• Marketing
  • Média
  • Biznisz
  • Előfizetés
  • Podcast
  • Kapcsolat
  • Hírlevél
Keresés
MMOnline
MMOnline
Hírlevél
Nyitólap Brand Új arculattal és logóval folytatja a Nickelodeon
  • Brand
  • Marketing

Új arculattal és logóval folytatja a Nickelodeon

2023. augusztus 1.

Augusztus elsejétől Magyarországon is vadonatúj logóra és arculatra vált a népszerű gyerekcsatorna, a Nickelodeon. A kisebbek legszórakoztatóbb televíziós platformja egy modernebb köntösben tér vissza.

Az ismerős narancssárga folt, mely megannyi szórakoztató tartalmat és élményt rejt, most új alakot öltött. Az új logó megidézi az eredetit, ugyanakkor napjaink gyermekeihez alkalmazkodva modernizálja és megerősíti arculatát: megőrizte az ikonikus „Nickelodeon-narancssárga” színt, de még látványosabbá vált. A logó- és arculatváltással páhuzamosan a márka öt rövid promófilmmel is megörvendezteti nézőit a „Portál a szórakozáshoz” kampányuk keretében – a Nickelodeon magyar Facebook-felületén már meg is jelent az első videó.

A kampány neve sokatmondó: mindegyik rövid videóban a csatorna logója, a jól ismert narancssárga folt egy varázslatos univerzumba, a gyerekek vágyott világába vezető kapuként jelenik meg. A régi kedvencek mellett, mint például Spongyabob Kockanadrág vagy a Tini Nindzsa Teknőcök, új karakterek is felbukkannak majd. Mindegyik rövid videót a csatornára jellemző humoros, abszurd és egyedi stílus jellemzi.

Az új arculat és logó bevezetése Amerikában már korábban útjára indult, ezt pedig követően az Egyesült Királyságba, Latin-Amerikába és Európába is eljutott a nyár folyamán. Magyarországon augusztus elsején találkozhat először a közönség az új logóval.

Olvasta már?

Jövő héten érkezik A híd az HBO Maxra

Tanár, Magnum, romantikus magyar film – ezzel készült augusztusra az RTL

0,1 százalékpont döntött az RTL és a TV2 között

  • Címkék
  • arculat
  • kampány
  • logó
  • Nickelodeon
Facebook
Email
    Előző cikkHamarosan markáns viharzóna éri el a szakmánkat
    Következő cikkÚj évaddal folytatódik a Big Shot
    MMONLINE

    Kapcsolódó cikkekMORE FROM AUTHOR

    Reklámadó jövőre – reagált a Magyar Reklámszövetség

    Most úgy néz ki, hogy jövőre ismét lesz reklámadó

    Lehoczky Dóra a New Age Advertising új country managere

    a radiocafén
    Korábbi adások

    A rovat támogatói:

    Még több podcast

    Legolvasottabb

    Átrendezi a budapesti ingatlanpiacot az Otthon Start

    Kutatás 2025. november 25.
    A Duna House legfrissebb adatai szerint a budapesti lakáspiacon átrendeződés figyelhető meg a kerületi preferenciákban. Bár a XIII. kerület továbbra is toronymagasan vezeti a népszerűségi listát, Zugló és Újbuda pedig holtversenyben követik, új fejlemény,...

    Így trükköznek a tolvajok a kulcs nélküli autókkal

    Kutatás 2025. november 25.
    A kulcs nélküli technológia egyre elterjedtebb az újautó gyártásban, melynek révén anélkül nyithatjuk ki az autónkat, hogy elfordítanánk a kulcsot vagy gombot nyomnánk rajta a nyitáshoz. Ehelyett legtöbbször egy „okos kulcs”, azaz egy kis...

    Prémium szolgáltatást kaphatnak a Samsung mobilosok

    Média 2025. november 25.
    Együtt is elérhetővé válik az élvonalbeli technológia és a magas minőségű egészségbiztosítási szolgáltatás a Samsung és az Allianz együttműködésével. A 2025. november 3. és december 31. között zajló promócióban a legújabb Samsung Galaxy S25...

    Nagy változások jöhetnek a munkahelyeken

    Kutatás 2025. november 25.
    Az alfa generáció szerint a technológia és a rugalmasság 2040-re forradalmi változásokat hoz a munkahelyeken – állapítja meg az IWG kutatása.Egy új kutatás szerint az alfa generáció gyökeres változásokat vár a munka világában a...

    Reklámadó jövőre – reagált a Magyar Reklámszövetség

    Marketing 2025. november 25.
    Ahogyan arról beszámoltunk, a jelen állás szerint úgy néz ki, hogy jövőre a második félévben ismét kell majd fizetni reklámadót. Megkeresésünkre a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) reagált a fejleményre, rövid tájékoztatásukban azt írták, hogy továbbra...

    Digital Center

    Új fejezet a magyar AI filmkészítésben

    Digital Center 2025. november 25.
    Az Umbrella AI laborja, a CODEPUNK sikeresen lezárta a Generation AI VOL2 filmalkotó pályázatát, amelynek fő célja, hogy felfedezze és támogassa az AI által inspirált kreatív filmes tehetségeket, támogassa a mesterséges intelligencia által inspirált...

    Díjazták a Samsung készülékeit

    Digital Center 2025. november 21.
    A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait több kategóriában is elismerték a Consumer Technology Association (CTA) szervezet által odaítélt CES 2026 Innovációs Díjakkal. Idén a vállalat mobilkommunikációs, szórakoztatóelektronikai, háztartási és félvezető fejlesztései is a legjobbak...

    Az MI-ügynök egyszerre eszköz és kolléga

    Digital Center 2025. november 21.
    Az önálló tervezésre, cselekvésre és tanulásra képes AI-agentek, avagy MI-ügynökök alkalmazása gyorsabban terjed a vállalatoknál, mint a mesterséges intelligencia bevezetése. A vállalatok 35 százaléka már kísérletezik MI-ügynökökkel, további 44% pedig a közeljövőben tervezi a...

    Már az állásinterjúnál is támadhatnak a kiberbűnözők

    Digital Center 2025. november 20.
    Az utóbbi hónapokban újra megjelentek azok az észak-koreai hackercsoportok, amelyek hamis személyazonossággal, távmunkásként próbálnak bejutni nyugati és európai vállalatokhoz – köztük IT- és technológiai cégekhez is. A Google Threat Analysis Group szerint ezek az...

    Magyar fotóst is díjaztak a Huawei versenyén

    Digital Center 2025. november 19.
    A technológiai vállalat bejelentette a 2025-ös HUAWEI XMAGE fotóverseny nyerteseit, és megnyílt a „A világ, te és én” című éves kiállítás a párizsi Grand Palais-ban, a világ egyik legjelentősebb fotóművészeti eseményével, a Paris Photo-val...

    Hírlevél
    feliratkozás

    Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.

      Marketing

      • Brand
      • BTL
      • CSR
      • PR
      • Reklám
      • Sportbiznisz
      • Országmárka

      Média

      • Print
      • Web
      • Mobil
      • Karrier
      • Bulvár
      • Out of home
      • Szabályozás
      • Tv/Rádió

      Biznisz

      • Digital Center
      • Biznisz
      • Állás
      • SzuperZöld
      • Data

      Információk

      • Marketing & Média magazin
      • Előfizetés
      • Médiaajánlat
      • Podcast
      • Kapcsolat
      Facebook

      © 2021 MMOnline • Minden jog fenntartva!

      ImpresszumAdatvédelmi nyilatkozat