- Hirdetés -

TV2-s műsorok vezetik a heti nézettségi toplistát

|

- Hirdetés -

A Sztárban sztár idényzáró adása bizonyult az elmúlt hét legnézettebb műsorának, de továbbra is sok nézőt vonzott a Zsákbamacska. Az új produkciók közül jól kezdett a TV2-s Ütős Ötös és az RTL-en Az álommeló is.

Az elmúlt héten főműsoridőben gyakorlatilag ugyanazt hozta a TV2, mint egy héttel korábban. Az RTL ugyanakkor mindegyik célcsoportnál egy kicsit rontott. Az RTL hetét igazából a vasárnapi főműsoridő húzta le, ha az nincs, akkor a korábbi héthez hasonló eredményük lett volna. Az említett napon a 18-49 éveseknél mindössze 5,1 százalékot tett ki a főműsoridős share-jük.

Mindebből talán sejthető, hogy a 14. hetet is a TV2 nyerte. Ahogy a teljes csatornakompániák versenyét is. Azaz a kereskedelmi célcsoportnál, teljes lakosságnál, főműsoridőben és teljes napon a TV2 Csoport az RTL Magyarország előtt végzett. A 18-49 éveseknél és a 18-59 éveseknél a harmadik legerősebb csatornacsoportnak az AMC Networks számított, a teljes lakosságnál pedig – szokás szerint – az MTVA futott be a harmadik helyre.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 14. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 14,2 17,2 14,1
RTL 10,9 11,1 10,1

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 14. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 9,9 12 9,9
RTL 6,7 6,6 6,4

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 23,6 25,0 23,1
RTL Magyarország 18,4 16,5 18,3
AMC Networks 6,7 6,2 6,9
MTVA 5,1 8,9 4,1
Paramount Global 4,3 3,7 5,2
Network4 3,7 4,7 2,4
Antenna Entertainment Group 3,3 2,7 3,3
Warner Bros.Discovery 2,9 3,3 2,6

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 15,8% / 15,3% (18,2% / 17,9%)
Tények Plusz – 12,4% / 12,2% (14,6% / 14,3%)
Zsákbamacska – 15,9% / 16,4% (16,8% / 17,1%)
Ütős Ötös – 14,1% / 13,7% (korábbi héten a Hazatalálsz: 12,8% / 11,7%)

RTL
Híradó – 16,3% / 14% (17,4% / 15,2%)
Fókusz – 14% / 13,2% (13% / 12,3%)
Drága örökösök – 12,4% / 11,4% (12,1% / 11,1%)
Az álommeló – 13,7% / 13,6% (korábbi héten A mi kis falunk ismétlés: 12% / 11,2%)

Múlt héten mindkét nagy kereskedelmi csatornán egy-egy új műsor debütált. Az RTL-en Az álommeló, a TV2-n pedig az Ütős Ötös. Mindkettő jobb eredményt szállított, mint a korábban ott futó produkció. Az álommeló jobb nézettséget és közönségarányt produkált, mint az előtte lévő Drága örökösök, valamint a korábbi hetekben A mi kis falunk ismétlések. Az Ütős Ötös nézettsége ugyan elmaradt a Zsákbamacskáétól, viszont a Hazatalálsz című sorozatnál jobb share-t és nézőszámot ért el. Nagyjából pont a TV2 csatornaátlagát hozta az Ütős Ötös, Az álommeló pedig megugrotta az RTL-es esti átlagot.

A szombati főműsoridőt az RTL nyerte A mi kis falunknak köszönhetően, ami 12,3 százalékos share-t ért el, valamint 169 ezer nézőt vonzott a 18-49 éves korosztályból. Bár nyerte a sávját a sorozat, de azért nem volt ez kiugróan erős eredmény. Egy héttel korábban A mi kis falunk még 17,8 százalékos közönségarányt ért el és 253 ezer nézőt érdekelt.

Vasárnap a TV2-n a Sztárban sztár a 18-49 éveseknél 20,2 százalékos, a 18-59 éveseknél 20,6 százalékos, a teljes lakosságnál pedig 25,3 százalékos közönségaránnyal búcsúzott. Az RTL a korábbi hetekben ha nem is nyerte a vasárnapot, de a Cápák közöttnek köszönhetően nem produkált rossz közönségarányt. Múlt héten viszont a Sisi sorozat új évadának első három részét tűzték műsorra, ami nem igazán nyerte el a nézők tetszését. A három epizód a 18-49 éveseknél 5,8, 4,1 és 3,8 százalékkal futott.

A múlt hét legnézettebb műsora mindhárom nagy célcsoportnál ugyanaz volt: a Sztárban sztár idényzáró adása. A 18-49 éveseknél 275 ezer, a 18-59 éveseknél 417 ezer, a teljes lakosságnál 967 ezer nézőt hozott a produkció. Második helyen a Zsákbamacska múlt hétfői adása áll, szintén mindhárom célcsoportnál, a nézőszámuk pedig 253 ezret, 345 ezret és 768 ezret tett ki.

Az RTL legnézettebb műsora a 18-49 éveseknél Az álommeló hétfői adása volt (205 ezer néző). A 18-59 éveseknél A mi kis falunk (313 ezer néző), a teljes lakosságnál pedig a hétfői Híradó áll (641 ezer néző) az RTL házi toplistájának az élén.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR TV2 417 183 20,6
ZSÁKBAMACSKA TV2 345 049 17,0
A MI KIS FALUNK RTL 313 331 15,3
ÜTŐS ÖTÖS TV2 290 485 16,3
AZ ÁLOMMELÓ RTL 289 654 14,4
TÉNYEK TV2 289 271 17,7
HÍRADÓ RTL 269 208 19,3
FÓKUSZ RTL 254 717 15,7
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 244 608 13,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 238 896 13,1

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR TV2 967 247 25,3
ZSÁKBAMACSKA TV2 768 823 18,8
TÉNYEK TV2 712 801 21,0
TÉNYEK PLUSZ TV2 654 241 18,8
ÜTŐS ÖTÖS TV2 650 414 19,7
HÍRADÓ RTL 641 351 20,3
A MI KIS FALUNK RTL 598 702 14,8
AZ ÁLOMMELÓ RTL 513 658 13,2
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 507 607 12,9
FÓKUSZ RTL 472 266 13,2

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR TV2 275 509 20,2
ZSÁKBAMACSKA TV2 253 172 18,2
AZ ÁLOMMELÓ RTL 205 772 14,7
ÜTŐS ÖTÖS TV2 195 219 15,6
TÉNYEK TV2 180 884 16,5
FÓKUSZ RTL 172 258 15,7
A MI KIS FALUNK RTL 169 783 12,3
HÍRADÓ RTL 163 315 17,0
TÉNYEK PLUSZ TV2 161 209 14,5
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 153 936 12,5

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ördög Nórát látták a legtöbben

A celebes toplista szereplőit fele-fele arányban adják az RTL és a TV2 sztárjai, de az élbolyt az utóbbiak uralják. Az első helyet is egy TV2-s híresség, Ördög Nóra foglalja el, ami azt jelenti, hogy...

Idén is az ügynökségi toplisták élmezőnyében a Lounge Group

A cégcsoport divíziói a BTL/Event toplista 1., a PR toplista 2., a Médiaügynökségi toplista 3. és a Reklámügynökségi toplista 10. helyét ünnepelhették a 2023-as év eredményeit összesítő M- és Apex-listák díjátadóján.Több dobogós helyezést is...

Rekorderedmények az Accornál

Az Accor, a világ vezető szállodaipari csoportja bejelentette 2023-as évre vonatkozó pénzügyi eredményeit. Az EBITDA meghaladta az 1 milliárd eurót, és az eredmény felülmúlja a 2023-ra vonatkozó előrejelzést. A vállalat folytatta vonzó részvényesi hozampolitikáját,...

Kiderült mikor indul a TV2 új valóságshow-ja

Ördög Nóra műsorvezetésével március 17-én Magyarországra érkezik a Next Top Model Hungary. Az Egyesült Államokban 24, Németországban 17, és a világ több mint húsz országában további 70 évadot megélt tehetségkutató valóságshow hazai verziójában a...

Édes meglepetés az HBO Maxon

Az év családi musicale március 8-án érkezik az HBO Maxra szinkronos és feliratos változatban is.Paul King (Paddington) 2023 végén elhozta az év legédesebb filmjét. A sztárokkal teli musical óriási siker lett itthon és nemzetközi...

Újabb szupermarketet nyit a Spar

Letették ma az új Spar szupermarket alapkövét Szentendrén, a HÉV-végállomásnál. A modern, több mint 4000 négyzetméteres áruházra és mélygarázsra, valamint a környezetének megszépítésére zöldmezős beruházás keretében mintegy 3,6 milliárd forintot fordít a vállalat. A...

Hosszabbított az AutoWallis és az Opel

Újabb öt évre meghosszabbította a meghatározó német autógyár az AutoWallis Csoport Opel nagykereskedelemi szerződését a közép-kelet-európai régió négy országában. Az AutoWallis 2020 óta képviseli az Opelt Magyarországon, Bosznia-Hercegovinában, Horvátországban és Szlovéniában, így a mostani...

Rekorderedményekkel zárta a múlt évet a DODO

Tavaly magyarországi és európai viszonylatban egyaránt az élelmiszer-kiszállítás iránti igény nőtt a legdinamikusabban, derül ki a nemzetközi okoslogisztikai szolgáltató adataiból. Európa egyik legsikeresebb élelmiszer-kiszállítójaként a DODO az e-kereskedelemben általánosan tapasztalható visszaesés ellenére is rekorderedményekkel...

AI innovációs kézikönyv készült vállalati döntéshozóknak

A Bobcats Coding AI innovációs útmutatót készített vállalati döntéshozóknak, amely áttekintést nyújt a mesterséges intelligencia gyors felíveléséről a befektetési piacon, egyúttal kézzelfogható tanácsokkal is szolgál az AI iránt érdeklődő vállalkozások stratégiai tervezéséhez és kockázatértékeléséhez.2023...

Áremelkedés jöhet a klímapiacon

Tucatnyi hajó megtámadása elég volt a konténerhajózás költéségének megháromszorozására, ami jelentősen megnöveli a klímaberendezések szállítási költségét.Tavaly novemberben 700 dollár körüli áron lehetett egy tengeri egységkonténernyi árut Sanghajból Rotterdamba szállítani. Idén januárban már 3 ezer...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A NOVA Group vezérigazgatója lett Dirk Gerkens

Február 21-i hatállyal Dirk Gerkenst nevezték ki a United Media részét képező NOVA Broadcasting Group vezérigazgatójának. Az RTL Klub és a TV2 korábbi vezérigazgatója Stefana Zdravkovát váltja a pozícióban. (fotó: United Media) Dirk Gerkens, a...

Ördög Nórát látták a legtöbben

A celebes toplista szereplőit fele-fele arányban adják az RTL és a TV2 sztárjai, de az élbolyt az utóbbiak uralják. Az első helyet is egy TV2-s híresség, Ördög Nóra foglalja el, ami azt jelenti, hogy...

Idén is az ügynökségi toplisták élmezőnyében a Lounge Group

A cégcsoport divíziói a BTL/Event toplista 1., a PR toplista 2., a Médiaügynökségi toplista 3. és a Reklámügynökségi toplista 10. helyét ünnepelhették a 2023-as év eredményeit összesítő M- és Apex-listák díjátadóján.Több dobogós helyezést is...

Rekorderedmények az Accornál

Az Accor, a világ vezető szállodaipari csoportja bejelentette 2023-as évre vonatkozó pénzügyi eredményeit. Az EBITDA meghaladta az 1 milliárd eurót, és az eredmény felülmúlja a 2023-ra vonatkozó előrejelzést. A vállalat folytatta vonzó részvényesi hozampolitikáját,...

Kiderült mikor indul a TV2 új valóságshow-ja

Ördög Nóra műsorvezetésével március 17-én Magyarországra érkezik a Next Top Model Hungary. Az Egyesült Államokban 24, Németországban 17, és a világ több mint húsz országában további 70 évadot megélt tehetségkutató valóságshow hazai verziójában a...
- Hirdetés -

Podcast

2023 a nemzetközi trendektől eltérő év volt itthon

Kezdjük jóslással az évet! Milyen trendek várhatóak 2024-ben a médiapiacon, a reklámköltések vonalán és merre tart a rendezvénypiac? A február 14-ei Business Lounge műsorvezetői és meghívottjai - Bacsa Gábor, a Dentsu Magyarország ügyfélkapcsolati vezetője...

A rádió a fantáziát indítja be

A rádió értelméről, jelenéről és jövőjéről folyt a diskurzus a Business Lounge december 19-ei adásának első felében, méghozzá a MiértRádió iparági összefogás vezetője, Nagy Marcell segítségével. Majd pedig Guzsaly Péter, a Skool partnerkapcsolati vezetője...

Az emberek érzik, milyen értékkel bír az élelmiszer

A pazarlás és az adományozás témaköre karácsonykor kéz a kézben jár az élelmiszervállalatoknál, erről mesélt a Business Lounge december 6-ai adásában Kazatsay Eszter, a Penny Magyarország kommunikációs vezetője és Nagygyörgy András, a Magyar Élelmiszerbank...

Don't Miss

Továbbvisszük, amit megálmodtunk

A függetlenné válással együtt szervezetileg is komoly változások történnek a FleishmanHillard Cafénál, többek között új üzletágakat indítanak – mondta el Balaton Anita. A FleishmanHillard régi-új ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy...

Sokba kerülhet a márkaépítés a mesterséges intelligenciával

Ma már szinte a mindennapok része a mesterséges intelligencia (MI), amelyet egyre szélesebb körben alkalmaznak. Ezzel párhuzamosan azonban mind hangosabban kongatják a vészharangokat is, miszerint nem árt vigyázni az új technológiával. Utánajártunk, milyen hátulütői...

Állandó trendkövetési kényszer

A technológiai fejlődéssel és a folyton változó fogyasztói környezettel állandó a trendkövetési kényszer – többek között ez derült ki a hazai és külföldi reklámokhoz és filmekhez gyártási, tervezési és fejlesztési szolgáltatásokat nyújtó 235 Productions...

Nem unatkoztunk egy percet sem

2023 egy igazán kreatív év volt a KNK számára, ami látványos projektekben és jó néhány szakmai díjban, elismerésben is megmutatkozott – mondta el Knapcsek Katalin. A KNK PR&Media ügyvezető igazgatója a Marketing&Media magazinnak adott...

Az idei évünket a dinamizmus fogja meghatározni

A nagy márkáink fejlesztése mellett olyan tartalmi szolgáltatásokat biztosítani partnereinknek és az olvasóknak, amelyek maradandó élményhez juttatják őket - mondta el az idei terveik kapcsán Vági Róbert. A Central Médiacsoport vezérigazgató-helyettese a Marketing&Media magazinnak...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Karbonlábnyom-számlálóval zöldít a Hello Agency

A Hello Agency a jövőben az árak mellett a rendezvények karbonlábnyomát is feltünteti az ajánlataiban, hogy több, fenntarthatóság szempontját is figyelembe vevő alternatívát is tudjon nyújtani ügyfelei számára. A 25 éves rendezvényszervezői múltra visszatekintő...

Új fejlesztés segíthet a karbonlábnyomunk megismerésében

Az innovatív norvég startup, a Carbon Centrum új befektetője, az EIT InnoEnergy égisze alatt folytathatja a CarbonID fejlesztését. A platformot arra hozták létre, hogy az autonóm módon kövesse a vállalati dolgozók CO2 kibocsátását (Scope...

Újabb kihívásokat hoz a hazai cégeknek az Unió rendelete

Alig egy éve maradt a vállalatoknak arra, hogy felkészüljenek az Európai Unió erdőirtás megfékezését célzó rendeletének (EUDR) végrehajtására. A szabályozás új kötelezettségeket ró valamennyi cégre, amelyek egy jól meghatározott termékkörrel, illetve az ezekből az...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....