• Marketing
  • Média
  • Biznisz
  • Előfizetés
  • Podcast
  • Kapcsolat
  • Hírlevél
Keresés
MMOnline
MMOnline
Hírlevél
Nyitólap PR Új arculattal folytatja a Noguchi
  • PR

Új arculattal folytatja a Noguchi

2021. október 25.

Vissza az alapokhoz: alapítása negyedszázados évfordulójára a Noguchi megújította pozicionálását, nevét és logóját. Az ügynökség mostantól amúgy is közkeletű nevén, „csak” Noguchiként működik, a „Nogu”-t egyelőre megtartják becenévnek.

„A 25. évforduló és az elmúlt másfél év tapasztalatai alapján, a sokszor gyökeres változásokra reagálva felülvizsgáltuk működésünk minden területét,” mondta Szántó Balázs, a Noguchi ügyvezető partnere. „Ebbe a mentorprogram vagy a rugalmas home office policy mellett beletartozott a Porter Novellivel kialakított partnerségünk, illetve a két márkanév közös használata is. Ők egyre inkább az amerikai és az ázsiai, csendes-óceáni térségre koncentrálnak, mi viszont Közép-Európára, így abban maradtunk, lazítunk a kapcsolatunkon. A régiós partnerirodákkal viszont még szorosabbra fűzzük az együttműködést, hamarosan hivatalosan is bejelentjük a Németországtól Oroszországig, Lengyelországtól a Balkánig terjedő szövetségünket.”

Az ügynökség új arculata az ügyfeleikkel való szoros partneri viszonyra, együttműködésre utal: a világmárkák collabjaiból ismert „x” a logó szerves része, összeköti az egyes szolgáltatásokat, diszciplínákat, illetve természetesen az ügyfelek márkanevét az ügynökségével.

„Ahogy az új márka, arculat és pozicionálás formálódott, azt vettük észre, hogy a legtöbb státusz-megbeszélésünk eleve »Noguchi x ügyfél státusz« tárggyal szerepel a naptárunkban,” mondta Szántó Dániel, a Noguchi operatív igazgatója. „Ráadásul sokszor nem is mi neveztük el így a meetingeket, hanem ügyfeleink. Így aztán természetes volt, hogy ezt a kollaboratív, a szoros együttműködésünkre utaló márkaattribútumot hangsúlyozzuk.”

A Noguchit 1996. októberében alapította négy, korábban a Burson-Marsteller budapesti irodájában dolgozó pr-szakember. Hosszú távon meghatározó két alapító-vezetője dr. Szántó Péter, az ügynökség 2018-ban elhunyt elnök-igazgatója és Simon Miklós, a 2008-ban elhunyt ügyvezető volt. A Noguchi számos hazai és nemzetközi díjat nyert az elmúlt 25 évben, a magyar pr-ügynökségek közül elsőként hozta el a Nemzetközi PR-Szövetség (IPRA) Golden World Awardját, a European Excellence Awardot, valamint az EMEA regionális és a globális SABRE Awardot.

Olvasta már?

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Inkább online vásárolnak divatcikkeket a magyarok

Nőtt a tévézésre szánt idő a magyarok körében

  • Címkék
  • arculat
  • logó
  • Noguchi
Facebook
Email
    Előző cikkNearly half of American companies say they are short on skilled workers
    Következő cikkKülönleges kampánnyal búcsúzik a Gellért szálloda
    MMONLINE

    Kapcsolódó cikkekMORE FROM AUTHOR

    Magyar kampány lett Európa legjobbja az ICCO Global Awards-on

    PR-partnert választott a fiatalok tanulását támogató oktatási startup

    A Havas Media Hungary nyerte a Pepco médiatenderét

    a radiocafén
    Korábbi adások

    A rovat támogatói:

    Még több podcast

    Legolvasottabb

    Rátapostak a gázra – interjú Lajtner Tamással

    Brand 2025. november 14.
    Magyarországon a Ford szeptember végéig a legkelendőbb autómárka a teljes piacot nézve – nyilatkozta lapunknak Lajtner Tamás. A Ford Magyarország kommunikációs vezetőjével az elektromos autók volumennövekedéséről, a flottapiacról és a modellpaletta frissüléséről is beszéltünk....

    Csökkenő profit, erősödő koncentráció – ez jellemzi a hazai marketingipart

    Marketing 2025. november 14.
    Kihívásokkal teli piacon, de alapvetően stabilan működnek a marketing-iparághoz köthető hazai cégek. Azonban a gyengülés jelei már látszódnak: az árbevételek jól alakultak, de elindult a profit csökkenése, a költségek pedig elszabadultak – derült ki...

    Hamarosan Budapesten is megkóstolhatjuk Gordon Ramsay ételeit

    Biznisz 2025. november 14.
    A Dorothea Hotel, Budapest, Autograph Collection és a Gordon Ramsay Restaurants Global stratégiai együttműködést kötött, amelynek keretében a világ egyik legismertebb kulináris márkája Budapestre érkezik. A megállapodás a vendéglátás két nemzetközi szinten vezető szereplője...

    Magyar kampány lett Európa legjobbja az ICCO Global Awards-on

    Marketing 2025. november 14.
    A Lounge Group kommunikációs ügynöksége és a Magyar Posta közös „Postásnak lenni nem küzdősport!” kampánya elnyerte az ICCO Global Awards 2025 Campaign of the Year: Europe kategóriájának fődíját a november 12-i, Mumbaiban megrendezett díjátadón.A...

    Átértékeled a történelmet, ha megnézed ezt a filmet

    Média 2025. november 14.
    A Hitler DNS-e: Egy diktátor lenyomata című nagyívű, két részes új dokumentumfilm, amelyet a londoni székhelyű Blink Films készített, és amelyet Magyarországon hamarosan a Viasat History csatorna mutat be, Adolf Hitler DNS-éről mutat be...

    Digital Center

    6G labort nyitott az Ericsson Budapesten

    Digital Center 2025. november 13.
    Az Ericsson megnyitotta új 6G Laborját budapesti kutatás-fejlesztési központjában. A vállalat ezzel tovább erősíti a jövő hálózatainak fejlesztésére vonatkozó elkötelezettségét, ugyanakkor fokozza a következő generációs mobiltechnológia kutatására és szabványosítására tett erőfeszítéseit.Az új labor a...

    Nem veszi el az AI az IT-szakemberek munkáját

    Digital Center 2025. november 12.
    A technológiai trendekkel foglalkozó hírekben az AI szélesebb körű elterjedése óta visszatérő kérdés, hogy a mesterséges intelligencia vajon átveszi-e az informatikusok – például a szoftverfejlesztők és -tesztelők – munkáját. Az egyik legnagyobb hazai IT...

    Új csúcstévével rukkolt elő a Hisense

    Digital Center 2025. november 12.
    Az emberek ma már nemcsak kiváló képminőséget és modern technológiát várnak el egy televíziótól, hanem azt is, hogy harmonikusan illeszkedjen otthonuk stílusába. Erre a változó igényre reagál a Hisense legújabb lifestyle modellje, az S5...

    Jön az MI, és mindent felforgat a biztosításban

    Digital Center 2025. november 11.
    A mesterséges intelligencia alkalmazása új lehetőségeket teremt az életbiztosítási szektorban – hangzott el a VII. Életbiztosítási Csúcstalálkozón Balatonfüreden. Márta Róbert, a Generali Biztosító igazgatósági tagja szerint az AI nemcsak az ajánlatkészítést gyorsítja, hanem a...

    Mesterséges intelligenciával újítanák meg a vállalati működést

    Digital Center 2025. november 11.
    A Konecta, a vásárlói élmény (CX) és a digitális szolgáltatások globális vezetője, stratégiai szövetségre lépett a CrewAI-jal, a többrésztvevős (multi-agent) mesterséges intelligencia-platform úttörőjével. A két vállalat közösen újradefiniálja az ember és a mesterséges intelligencia...

    Hírlevél
    feliratkozás

    Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.

      Marketing

      • Brand
      • BTL
      • CSR
      • PR
      • Reklám
      • Sportbiznisz
      • Országmárka

      Média

      • Print
      • Web
      • Mobil
      • Karrier
      • Bulvár
      • Out of home
      • Szabályozás
      • Tv/Rádió

      Biznisz

      • Digital Center
      • Biznisz
      • Állás
      • SzuperZöld
      • Data

      Információk

      • Marketing & Média magazin
      • Előfizetés
      • Médiaajánlat
      • Podcast
      • Kapcsolat
      Facebook

      © 2021 MMOnline • Minden jog fenntartva!

      ImpresszumAdatvédelmi nyilatkozat