- Hirdetés -

Tovább nőtt az Oracle

|

- Hirdetés -

Az Oracle bejelentette 2021-es pénzügyi évének harmadik negyedéves eredményeit. A teljes negyedéves árbevétel 3 százalékkal, 10,1 milliárd dollárra nőtt az előző év azonos időszakához képest. A felhőszolgáltatásokból és licenctámogatásból származó árbevétel 5 százalékkal, 7,3 milliárd dollárra nőtt. A felhő és telepített licencek értékesítésének bevétele 4 százalékkal 1,3 milliárd dollárra nőtt.

A harmadik negyedévben a GAAP szerint számított működési eredmény 10%-kal 3,9 milliárd dollárra nőtt, a működési nyereséghányad pedig 38% volt.

„Óriási előnyünk a felhőalapú ERP piacon tovább növekedett, mivel a Fusion ERP értékesítése 30% -kal, a NetSuite ERP pedig 24% -kal nőtt a harmadik negyedévben” – mondta az Oracle vezérigazgatója, Safra Catz. „Az Oracle gyorsan növekvő, nyereséges, több milliárd dolláros felhőalapú ERP-üzletágai hozzájárultak ahhoz, hogy az előfizetésből származó bevételek 5% -kal, a működési eredmény pedig 10% -kal növekedjenek a negyedévben. Az előfizetési bevételek most az Oracle összes bevételének 72%-át teszik ki, és ez a jól kiszámítható, visszatérő bevétel a költségfegyelem mellett lehetővé teszi a nem GAAP-os részvényenkénti nyereség kétszámjegyű növekedését.”

„A harmadik negyedévben az Oracle második generációs felhőinfrastruktúrája ismét növelte ügyfelei számát, és a bevétele 100%-ot meghaladó mértékben növekedett” – mondta az Oracle elnöke és technológiai igazgatója, Larry Ellison. „A lehető leggyorsabban nyitunk új felhőrégiókat, hogy támogassuk gyorsan növekvő, több milliárd dolláros infrastruktúra üzletágunkat. Az alkalmazások terén az elemzők továbbra is az Oracle felhő ERP megoldását rangsorolják egyértelműen az első helyre, és ebben a negyedévben az Oracle dollárszázmilliós összértékben írt alá szerződéseket nagyvállalatokkal, amelyek SAP ERP-ről váltottak Oracle Fusion ERP-re.”

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új rekordot állított fel a Yettel

2024. március 26-án több százan doboltak egyszerre Magyarország különböző pontjain, hogy hazai ütősrekordot állítsanak fel. A kísérlet apropóját az adta, hogy 30 éve indította el a Yettel – akkor még Pannon GSM néven –...

Ezek lesznek idén a legmeghatározóbb divattrendek

A Z generáció nem várja meg, hogy a divatipar megszabja mi a menő, hanem megalkotja saját trendjeit. Manapság ezek a trendek a nagy divatmárkákra is hatással vannak, amelyek a Z generáció ízlésvilágához igazítják kollekcióikat....

Új évaddal tér vissza az Adom a napom

Április 15-én hétfőn 20 órakor 3. évadával tér vissza a VIASAT3-ra Magyarország egyik kedvenc élő talkshowja, az Adom a napom. „Mutasd meg a napod, megmondom, ki vagy!” – tartja a műsor kapcsán Geszti Péter,...

Televíziós Újságírók Díja: megvannak az idei nyertesek

Győzteseket hirdettek a Televíziós Újságírók Díja gálaeseményen március 27-én este. A legjobb női műsorvezető Lékai-Kiss Ramóna lett, Till Attila kapta a legjobb férfi műsorvezetőnek járó elismerést, Miklósa Erikát a zsűritag kategóriában díjazták, Sztarenki Dóra...
Szabó Balázs RTL

Az RTL már javában készül a Bajnokok Ligájára

Amikor egyszerre hét meccs lesz egy időpontban, akkor mind a hetet láthatják magyar kommentárral a nézők – mondja a Bajnokok Ligája közvetítések kapcsán Szabó Balázs, az RTL Magyarország tartalmak menedzseléséért felelős vezérigazgató-helyettese. A szakember...

Új vezetőt nevezett ki a Decathlon

A sportszerforgalmazó márka új marketing és brand igazgatója számára nem ismeretlen a terep, bár Herczeg Lilla január 1-jétől tölti be új pozícióját, a Decathlon csapatát viszont már 2012 óta erősíti. A szakember az elmúlt...

Így ünnepli a nők sikereit a Glamour

A GLAMOUR Women of the Year gálát idén immár 15. alkalommal rendezte meg a Ringier Hungary. A díjátadó gála célja a kezdetektől az, hogy a hazai társadalomban nagyobb teret adjon a nők által elért...

Kiberbűnözés – veszélyben az idősek

Az 50–79 éves magyarországi internetezők 97 százaléka napi rendszerességgel használja az internetet. Bár átlagosan mintegy két órát töltenek naponta az interneten, kevesen tartoznak a digitálisan felkészültek közé, ezért jobbára bizalmatlanok és kevésbé tudatosak –...

Elkészült a legbefolyásosabb magyar nők listája

Tizedik alkalommal tette közzé a Forbes a legbefolyásosabb magyar nők listáját. Az üzleti magazin idén is négy kategóriában rangsorolt: közélet, üzlet, média és kultúra, utóbbinak az élén debütált Karikó Katalin Nobel-díjas kutató. Új belépőként...

Nélkülözhetetlen mobilappok húsvétra

Közeleg a húsvét, a szórakozást pedig új szintre lehet emelni pár jópofa, játékos alkalmazásról, legyen szó a gyerkőcök foglalkoztatásáról vagy családi kikapcsolódásról. A HONOR pár olyan androidos alkalmazást szedett össze, amik remekül jönnek majd...
- Hirdetés -