A Dr. Oetker a Vitalis márka májusban induló integrált kampányától azt várja, hogy új lendületet ad a kategóriának. A megbízást a Progressive tenderen nyerte el.
A Vitalis márka több mint két évtizede jelent meg a Dr. Oetker kínálatában, és elsősorban a Müzli termékválasztékon keresztül szerzett sok rajongót magának. 2017-ben a Zabkása termékcsalád új lendületet adott a Vitalis fejlődésének. A vállalat tervei szerint a Vitalis márka további újdonságokkal bővül a közeljövőben, ezért kiemelt jelentőségű számukra ez a kampány, amelytől azt remélik, hogy még sikeresebbek lesznek ebben a szegmensben
A Progressive stratégiáját arra az érdekes trendre építette, hogy a fogyasztók részéről egyre nagyobb igény van az egészségtudatos táplálkozásra, ugyanakkor nem akarnak gyökeresen változtatni az életmódjukon. Ezért a kommunikációban azt erősítették, hogy a termék kényelmes megoldást kínál, ami jól alkalmazkodik a célcsoport zsúfolt reggeli napirendjéhez. Új szokások felvétele helyett a meglévő szokásokat kiegészítve inspirálják a fogyasztókat.
A nyertes kiválasztásakor a legfontosabb szempont az volt, hogy a tenderanyagokban mennyire köszönt vissza a Vitalis életérzés, valamint, hogy az ötletek mennyire segítik az a Dr. Oetker márka fejlődését.