- Hirdetés -

Tovább erősítik a Jófogást

|

Cégvezetőként az embereket tartja a legfontosabbnak, mert a csapat a teljesítmény motorja, ezért jelenleg a munkatársak elkötelezettségének növelésére fókuszál – mondta el a lapunknak adott interjúban Artsiom Rabtsevich. Az Adevinta Classified Media Hungary Kft. februárban kinevezett ügyvezetője beszélt a Jófogás és a Használtautó.hu márkákkal kapcsolatos terveikről és arról is, hogy a metálzene rajongójaként milyen meglepetést okozott neki Budapest.

- Fehéroroszországban dolgoztál korábban, ott is Adevinta-színekben. Néhány hónap elteltével hogy látod, miben más a magyar piac?

- A látszólag hasonló posztszovjet háttér, a népesség és a kelet-európai mentalitás ellenére sok különbség van a két piac között. Amellett, hogy Magyarország az EU tagja, egyszerűen több pénz van a magyar piacon. Az egy főre jutó GDP például 17 100 dollár, szemben a fehéroroszországi 6500-zal, ami eleve fejlettebbé teszi, és több lehetőséget nyit meg a másodlagos infrastruktúra tekintetében: például csomagkézbesítési szolgáltatások, fizetési szolgáltatók, digitális szerződések. A két cég vonatkozásában a magyarországi vállalat teljesen más megközelítést igényel, hiszen itt két különböző nagy márka is jelen van két jól megkülönböztethető profillal: a Jófogás mint széles körben ismert piactér és a Használtautó.hu mint az egyik legmeghatározóbb gépjármű-apróhirdetési oldal. Továbbá az Autónavigátor.hu online autós magazinnal is jelen vagyunk a hazai piacon.

- Mekkora kihívást jelentett számodra, hogy egy idegen országban kellett átvenned egy vállalat irányítását? Mennyire más az itteni vállalati kultúra, mint Fehéroroszországban, hogyan sikerült ehhez alkalmazkodnod?

- Mivel csupán kicsivel több mint három hónapja vagyok ebben a pozícióban, azt kell mondanom, hogy még mindig az alkalmazkodás fázisában vagyok. Magyarország nem érződik olyan idegennek számomra, mert hasonló a mentalitás, illetve mert az előző pozíciómban is az Adevinta Csoport ezen piaci portfóliójához tartoztam. Eddig azt tapasztaltam, hogy könnyen megtalálom a közös nyelvet az itteni emberekkel, még ha egyelőre nem is beszélek magyarul. Természetesen a nagy kihívás az volt és az is marad, hogy elnyerjem a csapat bizalmát, de itt is látok már előrelépést. Ez elsősorban annak köszönhető, hogy a team kezdetektől fogva barátságos és támogató az irányomban. Bár tudom, hogy a vezetési stílusom eltér attól, amihez eddig hozzászoktak, és ez azt jelenti, hogy rengeteg munka kell még a bizonyításhoz, de készen állok erre.

- Cégvezetőként számodra mi a legfontosabb?

- Azt mondanám, hogy az emberek, mert a csapat a teljesítmény motorja. Lehetetlen, hogy egy cég ügyvezető igazgatója egy időben mindenhol ott legyen, erre az egyetlen és leghatékonyabb eszköz az, hogy megbízunk a teamben és ennek mentén irányítjuk őket. Ehhez viszont kulcsfontosságú, hogy a csapat teljesen elkötelezett legyen a cég, valamint annak célkitűzései iránt. Ezért ebben a szakaszban a szerepemet különösképpen a team elkötelezettségének növelésében látom. Hiszen egy olajozottan működő szervezetben minden csapattag a sajátjának érzi a vállalat és a márkáink teljesítményét, ezáltal közösen érjük el a kitűzött célokat.

- Úgy tudom, a keményebb zenei stílusok híve vagy, szereted a metált és gitározol is. Felderítetted már Budapestet ebből a szempontból? Hová jársz kikapcsolódni?

- Tizenöt éves koromtól egészen a közelmúltig több hardcore és metálzenekar énekese is voltam. Ez az élmény nagyban befolyásolja azt, aki vagyok, és most is ezt a szenvedélyt viszem magammal az életben. Budapest sok programot kínál a metálosoknak. Régóta nem tapasztaltam ekkora koncertkoncentrációt, szinte minden héten van egy olyan esemény, ahová elmegyek. Úgy érzem, hogy ez még a hallásomra is negatívan hatott. Amellett, hogy egyszerűen csak élvezem a zenét, a társasági életemre is jó hatással van – nagyon sok embert és így a magyar kultúrát is megismerhetem közelebbről. A kedvenc helyem a Dürer Kert, az A38 és az Akvárium, de még nem fedeztem fel mindent.

 

- Milyen célokat fogalmaztál meg magadnak és az Adevinta Hungary-nek 2022-re?

- Arra koncentrálunk, hogy a Jófogás márkát még nagyobbá és erősebbé tegyük a piacon. Ehhez jelenleg megfelelő kiinduló helyzetben vagyunk egy részletes márkafrissítés után, beleértve a kifinomultabb vizuális megjelenést és a finomhangolt kommunikációs hangvételt. A Használtautó.hu esetén pedig az a tervünk, hogy továbbfejlesszük az egyszerű autó-adásvétel folyamatát, és még több szolgáltatást, valamint értéket szeretnénk nyújtani a felhasználóinknak.

Kalocsai Zoltán

Az interjú teljes terjedelmében a Marketing&Media magazin legújabb számában olvasható, ami már megvásárolható digitális formában is, ide kattintva.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...