Hatalmasak a veszteségek a szállodaiparban, a BrandMania stábja pedig utánajárt, hogy milyen túlélési stratégiákat dolgoztak ki a hotelek üzemeltetői. Az RTL Klub magazinműsorában megszólalnak a legnagyobb vállalatok vezetői is, akik arról beszélnek, hogy a mostani helyzetben is mennyire fontos a fenntarthatóság és beszámolnak arról is, hogy milyen fejlesztéseket valósítanak meg ennek érdekében.
Rendkívül nehéz helyzetbe sodorta a szállodaipart a Covid-19 járvány, a főként külföldi vendégekre építő fővárosi hoteleknél különösen kritikus a helyzet. A második hullám erősödésével bevezetett újabb korlátozások pedig még nagyobb kihívások elé állítják a szállodákat.
A BrandMania stábja ezúttal annal járt utána, hogyan próbálják túlélni a fővárosi hotelek ezt a rendkívüli helyzetet. Modellváltásra nem nagyon látnak esélyt, de akkor mi lehet a túlélés záloga – a ma esti BrandManiából ez is kiderül. A műsorban többek között megszólal Flesch Tamás, a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének elnöke, illetve HoReCa piac több nagy szereplője, köztük a Metro és a Pepsi.
A műsor második felében nemzetközi nagyvállalatok vezérigazgatói beszélnek arról, hogy mennyire fontos irány – még a vírus ellenére is – a fenntarthatóság. A BrandMania stábjának nyilatkozott Heiszler Gabriella, a Spar Magyarország vezérigazgatója, Alberto Di Leo, az Unilever Magyarország vezetője és a Nestlé vezérigazgatója, Noszek Péter is. A műsorban megszólal a világ egyik legzöldebb autómárkája, a Tesla képviselője is. A cégvezetők beszámolnak a fenntarthatósági intézkedésekről és fejlesztéseikről is.