Tizenegy ügynökség közül került ki győztesen a Greenroom és az IPG Mediabrands párosa a Várda likőr 2024-es kommunikációjára kiírt tenderen.
A St. Nicolaus csoporthoz tartozó Várda-Drink Zrt., a magyar szeszesital és pálinkapiac egyik meghatározó szereplője, azért írta ki a tendert, hogy megújítsa egyik legfontosabb márkájuk – a Várda likőr – márkastratégiáját és kommunikációját.
A feladat mindezek mellett magába foglalta a márkaépítéshez kapcsolódó médiastratégia kialakítását is, így a Greenroom az IPG Mediabrands-el karöltve nyújtotta be a nyertes anyagot.
Pál Tibor, a Várda Drink Zrt. ügyvezető igazgatója elmondta: „A Várda likőrmárka számunkra nagyon fontos, itt volt az ideje, hogy megújuljon a kommunikáció és országos szintre lépve minőségi alternatíva legyen a termék a keserűlikőr piacon, Izgalmas volt a tender, a nyertes anyag szuper volt, közösen alakítjuk ki a végleges kommunikációt.”
„Különösen örülünk a győzelemnek, ami egyben izgalmas kihívás is. Jól ismert, bevezetett márkák mellett kell érvényesülnie és bizonyítania a Várdának. Nagyon szeretjük és erősnek ítéljük a koncepciót, a marketing csapattal az első pillanattól kezdve is nagyon jó a kémia, így minden adott” ahhoz, hogy egy a Várdához méltó kommunikáció születhessen” – tette hozzá Benesch Ferenc, a Greenroom kreatív vezetője.
A közös munka már tavaly elkezdődött, az előkommunikáció tavasszal várható.