A Városliget Café étterem és rendezvényközpont idén is a Marketing Professzorok Kft. és a VIPR ügynökséget bízta meg kommunikációs feladatai elvégzésével. Jelenleg az üzleti vonalon az event és konferencia piacra fókuszálnak, mindemellett tovább erősítik a hely ismertségét a magán vendégek körében is.
A Városliget Café az idei évtől már nemcsak az étterem helyiségeivel és szolgáltatásaival jelenik meg az esemény és konferenciapiacon, de ők üzemeltetik a Műjégpálya épületében lévő, akár 200 fő befogadására is alkalmas központi nagytermet, sőt a Városligeti Tó partján több száz fős szabadtéri esemény is megvalósítható, mindkét helyről csodálatos panoráma nyílik a Vajdahunyad Várára. Hamar Krisztina marketing és rendezvényigazgató elmondta: „Már több jelentős céges rendezvény bizonyította a helyszín kiváló adottságait, így például nemrégiben zajlott az Esküvőszervezők Országos Konferenciája, de szerveztünk már eseményt a bank-, telekommunikációs és számviteli szektor szereplőinek is.”
A Városliget Café romantikus atmoszféráját hangsúlyozó fogyasztói kommunikációban is számos újdonság várható. Idén megújulnak az étterem magyar és idegen nyelvű weboldalai, újdonságként megjelenik a www.varosligetcafe.hu oldalon egy chatbot, és előtérbe kerülnek a chef ajánlatok is. Mindemellett májusban indul a borest sorozat az In Vino Lidia brand égisze alatt, amelyeknek kommunikációját teljes körű online marketing stratégia keretein belül a Marketing Professzorok Kft. kezeli. Tavasztól a VIPR kommunikációs ügynökség szervezésében rendszeres PR –kampányok adnak hírt a Városliget Café történéseiről és tovább támogatják a Budapest Romantikája blogot, amely a századfordulós főváros hangulatát mutatja be.