- Hirdetés -

Tovább terjeszkedik a Discovery

|

- Hirdetés -

Az Eurosport mellett a Discovery Networks további csatornái lesznek elérhetők a DIGI kínálatában. Az új megállapodás értelmében a Discovery Channel, az Eurosport és a TLC tartalmai elérhetőek lesznek a DIGI mobil eszközökön is nézhető televíziós szolgáltatásán, a DIGI Online-on is.

 

A DIGI és a Discovery Magyarország bejelentette meglévő együttműködésük kibővítését, így az Eurosport 1 és az Eurosport 2 műsorai mellett a Discovery Channel és a TLC prémium tartalmai is elérhetőek lesznek a szolgáltató nézői számára. A DIGI előfizetői így továbbra is élvezhetik a Bundesligát, a négy Grand Slam tenisztornát, a WTCC-t és a következő olimpiát az Eurosport csatornákon. Januártól kezdve emellett láthatják a Discovery Channel és a TLC olyan népszerű sorozatait, mint az Autókereskedők, az Aranyláz Alaszkában és az Amcsi benzinfalók, illetve a Tortakirály, a Mondj igent a ruhára!, az Így kerek az életem és a Bizarr testek.

 

A bejelentésről szólva Victoria Davies (VP, Country Manager Discovery Networks CEE) kiemelte, milyen előnyöket jelent az új megállapodás a magyar nézők számára: „Nagy örömünkre szolgál, hogy bejelenthetjük kibővített együttműködésünket a DIGI-vel, melynek révén legnépszerűbb csatornáink elérhetőek lesznek kínálatukban a magyar szurkolók és nézők örömére. Ezzel is megerősítjük hosszú távú elkötelezettségünk: releváns prémium tartalmakat készítünk és azt minél több magyar nézőhöz juttatjuk el, minden eddiginél több képernyőn.”

 

„A DIGI is örömmel jelenti be mind vezetékes, mind műholdas előfizetőinek a két új tematikus csatorna érkezését. A kedvező áron széles televíziós kínálatot képviselő DIGI számára fontos a minőségi tartalom. Dinamikusan növekvő ügyfélkörének igényeit folyamatosan szem előtt tartva a teljes családnak kínál színvonalas és szórakoztató programokat az otthonokban. A sport terén is elkötelezett szolgáltató számára a gazdag sportcsatorna kínálat alapvető hitvallás, ezt bizonyítva újította meg az Eurosport csatornák szerződését is” – nyilatkozta Kállai Annamária, a DIGI marketing managere.

 

A Discovery Channel a világ legszélesebb körben terjesztett pay-TV márkája, mely közel 500 millió néző számára elérhető. Legmagasabb minőségű tartalmai egyszerre informálják és szórakoztatják a nézőket, bemutatva a világ nagyszerűségét, az élet teljességét és a benne rejlő lehetőségeket. Azok számára kínál új élményeket, akik kíváncsiak az őket körülvevő világra. Exkluzív tényszerű szórakoztató műsorai szenvedélyt, kalandot és izgalmat nyújtanak nézőinknek, elszánt hőseinek köszönhetően beleélhetjük magunkat a felfedezők és újítók kalandjaiba, akik álmaikat követik, és ezáltal inspirálnak minket.

 

Az Eurosport az európai sportesemények első számú csatornája, mely táplálja a rajongók szenvedélyét és összekapcsolja őket a világ legnagyobb sporteseményeivel. Az olimpiai játékok európai otthonaként az Eurosport az olimpiai játékok minden eddiginél nagyobb élményét nyújtja majd, minden eddiginél több képernyőn, és az egész éves történetmesélés révén a nézőkhöz közelebb hozza a helyi hősöket. A kerékpársportok, a Grand Slam tenisztornák és a téli sportok otthonaként az Eurosport 1 és Eurosport 2 csatornák összesen 236 kumulatív előfizetőt érnek el Európa, a csendes-óceáni térség, Afrika és a Közel-Kelet 94 országában.

 

A TLC a világ egyik legszélesebb körben terjesztett női életmód és szórakoztató csatornája, mely 192 országban és területen 332 millió háztartásban érhető el. A TLC a valódi élet emlékezetes történeteit kínálja, és csodálatos családokat, megrázó átalakulásokat és az élet legfontosabb pillanatait megörökítő műsorain keresztül hétköznapi emberek szeretetreméltó, humoros és reményteli emberi kapcsolatait mutatja be.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Nem fékeznek, jelentős növekedés az AutoWallisnál

Továbbra is piaci átlag felett dübörög az AutoWallis Kiskereskedelmi Üzletágának teljesítménye, miután 18 százalékkal növelte az újgépjármű-eladásait. A mobilitási szolgáltatások terén 15 százalékkal nőtt a flottaméret, miközben a bérleti események száma a wigo carsharing...

Százmilliós váltságdíjat fizethetnek a magyar vállalatok

A 2023-ban zsarolóvírus által megtámadott magyar vállalatok több mint fele saját adatmentési módszereket alkalmazott, és nem kellett váltságdíjat fizetnie. A vállalkozások leggyakrabban biztonsági mentésekhez folyamodtak e célból. Azok közül, akik fizettek váltságdíjat, az 50%-uk...

Nyugdíjba mehetnek a bankkártyák

A huszonévesek többsége ugyanolyan biztonságosnak tartja digitalizált kártyával történő okostelefonos vagy okosórás fizetést, mint a hagyományos bankkártyás tranzakciókat – derült ki a legfrissebb K&H ifjúsági index eredményei alapján. A két évvel korábbihoz képest többen...

Változás az Auchan vezetésében

Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói feladatait. Elődje, Benoit Barbault Franciaországban folytatja pályafutását. Varga László több mint 25 éves kereskedelmi tapasztalattal rendelkezik, pályafutását a Cora-nál kezdte, ahol a különböző területek vezetőjeként...

Médiavezérek eredményekről, piacról és a jövőről – 1. rész

Bőven akad feladata a nagy médiacégek vezetőinek. A digitalizációval és az MI-gyorsvonattal is lépést kell tartani, miközben olyan médiatartalmakkal kell előrukkolni, amelyek hasznosak és relevánsak.   Biztosan fogunk meglepetéseket okozni Vidus Gabriella, RTL Magyarország, vezérigazgató Hosszú távú...

Kevesebbet tankoltunk az első félévben

Az első fél évben 0,3 százalékkal kevesebb motorbenzin és 1,2 százalékkal kevesebb gázolaj fogyott a kiskereskedelmi forgalomban Magyarországon, mint tavaly ugyanebben az időszakban; az üzemanyag-fogyasztás így átlagosan 0,9 százalékkal csökkent a Magyar Ásványolaj Szövetség...

Fontos hír érkezett az e-autósoknak

Csaknem 12,5 százalékkal bővült 2023-ban az engedélyköteles elektromos töltőberendezések száma Magyarországon, a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) 2023 végén 2507-et tartott nyilván. A legtöbb (866, illetve 326 darab) töltőállomás 2023 végén is Budapesten,...

Így csábítják a fiatalokat a Marketing Summitra

A Magyar Marketing Szövetség utánpótlásprogramja első lépéseként jelképes regisztrációs díj ellenében elérhető Summit Youth jegyekkel várja a 25 év alatti, szakmai felsőoktatásban tanuló hallgatókat az idei Marketing Summiton. Az utánpótlásprogram alapvető célja, hogy a...

Újabb világsztár költözött Budapestre

Újabb lakó érkezik a Madame Tussauds Budapestbe: a látogatók mostantól Zendayával is találkozhatnak a Dorottya utcai palotában. A fiatal világsztár a Gellért fürdő hangulatát megidéző VIP-teremben ülve szemléli Brad Pittet, Madonnát, Leonardo DiCapriót és...

A Coors lett a Groupama Aréna hivatalos söre

Három évre szóló együttműködési megállapodást kötött a Borsodi Sörgyár és a Sportfive Hungary Kft. A megállapodás a kontinentális Európában úttörő jellegű, mivel a Groupama Aréna az első olyan stadion, aminek a Coors a hivatalos...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ezt keresik a magyarok 2024-ben a használtpiacon

Tízmilliós luxuskaróra, kilencmilliós juhnyáj, nyolcmilliós jakuzzi - többek között ezek a termékek cseréltek gazdát a Jófogás apróhirdetési platformon az év első felében. Emellett azonban a legnépszerűbbnek továbbra is az ingyenesen elvihető tárgyak bizonyultak. A...

Nem fékeznek, jelentős növekedés az AutoWallisnál

Továbbra is piaci átlag felett dübörög az AutoWallis Kiskereskedelmi Üzletágának teljesítménye, miután 18 százalékkal növelte az újgépjármű-eladásait. A mobilitási szolgáltatások terén 15 százalékkal nőtt a flottaméret, miközben a bérleti események száma a wigo carsharing...

Százmilliós váltságdíjat fizethetnek a magyar vállalatok

A 2023-ban zsarolóvírus által megtámadott magyar vállalatok több mint fele saját adatmentési módszereket alkalmazott, és nem kellett váltságdíjat fizetnie. A vállalkozások leggyakrabban biztonsági mentésekhez folyamodtak e célból. Azok közül, akik fizettek váltságdíjat, az 50%-uk...

Nyugdíjba mehetnek a bankkártyák

A huszonévesek többsége ugyanolyan biztonságosnak tartja digitalizált kártyával történő okostelefonos vagy okosórás fizetést, mint a hagyományos bankkártyás tranzakciókat – derült ki a legfrissebb K&H ifjúsági index eredményei alapján. A két évvel korábbihoz képest többen...

Változás az Auchan vezetésében

Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói feladatait. Elődje, Benoit Barbault Franciaországban folytatja pályafutását. Varga László több mint 25 éves kereskedelmi tapasztalattal rendelkezik, pályafutását a Cora-nál kezdte, ahol a különböző területek vezetőjeként...

Don't Miss

A csapatmunka és az emberi kreativitás nem lecserélhető – interjú Juhász Péterrel

Ha mindenáron le akarunk nyomni valamit a nézők torkán, akkor azt nem fogják befogadni és elkapcsolnak – állítja Juhász Péter. A 235 egyik tulajdonosa, a Tippmix reklámfilmek rendezője az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról...

Marketingfronton újított a Tesco

Az áruházlánc 44 üzletében 132 darab innovatív digitális kijelzőt helyez üzembe az eladáshelyi reklámok hatékonysága és a vásárlói élmény növelése érdekében. A Tesco június 21-én, a kiskereskedelmi ügyféladatokat elemző dunnhumby-val közösen tartott első Tesco...

Kaliszky András váltja Foltányi Tamást az Ersténél

Kaliszky András lesz 2025 januártól az Erste Bank Hungary Zrt. informatikai és operációs területért felelős igazgatósági tagja – jelentette be a pénzintézet. A pozíciót Foltányi Tamás 2024 végéig tölti be, az idén 65 éves...

Új vezetővel erősít a PwC Magyarország

A PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának új vezetője 2024. július 1-jétől Farkas Gábor. A pozíciót Deák Lászlótól veszi át, aki a továbbiakban a közvetett adókért felelős területet vezeti és mellette az ESG...

Új ügyfelek a Próbakőnél

Hazai és nemzetközi ügyfelekkel bővült a nemrég 4 PREXA díjat nyert Próbakő Kommunikáció portfóliója. Az ügynökség megbízást kapott a gyógyszeripar, a technológia és a kiberbiztonság területéről, valamint egy e-kereskedelmi projekt kommunikációs feladatait is rábízták. Az...