- Hirdetés -

Új arculattal folytatja a GLAMI

|

A 14 piacon működő, 4300 vezető európai webáruház kínálatát katalogizáló GLAMI online divatkatalógus frissítette arculatát. Az új vizuális megjelenés reflektál a vállalat mesterséges intelligencia által vezérelt osztályozási rendszerét érintő technológiai újításra, valamint a márka divat sokszínűsége iránti elkötelezettségét hivatott kifejezni.

A GLAMI Group által üzemeltetett oldalak a nemrég bejelentett technológiai megújulás után egységesítették vizuális megjelenésüket is. Mivel a webshopok széttagolt kínálatának automatizált rendszerezéséhez elengedhetetlen a termékinformációk gyors és hatékony felismerése, a GLAMI nemrég bevezette a ChatGPT által is használt Transformer nevű megoldás alkalmazását.

A GLAMI 2015 óta használja a gépi tanulási technológiát, hogy ügyfelei számára a lehető legjobb keresési élményt nyújtsa. A Transformer 130 termékjellemző (rövid ujj, V-nyak, virágminta, stb) felismerésére alkalmas, így még gyorsabbá teszi a GLAMI Deep Item Categorization modelljén alapuló személyre szabott ajánlórendszer működését. A rendszer ezzel naponta körülbelül 3 millió kérést tud kezelni, és 17 millió tétel között keres hasonló elemekre.

„A GLAMI továbbra is a piac legnagyobb online divatkatalógusa kíván lenni. Platformunkkal olyan rendszer létrehozásán dolgozunk, amely a Spotify-hoz hasonlóan felismeri a felhasználók egyéni ízlését, és azonnal a legjobb és legrelevánsabb termékeket kínálja fel. A frissen bevezetett technológiai váltás egy újabb lépés ebbe az irányba, és mind vásárlóknak, mind a divatcikkeket forgalmazó webáruházaknak lehetőséget ad, hogy kihasználják az intelligens technológiákban rejlő lehetőségeket. A váltással egy időben a vállalat úgy döntött, hogy itt az ideje, hogy a GLAMI arculatát a márka jövőképének megfelelően frissítse” – mondta a GLAMI alapítója és korábbi vezérigazgatója, Tomáš Hodboď.

A frissített vizuális megjelenés központi eleme az elektromos lila csillaggal kiegészített márkalogó. Az új jelkép azt szimbolizálja, hogy a GLAMI a divat és a technológia metszéspontjában helyezkedik el, jelenti a webshopok és a vásárlók találkozóhelyét is, de utal a GLAMI által közvetített értékekere is, mint a body positivity vagy az age positivity.

„A csillag szimbólum éles és lekerekített éleinek kombinációja azt a meggyőződésünket tükrözi, hogy a divat bármilyen korú, testsúlyú és testalkatú embernek szól, ezzel szereznénk kifejezésre juttatni az inkluzívitás iránti elkötelezettségünket. Az elektromos lila szín a kifinomultság, a kreativitás és a megbízhatóság érzését közvetíti. Ezzel a két eszközzel együtt arra törekszünk, hogy a GLAMI minden egyes felhasználóját inspiráljuk és segítsük abban, hogy pontosan megtalálják a keresett ruhadarabot, cipőt vagy kiegészítőt” – mondja Xenofon Eleftheriadis, a GLAMI globális kommunikációs vezetője.

A GLAMI a felhasználók számára megkönnyíti a divat felfedezését és a vásárlást. Azáltal, hogy személyre szabja a divatválasztást, felhasználóit intelligens vásárlási lehetőségekkel ruházza fel, így pénzt és időt takarít meg. A vállalat mesterséges intelligencia által vezérelt osztályozási rendszere több millió divat webshop termékét kategorizálja egy helyen. Az megújult arculat már látható a Glami.hu és a GLAMI.group weboldalakon.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...