A Magyar Telekom Csoport tendere lezárult, a vállalat rendezvényes feladatait a továbbiakban három ügynökség, a HD Communications, a Human Telex Agency és az Offline Group látja el.
A vállalat februárban hirdetett nyílt tendert belső és külső rendezvényei szervezése, valamint szponzorált eseményeinek márkamegjelenéseihez kapcsolódó teljes körű rendezvényszervezői feladatok ellátására. A háromfordulós tenderfolyamat első körére 84 cégtől érkezett pályázat, melyből 21 ügynökség nyújthatott be írásos tenderanyagot. A vállalat szakmai bizottságának értékelése alapján 7 ügynökség került shortlistre, lehetőséget kapva koncepciójuk prezentálására. A tender grémium a Magyar Telekom Csoport minden kommunikációs szervezetét, így a vállalati kommunikációt, márka- és lakossági kommunikációt, a T-Systems Magyarország szakértői és szakmai vezetői körét, illetve a Magyar Telekom beszerzési szakértőit foglalta magába.
„A tender kiírásával szándékunk az volt, hogy márkakommunikációnk integráns részét képező komplex és sokszínű szponzorációs, rendezvényes feladataink ellátására olyan partnereket találjunk, melyek célcsoportjaink számára leginkább releváns megoldásokat, koncepciókat, friss szemléletet hoznak megjelenéseinkbe, ezáltal is segítve márkaüzeneteink átadását” – erősítette meg a tender célját Szabó Béla, a vállalat márkakommunikációs igazgatója.
A kiválasztott ügynökségek különböző rendezvénytípusok és kommunikációs fókuszok mentén a Magyar Telekom koordinációja alatt fogják végezni a vállalatcsoport rendezvényes feladatait, így a kollégáknak szóló, belső vállalati rendezvények, valamint a külső, illetve a márkamegjelenésekhez kapcsolt események megvalósítását.