Ügynökséget választott a Porsche Hungaria

A Lounge Groupot és stratégiai partnerét a Dot Creative-ot választotta digitális médiaügynökégének a Porsche Hungaria a 2023-as évre.

Tendert írt ki a Porsche Hungaria digitális kampányainak kezelésre. A többkörös, meghívásos pályázaton a vállalat a digitális kampányainak médiatervezésére és -vásárlására, nyomon követésére és a kampányokból kinyerhető adatok elemzésére kereste médiaügynökségi partnerét. Ez kiemelkedően fontos feladat, hiszen a digitális kampányok szerepe folyamatosan növekszik az új autók értékesítése során is.

Szakmai tapasztalatának és adatvezérelt megközelítésének köszönhetően 2023 májusától a Lounge Group és a Dot Creative látja el a Porsche Hungaria digitális kampányainak médiatervezését.

Németh Balázs, a Porsche Hungaria ügyvezető igazgatója a tender kapcsán kiemelte: „Az elmúlt 22 évben a Porsche Hungaria digitális médiavásárlásait rendre az Initiative Media végezte, általános megelégedésre. Kiváló szakemberek egész generációja nőtt fel a PoHu brandeken, erősítve a márkáinkat, kommunikációnkat. Köszönettel és munkájuk elismerésével tartozunk a távozó ügynökség munkatársai felé. A digitális területre belépő új ügynökségnek megteremtettük a bizalmi hátteret, reméljük, hogy már rövidtávon is hatékony és innovatív munkájukkal bizonyítják a tenderen felmutatott kiváló szakmai képességeiket.”

A Lounge Group és a Porsche Hungaria partnersége nem újkeletű, a médiavásárlás területén már partnerségben állnak, korábban pedig komplex marketing és PR támogatást is nyújtott a cégcsoport a vállalatnak, így a felek között már megvan a jó szakmai kapcsolat és az átfogó márkaismeret is.

A Porsche Hungaria számára kiemelkedően fontos a jól működő és kiterjedt márkakereskedői hálózat fenntartása és a velük való gördülékeny kommunikációs együttműködés, amelyhez a Lounge Group munkatársainak szakmai tudása és tapasztalata jelentős hozzáadott értéket képvisel. A Porsche Hungaria több évtizede piacvezető az autóimportőrök között Magyarországon, 32 éves fennállása alatt már több, mint 830 ezer új autót értékesített az országban, folyamatosan bővülő márkakereskedői hálózata pedig jelenleg 55 értékesítési pontot foglal magában.