• Marketing
  • Média
  • Biznisz
  • Előfizetés
  • Podcast
  • Kapcsolat
  • Hírlevél
Keresés
MMOnline
MMOnline
Hírlevél
Nyitólap Brand Új arculattal és logóval folytatja a Nickelodeon
  • Brand
  • Marketing

Új arculattal és logóval folytatja a Nickelodeon

2023. augusztus 1.

Augusztus elsejétől Magyarországon is vadonatúj logóra és arculatra vált a népszerű gyerekcsatorna, a Nickelodeon. A kisebbek legszórakoztatóbb televíziós platformja egy modernebb köntösben tér vissza.

Az ismerős narancssárga folt, mely megannyi szórakoztató tartalmat és élményt rejt, most új alakot öltött. Az új logó megidézi az eredetit, ugyanakkor napjaink gyermekeihez alkalmazkodva modernizálja és megerősíti arculatát: megőrizte az ikonikus „Nickelodeon-narancssárga” színt, de még látványosabbá vált. A logó- és arculatváltással páhuzamosan a márka öt rövid promófilmmel is megörvendezteti nézőit a „Portál a szórakozáshoz” kampányuk keretében – a Nickelodeon magyar Facebook-felületén már meg is jelent az első videó.

A kampány neve sokatmondó: mindegyik rövid videóban a csatorna logója, a jól ismert narancssárga folt egy varázslatos univerzumba, a gyerekek vágyott világába vezető kapuként jelenik meg. A régi kedvencek mellett, mint például Spongyabob Kockanadrág vagy a Tini Nindzsa Teknőcök, új karakterek is felbukkannak majd. Mindegyik rövid videót a csatornára jellemző humoros, abszurd és egyedi stílus jellemzi.

Az új arculat és logó bevezetése Amerikában már korábban útjára indult, ezt pedig követően az Egyesült Királyságba, Latin-Amerikába és Európába is eljutott a nyár folyamán. Magyarországon augusztus elsején találkozhat először a közönség az új logóval.

Olvasta már?

Jövő héten érkezik A híd az HBO Maxra

Tanár, Magnum, romantikus magyar film – ezzel készült augusztusra az RTL

0,1 százalékpont döntött az RTL és a TV2 között

  • Címkék
  • arculat
  • kampány
  • logó
  • Nickelodeon
Facebook
Email
    Előző cikkHamarosan markáns viharzóna éri el a szakmánkat
    Következő cikkÚj évaddal folytatódik a Big Shot
    MMONLINE

    Kapcsolódó cikkekMORE FROM AUTHOR

    A Kossuth téren parkol Barbie lakóautója: elindult a Mattel Fake OOH reklámkampánya

    Már közel 500 nevezés érkezett a Marketing Diamond Awards-ra

    Nagyágyúkkal jön a MAKSZ és az MRSZ közös konferenciája

    a radiocafén
    Korábbi adások

    A rovat támogatói:

    Még több podcast

    Legolvasottabb

    Ezt tervezik a hazai cégek a jövő évre

    Kutatás 2025. december 14.
    A hazai cégek a jövő év elejére lassú ütemben javuló foglalkoztatási tervekkel rendelkeznek: 2026 első negyedévében a magyar munkáltatók 29 százaléka tervezi bővíteni jelenlegi munkaerőkeretét, miközben csökkentést csupán 20 százalékuk tervez – derül ki...

    Így spórolhatunk az ünnepek alatt

    Kutatás 2025. december 14.
    A magyar háztartások 80 százaléka 150 000 forint alatt szeretné tartani ünnepi költéseit a Wise kutatása szerint. Bár az ünnepi időszak a családról, ajándékokról és közös élményekről szól - váratlan kiadásokat is hozhat. Gyakran...

    A munkáltatók fele nem tervez fizetésemelést jövőre

    Kutatás 2025. december 13.
    A magyar cégek összesen 52 százaléka tervezi a fizetések emelését 2026-ra, átlagosan 8 százalékos mértékben. Tavaly hasonló arányban nyilatkoztak így a vállalati döntéshozók, októberig mégis jelentősen több helyen volt bérfejlesztés. 2024-ben még csak a...

    Az AI kilépett a képernyőről

    Digital Center 2025. december 13.
    A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...

    Új korszak kezdődik az építőiparban

    Digital Center 2025. december 12.
    Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...

    Digital Center

    Az AI kilépett a képernyőről

    Digital Center 2025. december 13.
    A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...

    Új korszak kezdődik az építőiparban

    Digital Center 2025. december 12.
    Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...

    Felpörög a közép-európai adatközponti piac

    Digital Center 2025. december 10.
    A közép-európai adatközponti piac évről – évre dinamikus növekedést mutat. Az évtized végére akár meg is haladhatja a 7 milliárd dollárt a forgalom ezen a területen. A növekedés egyik legfontosabb csomópontja Prága, amely Németország,...

    Népszerű az ingyenes mesterséges intelligencia képzés

    Digital Center 2025. december 10.
    Aktív hónapokat tudhat maga mögött a Gábor Dénes Egyetem (GDE), amely névadója születésének 125. évfordulója alkalmából júniusban Gábor Dénes emlékévet hirdetett. Az évforduló napjára szervezett Mesterséges Intelligencia Konferencián mutatta be a „MI Jövünk!” ingyenes...

    Már a ruháinkat is a mesterséges intelligencia mossa

    Digital Center 2025. december 9.
    A mai rohanó életben egyre nagyobb igényünk van olyan megoldásokra, amelyek időt spórolnak, kímélik a ruháinkat és közben a környezetet is. A modern mosási-szárítási technológiák fejlődése ma már lehetővé teszi, hogy kevesebb energiával, kevesebb...

    Hírlevél
    feliratkozás

    Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.

      Marketing

      • Brand
      • BTL
      • CSR
      • PR
      • Reklám
      • Sportbiznisz
      • Országmárka

      Média

      • Print
      • Web
      • Mobil
      • Karrier
      • Bulvár
      • Out of home
      • Szabályozás
      • Tv/Rádió

      Biznisz

      • Digital Center
      • Biznisz
      • Állás
      • SzuperZöld
      • Data

      Információk

      • Marketing & Média magazin
      • Előfizetés
      • Médiaajánlat
      • Podcast
      • Kapcsolat
      Facebook

      © 2021 MMOnline • Minden jog fenntartva!

      ImpresszumAdatvédelmi nyilatkozat