- Hirdetés -

Tovább növekszik a FlixMobility

|

- Hirdetés -

Európa legnagyobb távolsági buszszolgáltatója a nürnbergi ZOLLHOF tech inkubátornál nyitott új bázist szeptember végén. A vállalat útja így az alapítók gyökereihez vezet vissza, hiszen mindhárman a nürnbergi régióból származnak. A következő években innen fejlesztik majd a FlixCar telekocsi szolgáltatást és optimalizálják az e-commerce csatornákat.

2020 végére már közel 50 munkavállaló dolgozik majd a FlixTech új nürnbergi hubjában. A FlixMobility fejlesztői részlege jelenleg megközelítőleg 250 IT szakembert foglalkoztat Berlinben, Münchenben és az ukrajnai Harkovban. A csapat új normákat alakít ki a digitális termékfejlesztésben és elkötelezett az iránt, hogy a FlixBus, FlixTrain és FlixBus Charter utasainak magas színvonalú utazási élményt biztosítson, elsősorban adatvezérelt megoldások és magas fokú automatizáció révén. Az IT team agilis szervezeti struktúrája elősegíti, hogy innovatív szellemben a legkorszerűbb szolgáltatás jöjjön létre.

Digitális mobilitás: fókuszban az e-commerce és az új FlixCar szolgáltatás

A FlixMobility a kezdetektől a felhasználó központú és innovatív megoldásokra fókuszál, hogy az utazást a lehető legegyszerűbbé tegye. A vállalat már korábban is fejlesztett házon belül technológiai megoldásokat a Google Asszisztens, Amazon Alexa és olyan fizetési lehetőségek, mint a Google Pay integrációjához, emellett folyamatosan optimalizálja mobil alkalmazását és weboldalait. „Fejlődésünk az elmúlt években megmutatta, hogy csapatunk és digitális termékeink továbbra is hatalmas növekedési potenciállal rendelkeznek. A most kialakuló nürnbergi team leginkább az új FlixCar szolgáltatás digitális infrastruktúrájának fejlesztésével és az e-commerce terület további optimalizálásával foglalkozik majd.” – mondta el Daniel Krauss, a FlixMobility társalapítója és CIO-ja.

Nürnberg – ideális high-tech lokáció Németországban

Nürnberg München és Bonn mellett a legtöbb IKT szektorban foglalkoztatott munkavállalóval rendelkező városok egyike német viszonylatban. A tavalyi évhez képest a Nürnbergben infokommunikációs területen munkát vállalók száma 4,3 százalékkal nőtt[1].

„Már kiépült német high-tech lokációként Nürnberg ideális körülményeket biztosít ahhoz, hogy a FlixTech tehetségeinek számát növeljük. Én egy Fürth közelében lévő kisvárosból származom, így jól tudom, milyen fontos Nürnberg régiója az IT iparág számára.” – tette hozzá Krauss.

Nürnberg gazdaságért felelős tisztviselője, Dr. Michael Fraas: „Üdv itthon, FlixBus! Az egyik legsikeresebb német startup vállalat alapítói a mi régiónkból származnak, és most a cég is megjelenik Nürnbergben. Ez egy visszajelzés a pezsgő startup és digitális közösségnek otthont adó üzleti lokációnknak. A FlixBus jó példát mutat a közösségnek arra vonatkozóan, hogy egy startup a technológia, az adatok ügyes felhasználása és az ügyfélközpontúság révén gyorsan piacvezetővé válhat.”

ZOLLHOF – tech inkubátor – helyi tapasztalat és startup támogatás

A FlixMobility már évek óta együttműködik a ZOLLHOF tech inkubátorral. A ZOLLHOF a leggyorsabban növekvő inkubátor Németországban, pre-seed és seed fázisban lévő fiatal tech startupok bölcsője. Az itt kiemelt tech témák az IoT, mesterséges intelligencia, vállalati technológia, ipar 4.0 és digitális egészség. A ZOLLHOF számos olyan, már kialakult vállalattal együttműködik, akik vezető szerepet töltenek be a digitális változásban. A FlixMobility most egy újabb befolyásos piaci szereplőként csatlakozik és erősíti tovább Nürnberget, mint IT lokációt.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tovább nőtt a Telenor 5G-hálózata

A Telenor 2019 májusában elsőként indított olyan publikus 5G hálózati tesztet Magyarországon, amelyben több 5G-s rádiós komponens hálózatba kötésével bonyolított videóhívást két 5G-képes okostelefon között. A sikeres teszteket a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság...

Robbanás előtt a vállalati aukciók világa

A törlesztési moratórium lejártával sok cég kényszerülhet megválni a hitelre vásárolt korszerű gépeitől, eszközeitől, amelyek így a másodpiacra kerülhetnek. A jó állapotú, használt berendezések újabb lökést adhatnak a felfutóban lévő online árveréseknek. A legnagyobb...

Home office és kiberbiztonság: ezt teszik a vállalatok

A Sophos regionális felmérése szerint a magyarországi alkalmazottak 56 százaléka továbbra is otthonról dolgozik, akár teljesen, akár hibrid modellben. A távmunkára való átálláskor az alkalmazottak egyharmada nem kapott semmilyen informatikai támogatást, nem vettek részt...

Már az UniCreditnél is elérhető a Google Pay

Az UniCredit Bank az Apple Pay októberi bevezetése után november 30-tól a Google Pay-jel való fizetést is lehetővé teszi ügyfelei számára. Az alkalmazás segítségével – mely minden, a bank által kibocsátott lakossági és vállalati...

Érdemes komolyabban venni a TikTokot

A fiatalok közösségi oldala, ahol csak táncolnak és őrültködnek. Sokan még mindig ezt gondolják, ha felmerül a TikTok neve, pedig ez a social média platform már rég meghaladta ezt. Míg a TikTok korábban csupán 15-30...

Új főszerkesztő az Mfor.hu-nál

A mai naptól Csabai Károly tölti be az Mfor.hu és a Privátbankár.hu főszerkesztői posztját, a felelős szerkesztő pedig Székely Sarolta lett. A lapcsoporthoz tartozik az említett online hírportálok mellett a Piac&Profit online gazdasági portál és...

Közös hírszerkesztőséget hoz létre az EU

Az álhírek elleni küzdelem újabb lépéseként közös hírszerkesztőséget hoz létre Brüsszelben az Európai Unió 16 nemzeti hírügynökség bevonásával – írja beszámolójában a Népszava. Egyelőre két évre tervezik a munkát, amire 1,8 millió eurót biztosítanak....

Felpörgetett sorozatgyártás és dráguló reklámok

Jövőre több új sorozatot is bemutat az RTL Magyarország, és szinte minden olyan műsoruk újabb évaddal tér vissza, ami az idén jó nézettséget hozott. A Big Picture-ön kiderült, hogy 2022-ben új évad jön a...

Díjazták az etikus vállalatokat

Idén novemberben újabb 10 vállalat vette át az alapítók és az előző év nyerteseiből álló zsűritagok által odaítélt Üzleti Etikai Díjat. A 22. Üzleti Etikai Díjátadó Gála ünnepségen szép számmal jelen voltak az előző...

Premierözönnel ünnepel a TV Paprika

Korábban soha nem látott mennyiségű premier-tartalommal készül a TV Paprika az idei adventi és a karácsonyi időszakra. A 40 órányi újdonság december elsejétől folyamatosan képernyőn lesz: az új ünnepi saját gyártású sorozatban hazai mesterszakács,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A Nestlé Szerencs városának adja a Szerencsi védjegyet

A Nestlé Hungária Szerencs városnak adományozza a magyar háztartások egyik kedvencének számító Szerencsi kakaópor védjegyének tulajdonjogát – jelentették be a felek az erről szóló megállapodás hivatalos aláírásakor. A szerződés értelmében a több mint 90...

Tovább nőtt a Telenor 5G-hálózata

A Telenor 2019 májusában elsőként indított olyan publikus 5G hálózati tesztet Magyarországon, amelyben több 5G-s rádiós komponens hálózatba kötésével bonyolított videóhívást két 5G-képes okostelefon között. A sikeres teszteket a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság...

Robbanás előtt a vállalati aukciók világa

A törlesztési moratórium lejártával sok cég kényszerülhet megválni a hitelre vásárolt korszerű gépeitől, eszközeitől, amelyek így a másodpiacra kerülhetnek. A jó állapotú, használt berendezések újabb lökést adhatnak a felfutóban lévő online árveréseknek. A legnagyobb...

Home office és kiberbiztonság: ezt teszik a vállalatok

A Sophos regionális felmérése szerint a magyarországi alkalmazottak 56 százaléka továbbra is otthonról dolgozik, akár teljesen, akár hibrid modellben. A távmunkára való átálláskor az alkalmazottak egyharmada nem kapott semmilyen informatikai támogatást, nem vettek részt...

Már az UniCreditnél is elérhető a Google Pay

Az UniCredit Bank az Apple Pay októberi bevezetése után november 30-tól a Google Pay-jel való fizetést is lehetővé teszi ügyfelei számára. Az alkalmazás segítségével – mely minden, a bank által kibocsátott lakossági és vállalati...
- Hirdetés -

CMO

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Az élhetőbb bolygóért ötleteltek

A Kék Bolygó Alapítvány és a Design Terminal nagyvállalatokkal, köztük a BMW Group Magyarországgal karöltve összefogott, hogy a körforgásos gazdaság kihívásaira válaszokat adó startupokkal közösen tegyenek lépéseket az élhetőbb bolygóért. A tavalyi, nagysikerű, globális vízválság...

Csomagolásaival zöldít a Zewa

A Zewa csökkenti a csomagolásai szén-dioxid-lábnyomát amelyet úgy érnek el, hogy műanyag kiszereléseikben 33 százalékos fogyasztás utáni újrahasznosított (PCR) műanyagtartalmat vezetnek be. A Zewa számára kiemelt jelentőséggel bír a korlátozott erőforrások maximális kihasználása és...

Erdőtelepítési programot támogat az OMV

Az OMV Hungária Kft. az Országos Erdészeti Egyesülettel közös akciót indított: ennek keretében az áprilisi Föld napjától kezdődően olyan vouchereket lehet vásárolni a töltőállomásokon, amelyek 1-1 facsemete magyarországi elültetésének és későbbi ápolásának költségét fedezik....

DATA