- Hirdetés -

Tovább erősítik a Jófogást

|

- Hirdetés -

Cégvezetőként az embereket tartja a legfontosabbnak, mert a csapat a teljesítmény motorja, ezért jelenleg a munkatársak elkötelezettségének növelésére fókuszál – mondta el a lapunknak adott interjúban Artsiom Rabtsevich. Az Adevinta Classified Media Hungary Kft. februárban kinevezett ügyvezetője beszélt a Jófogás és a Használtautó.hu márkákkal kapcsolatos terveikről és arról is, hogy a metálzene rajongójaként milyen meglepetést okozott neki Budapest.

- Fehéroroszországban dolgoztál korábban, ott is Adevinta-színekben. Néhány hónap elteltével hogy látod, miben más a magyar piac?

- A látszólag hasonló posztszovjet háttér, a népesség és a kelet-európai mentalitás ellenére sok különbség van a két piac között. Amellett, hogy Magyarország az EU tagja, egyszerűen több pénz van a magyar piacon. Az egy főre jutó GDP például 17 100 dollár, szemben a fehéroroszországi 6500-zal, ami eleve fejlettebbé teszi, és több lehetőséget nyit meg a másodlagos infrastruktúra tekintetében: például csomagkézbesítési szolgáltatások, fizetési szolgáltatók, digitális szerződések. A két cég vonatkozásában a magyarországi vállalat teljesen más megközelítést igényel, hiszen itt két különböző nagy márka is jelen van két jól megkülönböztethető profillal: a Jófogás mint széles körben ismert piactér és a Használtautó.hu mint az egyik legmeghatározóbb gépjármű-apróhirdetési oldal. Továbbá az Autónavigátor.hu online autós magazinnal is jelen vagyunk a hazai piacon.

- Mekkora kihívást jelentett számodra, hogy egy idegen országban kellett átvenned egy vállalat irányítását? Mennyire más az itteni vállalati kultúra, mint Fehéroroszországban, hogyan sikerült ehhez alkalmazkodnod?

- Mivel csupán kicsivel több mint három hónapja vagyok ebben a pozícióban, azt kell mondanom, hogy még mindig az alkalmazkodás fázisában vagyok. Magyarország nem érződik olyan idegennek számomra, mert hasonló a mentalitás, illetve mert az előző pozíciómban is az Adevinta Csoport ezen piaci portfóliójához tartoztam. Eddig azt tapasztaltam, hogy könnyen megtalálom a közös nyelvet az itteni emberekkel, még ha egyelőre nem is beszélek magyarul. Természetesen a nagy kihívás az volt és az is marad, hogy elnyerjem a csapat bizalmát, de itt is látok már előrelépést. Ez elsősorban annak köszönhető, hogy a team kezdetektől fogva barátságos és támogató az irányomban. Bár tudom, hogy a vezetési stílusom eltér attól, amihez eddig hozzászoktak, és ez azt jelenti, hogy rengeteg munka kell még a bizonyításhoz, de készen állok erre.

- Cégvezetőként számodra mi a legfontosabb?

- Azt mondanám, hogy az emberek, mert a csapat a teljesítmény motorja. Lehetetlen, hogy egy cég ügyvezető igazgatója egy időben mindenhol ott legyen, erre az egyetlen és leghatékonyabb eszköz az, hogy megbízunk a teamben és ennek mentén irányítjuk őket. Ehhez viszont kulcsfontosságú, hogy a csapat teljesen elkötelezett legyen a cég, valamint annak célkitűzései iránt. Ezért ebben a szakaszban a szerepemet különösképpen a team elkötelezettségének növelésében látom. Hiszen egy olajozottan működő szervezetben minden csapattag a sajátjának érzi a vállalat és a márkáink teljesítményét, ezáltal közösen érjük el a kitűzött célokat.

- Úgy tudom, a keményebb zenei stílusok híve vagy, szereted a metált és gitározol is. Felderítetted már Budapestet ebből a szempontból? Hová jársz kikapcsolódni?

- Tizenöt éves koromtól egészen a közelmúltig több hardcore és metálzenekar énekese is voltam. Ez az élmény nagyban befolyásolja azt, aki vagyok, és most is ezt a szenvedélyt viszem magammal az életben. Budapest sok programot kínál a metálosoknak. Régóta nem tapasztaltam ekkora koncertkoncentrációt, szinte minden héten van egy olyan esemény, ahová elmegyek. Úgy érzem, hogy ez még a hallásomra is negatívan hatott. Amellett, hogy egyszerűen csak élvezem a zenét, a társasági életemre is jó hatással van – nagyon sok embert és így a magyar kultúrát is megismerhetem közelebbről. A kedvenc helyem a Dürer Kert, az A38 és az Akvárium, de még nem fedeztem fel mindent.

 

- Milyen célokat fogalmaztál meg magadnak és az Adevinta Hungary-nek 2022-re?

- Arra koncentrálunk, hogy a Jófogás márkát még nagyobbá és erősebbé tegyük a piacon. Ehhez jelenleg megfelelő kiinduló helyzetben vagyunk egy részletes márkafrissítés után, beleértve a kifinomultabb vizuális megjelenést és a finomhangolt kommunikációs hangvételt. A Használtautó.hu esetén pedig az a tervünk, hogy továbbfejlesszük az egyszerű autó-adásvétel folyamatát, és még több szolgáltatást, valamint értéket szeretnénk nyújtani a felhasználóinknak.

Kalocsai Zoltán

Az interjú teljes terjedelmében a Marketing&Media magazin legújabb számában olvasható, ami már megvásárolható digitális formában is, ide kattintva.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Liluval nyitott új üzletet a Rossmann

Budaörsön nyitott új üzletet a Rossmann. A drogériahálózatnak ez már a harmadik, teljes egészében az új német standard alapján berendezett boltja, amelyben nagyobb teret kapnak a reformélelmiszerek és a dekortermékek, és amelyben szinte a...

Nyári tippek a Google-től

A nyári utazások során gyakran a Google-t hívjuk segítségül. A vállalat szakemberei hasznos tanácsokkal segítenek a nyaralni vágyóknak.Úti célod új szemszögbőlA nyári utazások során nem ritka, hogy a Google-t hívjuk segítségül utazásaink tervezésekor. A...

Tanszergyűjtéssel segít az Auchan

Már elkezdődött kezdődik a Nagycsaládosok Országos Egyesülete (NOE) és az Auchan közös tanszergyűjtési akciója. A már hagyománynak számító gyűjtéssel azoknak a családoknak szeretnének segíteni, akikre a tanévkezdés különösen nagy terhet ró, mivel több gyermeket...

Lelassult a kiskereskedelem

A kiskereskedelem tekintetében havi szinten ismét csökkent a forgalom júniusban, 0,5 százalékkal. Éves összehasonlításban pedig a kiskereskedelem forgalmának volumene naptárhatástól megtisztítva 4,5 százalékkal emelkedett, ami jelentősen elmaradt a 8% körüli elemzői konszenzustól. Az élelmiszer-...

A hazai termékekre koncentrál az Aldi

Kilenc hazai gyártó részvételével idén augusztusban is megrendezik a hazai termékek hónapját. Ennek legfőbb kommunikációs üzenete, hogy a Magyar Termék védjegyek valódi garanciát jelentenek a hazai eredetre és a megbízhatóságra. Az ALDI a magyar...

Mobillal a tökéletes utazásért

A gyakran utazó, rutinos okostelefon-használók egy mobiltelefon segítségével elintézhetnek mindent, ami a tökéletes nyaraláshoz szükséges: szállást foglalnak, repülőgép- vagy vonatjegyet vásárolnak vagy sorban állás nélkül szerzik be belépőjegyüket múzeumba, kiállításra, sporteseményre, színházba vagy a...

Már csak a külföldi munkaerő segíthet a hiányszakmákban

Továbbra is rekordszinten a foglalkoztatás Magyarországon: 2022 júniusában a foglalkoztatottak átlagos létszáma meghaladta a 4,7 millió főt. Ezzel párhuzamosan nagy kihívást jelent a magyarországi cégeknek a munkaerőhiány, ami a gazdaság teljesítőképességét is hátráltatja. A...

Fényűző luxus és vademberek a Spektrum sorozataiban

Néhányan talán még emlékeznek arra az angol párra, akik fényűző életüket hátrahagyva, és az összes megtakarításukat felhasználva egy Somogy megyei településre, Gadácsra költöztek. A pár környezete aggódva szemlélte az eseményeket, Julia és Gareth ugyanis...

Lecsaptak a kandallókra az online vásárlók

Váratlan és érdekes trendeket mutatnak az eMAG 2022. júliusi látogatói és értékesítési adatai: jelentősen megnőtt az érdeklődés a kandallók iránt, különösen a szilárd fűtőanyaggal használható típusok népszerűek. Ezzel párhuzamosan a napelemek/napkollektorok termékkategória forgalma is...

Ismét előrébb lépett a Xiaomi

A Xiaomi Group a 266. helyen végzett a 2022-es Fortune Global 500 listán. A globális technológiai vállalat, amely mostanra a világ harmadik legnagyobb okostelefon-gyártójává nőtte ki magát, sorozatban a negyedik éve lép egyre előrébb...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Hackathont szervez a Kiwi.com

A Kiwi.com utazás-technológiai vállalat UX hackatont szervez Global Travel Jam néven, amelynek célja, hogy javítsa az utazók élményét a foglalás során és az utazás minden szakaszában. Az ügyfélközpontú termék megalkotása során a Kiwi.com és...

Liluval nyitott új üzletet a Rossmann

Budaörsön nyitott új üzletet a Rossmann. A drogériahálózatnak ez már a harmadik, teljes egészében az új német standard alapján berendezett boltja, amelyben nagyobb teret kapnak a reformélelmiszerek és a dekortermékek, és amelyben szinte a...

Nyári tippek a Google-től

A nyári utazások során gyakran a Google-t hívjuk segítségül. A vállalat szakemberei hasznos tanácsokkal segítenek a nyaralni vágyóknak.Úti célod új szemszögbőlA nyári utazások során nem ritka, hogy a Google-t hívjuk segítségül utazásaink tervezésekor. A...

Tanszergyűjtéssel segít az Auchan

Már elkezdődött kezdődik a Nagycsaládosok Országos Egyesülete (NOE) és az Auchan közös tanszergyűjtési akciója. A már hagyománynak számító gyűjtéssel azoknak a családoknak szeretnének segíteni, akikre a tanévkezdés különösen nagy terhet ró, mivel több gyermeket...

Lelassult a kiskereskedelem

A kiskereskedelem tekintetében havi szinten ismét csökkent a forgalom júniusban, 0,5 százalékkal. Éves összehasonlításban pedig a kiskereskedelem forgalmának volumene naptárhatástól megtisztítva 4,5 százalékkal emelkedett, ami jelentősen elmaradt a 8% körüli elemzői konszenzustól. Az élelmiszer-...
- Hirdetés -

Don't Miss

Együtt erősebbek vagyunk

A marketing szakemberek, vezetők szerepe jelentősen megnövekedett a vállalaton belül és az üzleti értékteremtés folyamatában is – mutatott rá Bánhegyi Zsófia. A Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója a szeptember 15-i Marketing Summitot felvezető...

Rekordok éve

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb hazai reklámügynökségek listáját a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan értékelik a múlt évet és mit várnak idén, Biró László, a Mediator...

További növekedés lehet

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb médiaügynökségek rangsorát a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan látják a múlt évet és mire számítanak idén, Novák Péter, a Dentsu Hungary...

Az UX az új arany

A járvány hihetetlenül felpörgette a digitalizációt, a szolgáltatóknak pedig önbizalmat adott. Egyre fontosabb a fel használói élmény tervezése, ám a Z generáció a korábbiakhoz képest sokkal „puritánabb” szolgáltatási portfóliót igényel – mondta el Mondovics...

Tovább erősítik a Jófogást

Cégvezetőként az embereket tartja a legfontosabbnak, mert a csapat a teljesítmény motorja, ezért jelenleg a munkatársak elkötelezettségének növelésére fókuszál – mondta el a lapunknak adott interjúban Artsiom Rabtsevich. Az Adevinta Classified Media Hungary Kft....
- Hirdetés -

SzuperZöld

Litkai Gergellyel indított Zöld podcastot a Bookline

Augusztus harmadikán elindult a Bookline havonta jelentkező podcast-sorozata, a Bookline Zöld. A Könyves Magazinon és a nagyobb streamingszolgáltatón elérhető műsorban Litkai Gergely és vendégei nemcsak a fenntarthatósággal és a környezetvédelemmel kapcsolatos tévhiteket igyekeznek helyre...

A hazai startupok is figyelnek a fenntarthatóságra

A startup szektorban kulcsszerepet kap a fenntarthatóság: a Start it @K&H inkubátorban működő csapatoknak már 90 százaléka figyelmet fordít rá működése és termékeinek fejlesztése során. Ez azonban jelenleg inkább a természeti erőforrások fenntartható kezelését...

Mobilapp mutatja az ivóvízlelőhelyeket

Augusztus van, a papírforma szerint még egy jó időre visszatér a kánikula, ami végül is rendben van, hiszen nyár van. És bár az egészséges életmódnak nemcsak ilyenkor elengedhetetlen része a megfelelő mennyiségű folyadékbevitel, hőség...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....