klímavédelmet

Hogyan segítheti a mesterséges intelligencia, az esővízgyűjtés és a közlekedési rendszerek gyökeres átalakítása a károsanyag-kibocsátás csökkentését – a többi között ez is kiderül a világ legfenntarthatóbb vállalatának választott Schneider Electric és a CNBC Catalyst...

DATA