• Marketing
  • Média
  • Biznisz
  • Előfizetés
  • Podcast
  • Kapcsolat
  • Hírlevél
Keresés
MMOnline
MMOnline
Hírlevél
Nyitólap Brand Új arculattal és logóval folytatja a Nickelodeon
  • Brand
  • Marketing

Új arculattal és logóval folytatja a Nickelodeon

2023. augusztus 1.

Augusztus elsejétől Magyarországon is vadonatúj logóra és arculatra vált a népszerű gyerekcsatorna, a Nickelodeon. A kisebbek legszórakoztatóbb televíziós platformja egy modernebb köntösben tér vissza.

Az ismerős narancssárga folt, mely megannyi szórakoztató tartalmat és élményt rejt, most új alakot öltött. Az új logó megidézi az eredetit, ugyanakkor napjaink gyermekeihez alkalmazkodva modernizálja és megerősíti arculatát: megőrizte az ikonikus „Nickelodeon-narancssárga” színt, de még látványosabbá vált. A logó- és arculatváltással páhuzamosan a márka öt rövid promófilmmel is megörvendezteti nézőit a „Portál a szórakozáshoz” kampányuk keretében – a Nickelodeon magyar Facebook-felületén már meg is jelent az első videó.

A kampány neve sokatmondó: mindegyik rövid videóban a csatorna logója, a jól ismert narancssárga folt egy varázslatos univerzumba, a gyerekek vágyott világába vezető kapuként jelenik meg. A régi kedvencek mellett, mint például Spongyabob Kockanadrág vagy a Tini Nindzsa Teknőcök, új karakterek is felbukkannak majd. Mindegyik rövid videót a csatornára jellemző humoros, abszurd és egyedi stílus jellemzi.

Az új arculat és logó bevezetése Amerikában már korábban útjára indult, ezt pedig követően az Egyesült Királyságba, Latin-Amerikába és Európába is eljutott a nyár folyamán. Magyarországon augusztus elsején találkozhat először a közönség az új logóval.

Olvasta már?

Jövő héten érkezik A híd az HBO Maxra

Tanár, Magnum, romantikus magyar film – ezzel készült augusztusra az RTL

0,1 százalékpont döntött az RTL és a TV2 között

  • Címkék
  • arculat
  • kampány
  • logó
  • Nickelodeon
Facebook
Email
    Előző cikkHamarosan markáns viharzóna éri el a szakmánkat
    Következő cikkÚj évaddal folytatódik a Big Shot
    MMONLINE

    Kapcsolódó cikkekMORE FROM AUTHOR

    Nyolcadszor lett Magyarország legjobb bankja a K&H

    Sikeres magyar multicégek marketingvezetői a Reklamátorban

    A JeansDay lett a TARR PR ügynöksége

    a radiocafén
    Korábbi adások

    A rovat támogatói:

    Még több podcast

    Legolvasottabb

    Csökkenek az ingatlanárak Budapesten

    Kutatás 2025. december 10.
    Éles és meglepő fordulatot vett a lakáspiac, amire valamennyire számítani lehetett a kereslet mérséklődése és a kínálat bővülése miatt. Az ingatlan.com legfrissebb, novemberi lakásárindexe szerint országos szinten érdemben lassult a lakásárak emelkedése. Havi szinten...

    Nyolcadszor lett Magyarország legjobb bankja a K&H

    Biznisz 2025. december 10.
    A K&H kapta „Az év legjobb bankja Magyarországon” elismerést a The Financial Times gondozásában megjelenő The Banker nemzetközi pénzügyi magazin szakmai versenyén - elismerve a pénzintézet kiemelkedő üzleti eredményeit, ügyfélközpontú működését és digitális fejlesztéseinek...

    Felpörög a közép-európai adatközponti piac

    Digital Center 2025. december 10.
    A közép-európai adatközponti piac évről – évre dinamikus növekedést mutat. Az évtized végére akár meg is haladhatja a 7 milliárd dollárt a forgalom ezen a területen. A növekedés egyik legfontosabb csomópontja Prága, amely Németország,...

    Futballsztárokkal folytatódik a Mesél a Pálya a Sport TV-n

    Média 2025. december 10.
    December 10-én, a Bajnokok Ligája utolsó 2025-ös játéknapján visszatér a Mesél a Pálya. A második évadban a labdarúgás, és elsősorban a Bajnokok Ligája történetének maghatározó alakjairól lesz szó 11 epizódon át. A mesélő nem...

    Sikeres magyar multicégek marketingvezetői a Reklamátorban

    Marketing 2025. december 10.
    A Reklamátor decemberi első epizódja „Világtérképen: magyar nagyvállalati marketingvezetők címmel” két igazi nagyvadat mutat be, akik sikeres magyar multicégek marketingvezetői székében a világtérképen is jól látható, jelentős területeket hódítottak meg, méghozzá nemcsak Európában, hanem...

    Digital Center

    Felpörög a közép-európai adatközponti piac

    Digital Center 2025. december 10.
    A közép-európai adatközponti piac évről – évre dinamikus növekedést mutat. Az évtized végére akár meg is haladhatja a 7 milliárd dollárt a forgalom ezen a területen. A növekedés egyik legfontosabb csomópontja Prága, amely Németország,...

    Népszerű az ingyenes mesterséges intelligencia képzés

    Digital Center 2025. december 10.
    Aktív hónapokat tudhat maga mögött a Gábor Dénes Egyetem (GDE), amely névadója születésének 125. évfordulója alkalmából júniusban Gábor Dénes emlékévet hirdetett. Az évforduló napjára szervezett Mesterséges Intelligencia Konferencián mutatta be a „MI Jövünk!” ingyenes...

    Már a ruháinkat is a mesterséges intelligencia mossa

    Digital Center 2025. december 9.
    A mai rohanó életben egyre nagyobb igényünk van olyan megoldásokra, amelyek időt spórolnak, kímélik a ruháinkat és közben a környezetet is. A modern mosási-szárítási technológiák fejlődése ma már lehetővé teszi, hogy kevesebb energiával, kevesebb...

    A magasabb fizetésért érteni és használni is tudni kell az AI-t

    Digital Center 2025. december 8.
    A napi szinten generatív mesterséges intelligenciát használó munkavállalók magasabb fizetést, nagyobb munkahelyi biztonságot és termelékenységet tapasztalnak – miközben a globális munkaerő egyharmada rendszeresen túlterheltnek érzi magát. A PwC idei Global Workforce Hopes and Fears...

    Tévhitek tartják vissza a vállalkozásokat a rendszerszintű AI-alkalmazástól

    Digital Center 2025. december 3.
    Miközben az Európai Unió AI Act szabályozásának kulcsfontosságú rendelkezései már 2025 folyamán hatályba léptek, Magyarország Mesterséges Intelligencia Stratégiája pedig 2030-ra a régiós élmezőnybe pozicionálná a hazai gazdaságot, a magyar kis- és középvállalkozások több mint...

    Hírlevél
    feliratkozás

    Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.

      Marketing

      • Brand
      • BTL
      • CSR
      • PR
      • Reklám
      • Sportbiznisz
      • Országmárka

      Média

      • Print
      • Web
      • Mobil
      • Karrier
      • Bulvár
      • Out of home
      • Szabályozás
      • Tv/Rádió

      Biznisz

      • Digital Center
      • Biznisz
      • Állás
      • SzuperZöld
      • Data

      Információk

      • Marketing & Média magazin
      • Előfizetés
      • Médiaajánlat
      • Podcast
      • Kapcsolat
      Facebook

      © 2021 MMOnline • Minden jog fenntartva!

      ImpresszumAdatvédelmi nyilatkozat