- Hirdetés -

Tovább terjeszkedik a Discovery

|

Az Eurosport mellett a Discovery Networks további csatornái lesznek elérhetők a DIGI kínálatában. Az új megállapodás értelmében a Discovery Channel, az Eurosport és a TLC tartalmai elérhetőek lesznek a DIGI mobil eszközökön is nézhető televíziós szolgáltatásán, a DIGI Online-on is.

 

A DIGI és a Discovery Magyarország bejelentette meglévő együttműködésük kibővítését, így az Eurosport 1 és az Eurosport 2 műsorai mellett a Discovery Channel és a TLC prémium tartalmai is elérhetőek lesznek a szolgáltató nézői számára. A DIGI előfizetői így továbbra is élvezhetik a Bundesligát, a négy Grand Slam tenisztornát, a WTCC-t és a következő olimpiát az Eurosport csatornákon. Januártól kezdve emellett láthatják a Discovery Channel és a TLC olyan népszerű sorozatait, mint az Autókereskedők, az Aranyláz Alaszkában és az Amcsi benzinfalók, illetve a Tortakirály, a Mondj igent a ruhára!, az Így kerek az életem és a Bizarr testek.

 

A bejelentésről szólva Victoria Davies (VP, Country Manager Discovery Networks CEE) kiemelte, milyen előnyöket jelent az új megállapodás a magyar nézők számára: „Nagy örömünkre szolgál, hogy bejelenthetjük kibővített együttműködésünket a DIGI-vel, melynek révén legnépszerűbb csatornáink elérhetőek lesznek kínálatukban a magyar szurkolók és nézők örömére. Ezzel is megerősítjük hosszú távú elkötelezettségünk: releváns prémium tartalmakat készítünk és azt minél több magyar nézőhöz juttatjuk el, minden eddiginél több képernyőn.”

 

„A DIGI is örömmel jelenti be mind vezetékes, mind műholdas előfizetőinek a két új tematikus csatorna érkezését. A kedvező áron széles televíziós kínálatot képviselő DIGI számára fontos a minőségi tartalom. Dinamikusan növekvő ügyfélkörének igényeit folyamatosan szem előtt tartva a teljes családnak kínál színvonalas és szórakoztató programokat az otthonokban. A sport terén is elkötelezett szolgáltató számára a gazdag sportcsatorna kínálat alapvető hitvallás, ezt bizonyítva újította meg az Eurosport csatornák szerződését is” – nyilatkozta Kállai Annamária, a DIGI marketing managere.

 

A Discovery Channel a világ legszélesebb körben terjesztett pay-TV márkája, mely közel 500 millió néző számára elérhető. Legmagasabb minőségű tartalmai egyszerre informálják és szórakoztatják a nézőket, bemutatva a világ nagyszerűségét, az élet teljességét és a benne rejlő lehetőségeket. Azok számára kínál új élményeket, akik kíváncsiak az őket körülvevő világra. Exkluzív tényszerű szórakoztató műsorai szenvedélyt, kalandot és izgalmat nyújtanak nézőinknek, elszánt hőseinek köszönhetően beleélhetjük magunkat a felfedezők és újítók kalandjaiba, akik álmaikat követik, és ezáltal inspirálnak minket.

 

Az Eurosport az európai sportesemények első számú csatornája, mely táplálja a rajongók szenvedélyét és összekapcsolja őket a világ legnagyobb sporteseményeivel. Az olimpiai játékok európai otthonaként az Eurosport az olimpiai játékok minden eddiginél nagyobb élményét nyújtja majd, minden eddiginél több képernyőn, és az egész éves történetmesélés révén a nézőkhöz közelebb hozza a helyi hősöket. A kerékpársportok, a Grand Slam tenisztornák és a téli sportok otthonaként az Eurosport 1 és Eurosport 2 csatornák összesen 236 kumulatív előfizetőt érnek el Európa, a csendes-óceáni térség, Afrika és a Közel-Kelet 94 országában.

 

A TLC a világ egyik legszélesebb körben terjesztett női életmód és szórakoztató csatornája, mely 192 országban és területen 332 millió háztartásban érhető el. A TLC a valódi élet emlékezetes történeteit kínálja, és csodálatos családokat, megrázó átalakulásokat és az élet legfontosabb pillanatait megörökítő műsorain keresztül hétköznapi emberek szeretetreméltó, humoros és reményteli emberi kapcsolatait mutatja be.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Rekord karácsonyi forgalomra készül a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket 400 futárral és 300 kiszállító gépkocsival készül a karácsonyi vásárlói rohamra. A normál időszaki forgalom nagyjából dupláját hozó ünnep előtti csúcsszezonban napi 80 ezer táskát készítenek majd össze a Kifli-raktárban,...

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Így segítünk az ünnepek idején

Karácsonykor legtöbben beteg, hátrányos helyzetű vagy nehéz sorsú gyermekek javára terveznek adományozni – derült ki a Yettel karácsonyi szokásokat vizsgáló friss országos reprezentatív kutatásából. Sokan szeretnék tudni, pontosan mi az, amire az adományozottnak szüksége...

Nagyot nőtt a mobilfizetések száma

Tíz hónap alatt 469 milliárd forintnál többet költöttek a K&H-sok az okoseszközökkel. Ez 58 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit, míg 2022 azonos időszakával összevetve 180 százalékos többletről van szó. Az Apple Pay-fizetések...

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...

Ügynökséget választott a KÖKI Bevásárlóközpont

A hazai gyakorlatban nem túl gyakori, hogy egy ügyfél visszatér a korábbi ügynökségéhez. Márpedig a KÖKI Bevásárlóközpont esetében pontosan ez történt: 2020 és 2022 között az Insomnia egyszer már ellátta a KÖKI full service...

Keveset tesznek a cégek a globális felmelegedés lassításáért

A vállalatok még mindig nem fordítanak elegendő figyelmet a Párizsi Megállapodás kulcsfontosságú céljainak teljesítésére, amivel 1,5 Celsius-fok alatt maradhatna a globális felmelegedés mértéke – derül ki az EY nemzetközi klímaaktivitási barométeréből. Tízből csupán négy...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A metaverzumban növelik beruházásaikat a vállalatok

Bár az ipari metaverzum megvalósulása még nem a mindennapok gyakorlata, már most egyre több vállalat számára válik valós üzleti előnyöket biztosító technológiai platformmá – mutat rá a Siemens, az S&P Global Market Intelligence és...

Rekord karácsonyi forgalomra készül a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket 400 futárral és 300 kiszállító gépkocsival készül a karácsonyi vásárlói rohamra. A normál időszaki forgalom nagyjából dupláját hozó ünnep előtti csúcsszezonban napi 80 ezer táskát készítenek majd össze a Kifli-raktárban,...

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Így segítünk az ünnepek idején

Karácsonykor legtöbben beteg, hátrányos helyzetű vagy nehéz sorsú gyermekek javára terveznek adományozni – derült ki a Yettel karácsonyi szokásokat vizsgáló friss országos reprezentatív kutatásából. Sokan szeretnék tudni, pontosan mi az, amire az adományozottnak szüksége...

Nagyot nőtt a mobilfizetések száma

Tíz hónap alatt 469 milliárd forintnál többet költöttek a K&H-sok az okoseszközökkel. Ez 58 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit, míg 2022 azonos időszakával összevetve 180 százalékos többletről van szó. Az Apple Pay-fizetések...

Don't Miss

Nemzetközi ügynökségi hálózat tagja lett a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz. Ez az együttműködés a cégcsoport régóta tervezett külpiaci stratégiájának kiemelt lépése, amely a nemzetközi jelenlét erősítését és a globális partnerkapcsolatok bővítését célozza.A londoni...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...