• Marketing
  • Média
  • Biznisz
  • Előfizetés
  • Podcast
  • Kapcsolat
  • Hírlevél
Keresés
MMOnline
MMOnline
Hírlevél
Nyitólap PR Új arculattal folytatja a Noguchi
  • PR

Új arculattal folytatja a Noguchi

2021. október 25.

Vissza az alapokhoz: alapítása negyedszázados évfordulójára a Noguchi megújította pozicionálását, nevét és logóját. Az ügynökség mostantól amúgy is közkeletű nevén, „csak” Noguchiként működik, a „Nogu”-t egyelőre megtartják becenévnek.

„A 25. évforduló és az elmúlt másfél év tapasztalatai alapján, a sokszor gyökeres változásokra reagálva felülvizsgáltuk működésünk minden területét,” mondta Szántó Balázs, a Noguchi ügyvezető partnere. „Ebbe a mentorprogram vagy a rugalmas home office policy mellett beletartozott a Porter Novellivel kialakított partnerségünk, illetve a két márkanév közös használata is. Ők egyre inkább az amerikai és az ázsiai, csendes-óceáni térségre koncentrálnak, mi viszont Közép-Európára, így abban maradtunk, lazítunk a kapcsolatunkon. A régiós partnerirodákkal viszont még szorosabbra fűzzük az együttműködést, hamarosan hivatalosan is bejelentjük a Németországtól Oroszországig, Lengyelországtól a Balkánig terjedő szövetségünket.”

Az ügynökség új arculata az ügyfeleikkel való szoros partneri viszonyra, együttműködésre utal: a világmárkák collabjaiból ismert „x” a logó szerves része, összeköti az egyes szolgáltatásokat, diszciplínákat, illetve természetesen az ügyfelek márkanevét az ügynökségével.

„Ahogy az új márka, arculat és pozicionálás formálódott, azt vettük észre, hogy a legtöbb státusz-megbeszélésünk eleve »Noguchi x ügyfél státusz« tárggyal szerepel a naptárunkban,” mondta Szántó Dániel, a Noguchi operatív igazgatója. „Ráadásul sokszor nem is mi neveztük el így a meetingeket, hanem ügyfeleink. Így aztán természetes volt, hogy ezt a kollaboratív, a szoros együttműködésünkre utaló márkaattribútumot hangsúlyozzuk.”

A Noguchit 1996. októberében alapította négy, korábban a Burson-Marsteller budapesti irodájában dolgozó pr-szakember. Hosszú távon meghatározó két alapító-vezetője dr. Szántó Péter, az ügynökség 2018-ban elhunyt elnök-igazgatója és Simon Miklós, a 2008-ban elhunyt ügyvezető volt. A Noguchi számos hazai és nemzetközi díjat nyert az elmúlt 25 évben, a magyar pr-ügynökségek közül elsőként hozta el a Nemzetközi PR-Szövetség (IPRA) Golden World Awardját, a European Excellence Awardot, valamint az EMEA regionális és a globális SABRE Awardot.

Olvasta már?

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Inkább online vásárolnak divatcikkeket a magyarok

Nőtt a tévézésre szánt idő a magyarok körében

  • Címkék
  • arculat
  • logó
  • Noguchi
Facebook
Email
    Előző cikkNearly half of American companies say they are short on skilled workers
    Következő cikkKülönleges kampánnyal búcsúzik a Gellért szálloda
    MMONLINE

    Kapcsolódó cikkekMORE FROM AUTHOR

    Filmes fesztivállal dolgozik együtt az Astoria Agency

    Az LG a Mediatort választotta

    A JeansDay lett a TARR PR ügynöksége

    a radiocafén
    Korábbi adások

    A rovat támogatói:

    Még több podcast

    Legolvasottabb

    Filmes fesztivállal dolgozik együtt az Astoria Agency

    Marketing 2025. december 15.
    Az Astoria Agency látja el a 12. Budapesti Nemzetközi Dokumentumfilm Fesztivál (BIDF) pr-tevékenységét. Molnár Ágnes és Kordos Szabolcs ügynökségét klasszikus sajtókommunikációs feladatokkal bízta meg a rangos filmes esemény, amelyet 2026. január 24. és február...

    Fordulóponton az energiaipar – AI és piaci bizonytalanság

    Kutatás 2025. december 15.
    A globális energiaipar jelentős átalakulás előtt áll 2026-ban. A mesterséges intelligencia (AI) robbanásszerű elterjedése, a megújuló energiaforrások térnyerése és a növekvő energiaigény új lehetőségeket és komoly feladatokat állít az ágazat szereplői elé. Mindeközben a...

    Ezt tervezik a hazai cégek a jövő évre

    Kutatás 2025. december 14.
    A hazai cégek a jövő év elejére lassú ütemben javuló foglalkoztatási tervekkel rendelkeznek: 2026 első negyedévében a magyar munkáltatók 29 százaléka tervezi bővíteni jelenlegi munkaerőkeretét, miközben csökkentést csupán 20 százalékuk tervez – derül ki...

    Így spórolhatunk az ünnepek alatt

    Kutatás 2025. december 14.
    A magyar háztartások 80 százaléka 150 000 forint alatt szeretné tartani ünnepi költéseit a Wise kutatása szerint. Bár az ünnepi időszak a családról, ajándékokról és közös élményekről szól - váratlan kiadásokat is hozhat. Gyakran...

    A munkáltatók fele nem tervez fizetésemelést jövőre

    Kutatás 2025. december 13.
    A magyar cégek összesen 52 százaléka tervezi a fizetések emelését 2026-ra, átlagosan 8 százalékos mértékben. Tavaly hasonló arányban nyilatkoztak így a vállalati döntéshozók, októberig mégis jelentősen több helyen volt bérfejlesztés. 2024-ben még csak a...

    Digital Center

    Az AI kilépett a képernyőről

    Digital Center 2025. december 13.
    A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...

    Új korszak kezdődik az építőiparban

    Digital Center 2025. december 12.
    Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...

    Felpörög a közép-európai adatközponti piac

    Digital Center 2025. december 10.
    A közép-európai adatközponti piac évről – évre dinamikus növekedést mutat. Az évtized végére akár meg is haladhatja a 7 milliárd dollárt a forgalom ezen a területen. A növekedés egyik legfontosabb csomópontja Prága, amely Németország,...

    Népszerű az ingyenes mesterséges intelligencia képzés

    Digital Center 2025. december 10.
    Aktív hónapokat tudhat maga mögött a Gábor Dénes Egyetem (GDE), amely névadója születésének 125. évfordulója alkalmából júniusban Gábor Dénes emlékévet hirdetett. Az évforduló napjára szervezett Mesterséges Intelligencia Konferencián mutatta be a „MI Jövünk!” ingyenes...

    Már a ruháinkat is a mesterséges intelligencia mossa

    Digital Center 2025. december 9.
    A mai rohanó életben egyre nagyobb igényünk van olyan megoldásokra, amelyek időt spórolnak, kímélik a ruháinkat és közben a környezetet is. A modern mosási-szárítási technológiák fejlődése ma már lehetővé teszi, hogy kevesebb energiával, kevesebb...

    Hírlevél
    feliratkozás

    Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.

      Marketing

      • Brand
      • BTL
      • CSR
      • PR
      • Reklám
      • Sportbiznisz
      • Országmárka

      Média

      • Print
      • Web
      • Mobil
      • Karrier
      • Bulvár
      • Out of home
      • Szabályozás
      • Tv/Rádió

      Biznisz

      • Digital Center
      • Biznisz
      • Állás
      • SzuperZöld
      • Data

      Információk

      • Marketing & Média magazin
      • Előfizetés
      • Médiaajánlat
      • Podcast
      • Kapcsolat
      Facebook

      © 2021 MMOnline • Minden jog fenntartva!

      ImpresszumAdatvédelmi nyilatkozat