- Hirdetés -

Új arculattal ünnepel a Sport TV

|

- Hirdetés -

Októberben 20 éves a Sport TV, a leghosszabb múltra visszatekintő magyar sporttelevízió. A jubileum kapcsán a Sport1 és Sport2 csatornák új arculatot kapnak október elsejétől.

2000. október másodikán indult el a Sport1 Magyarországon. Ehhez később csatlakozott a Sport2, és ma már ez a két csatorna jelen van Csehországban, valamint Szlovákiában is. A márka az elmúlt húsz évben több arculatfrissítésen is átesett, legutóbb 2015-ben frissült. Október elsejétől azonban ismét megújul a Sport TV, az arculata teljesen átalakul.

Az elmúlt húsz év tapasztalatait és hagyományait átmentve, az új arculat a szurkolás élményét, a sport szeretetét, az összetartozást, a közös drukkolást képviseli.

Ki ne ismerné a mexikói hullámot? Aki járt valaha teltházas sporteseményen, szinte biztosan átélte az élményt, amikor az egész csarnok vagy stadion hullámozni kezd. Az arculat alapkoncepciója erre épül, s bár a jelenlegi helyzet a teltházas sporteseményeket nem teszi lehetővé, remélhetőleg hamarosan újra maximálisan átélhetjük a helyszíni szurkolás élményét. Emellett az elválasztó elemekben megjelennek a Sport TV-n látható népszerű sportágak is, például a labdarúgás, a kézilabda, a darts vagy a baseball.

A Sport TV logója is módosul, megmarad a jól ismert és közkedvelt forma – minimális igazítással. A színei (piros, fekete és fehér) azonban változatlanok, újdonságként ugyanezek dominálnak ezentúl minden képernyőn megjelenő vizuális elemben. A hangzásvilág is modernebb lesz, a zene stílusa marad rockos, új elektronikus zenei felhangokkal, továbbá megjelennek benne a sportokra jellemző zörejek és a szurkolói reakciók. Az ajánlók végén látható feliratok is megváltoznak.

A húszéves Sport TV a mottójához hűen tartalmát tekintve is igazodik az „Első a Sport!” üzenethez. A Sport1-en és a Sport2-n követhetjük a világ legjobb kézilabdázóinak küzdelmeit a Bajnokok Ligájában és az Európa-ligában, illetve decemberben a női kézilabda Európa-bajnokságot is. A topfutball is jelen van a csatornákon, hiszen a Bundesliga, az Európa-liga, a Nemzetek Ligája, a Német Kupa, az Olasz Kupa és a Spanyol Kupa meccsei is itt láthatók. Az amerikai profi sportok közül épp a napokban indult el két kiemelt esemény, az észak-amerikai profi baseball-liga, az MLB rájátszása, illetve az NBA döntője. Küzdősportban sincs hiány, a UFC színvonalas gálái mellett jobbnál jobb bokszgálákat láthatunk a közeljövőben. A WTCR magyar versenyzőinek is a Sport1 és a Sport2 előtt szurkolhatnak a nézők, de a legrangosabb dartsversenyek, illetve a jégkorong-világbajnokságok is egybeforrnak a csatornákkal. A Sport TV továbbra is több sajátgyártású, tematikus sportműsort kínál, mint például a Harmadik Félidő, Germánia, Europálya, Alley-oop, Mai helyzet, Heti helyzet, Kezeket fel! vagy épp a közelmúltban teljesen megújult Trash Talk.

„Húsz év rengeteg idő, sokszor sokféleképpen újultunk meg, úgy a külcsín, mint a belbecs tekintetében. Arra vagyok nagyon büszke, hogy a nézőink változatlanul szeretnek minket, ez érinti az arculatot és azt, hogy mindig megtalálják azokat a tartalmakat, amikért érdemes a csatornáinkra kapcsolni. Ahogyan a nézőink számára, számunkra is első a sport, és ez így lesz majd újabb húsz év múlva is. Persze az arculat változni fog még addig, de úgy érezzük, ez a mostani változás – amely szinte napra pontosan a születésnapunkon debütált – tökéletesen képviseli azokat az értékeket, amelyek meghatározzák a Sport TV-t” – mondta az új arculatról és a születésnapról Máté Pál, a Sport TV főszerkesztője.

A születésnaphoz köthető az is, hogy a Sport TV felületein a következő napokban több olyan videót is láthatnak a nézők, amelyekben sportolók, sportvezetők, edzők és a képernyőn gyakran szereplő hírességek köszöntik a 20 éves csatornát.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Nevet vált a Turbó Diéta

A hagyományteremtő szándékkal indított, az Ideális Nap nevet viselő online esemény keretében jelentette be Handl Tamara, a Turbó Diétát forgalmazó Idealbody Kft. sales és marketing vezetője, hogy a 17 éves márka IdealBody néven folytatja...

Kiderült, mennyit költünk karácsonyfára

A fenyőfák árának idei adventre várt 10-20 százalékos emelése nem okoz érdemi változást a vásárlási szokásokban: a vevők 54 százaléka továbbra is nordmann fenyő iránt érdeklődik - derül ki Agroinform.hu felméréséből. A válaszadók 26...

Lemaradtak a magyarok az online marketingben

Megszámoltad már, hogy naponta hányszor pörgeted végig a Facebook – vagy Instagram hírfolyamod? Kétségtelen, hogy a közösségi oldalak mindennapjaink részévé váltak. Valaki innen informálódik, mások szórakozás miatt használják, azonban a social platformokat marketing szempontok...

Évtizedes csúcson az online álláshirdetések

Bár még tart az év, az előrejelzések alapján minden idők legnagyobb növekedése várható a feladott álláshirdetések számában Budapesten december végére az adott időszakot tekintve: az eddigi számokra alapozva ez összesen közel 90 ezer hirdetést...

Év végére 660 millió 5G-s ügyfél lehet

Máig 180 élő 5G hálózatot állítottak üzembe a mobilszolgáltatók, az előfizetők száma pedig 2021 végére eléri a 660 milliót – derül ki az Ericsson legújabb mobilitási jelentéséből. Egy évtized alatt 260-szorosára nőtt a mobil...

A Starbucks is beszállt a faültetésbe

A Starbucks Magyarország szeptemberben indította el legújabb bolygó-pozitív kezdeményezését, amely során országszerte húsz forintot számol fel minden, üzleteiben értékesített, egyszer használatos műanyag-, vagy papírpohár árára, az ebből összegyűlt összeget pedig faültetés céljára adományozza a...

Zöld startupok versenyeztek

A műanyagot villanyárammá alakító Prometheus 42, valamint a tengeri műanyagból alternatív építészeti anyagot készítő Moseanic nyerte el a fődíjat a Klímainnovációs Közösség által meghirdetett Startup Plastic Surgery program záró pitch versenyén. Ez az első...

Dunavarsányban terjeszkedik a Dunapack

Közel 20 milliárd forint értékű beruházással Európa egyik legmodernebb csomagolóanyag gyártó üzemét építi a Dunapack Packaging Dunavarsány határában. Az új gyár a körforgásos gazdasági folyamatok egyik legmodernebb mintaüzeme lesz, hiszen közel 90%-ban újrahasznosított papírból...

Mesterséges intelligencia segíthet az óceánokon

A kutatási ismeretek rendszerezéséhez, illetve feldolgozásához, valamint a fenntartható óceánfejlesztési kezdeményezések támogatásához a mesterséges intelligencia is segítséget nyújthat. A Capgemini új mesterséges intelligencia-modelleket (AI) fejlesztett ki, amelyek hozzájárulnak a Föld klímájának megértéséhez és modellezéséhez,...

Új szolgáltatást tesztel a DoDo a PENNY-vel

A mesterséges intelligencia alapú logisztikai megoldásokat nyújtó cseh DoDo partneri megállapodást kötött a népszerű PENNY üzletlánccal. A Csehországban, Pilzenben egyelőre pilot üzemmódban induló projekt részeként a startup egy teljesen új szolgáltatás bevezetésének előkészítéseként a...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Áttörés előtt a magyar online kereskedelem

Gyorsan növekszik a magyar e-kereskedelem, és jelenleg az 53. legnagyobb e-kereskedelmi piac a világon, de az EU átlaghoz képest még van hova fejlődnie. A cseh és lengyel mintákat nézve 2-3-szor több webshopot is elbírhat...

Nevet vált a Turbó Diéta

A hagyományteremtő szándékkal indított, az Ideális Nap nevet viselő online esemény keretében jelentette be Handl Tamara, a Turbó Diétát forgalmazó Idealbody Kft. sales és marketing vezetője, hogy a 17 éves márka IdealBody néven folytatja...

Kiderült, mennyit költünk karácsonyfára

A fenyőfák árának idei adventre várt 10-20 százalékos emelése nem okoz érdemi változást a vásárlási szokásokban: a vevők 54 százaléka továbbra is nordmann fenyő iránt érdeklődik - derül ki Agroinform.hu felméréséből. A válaszadók 26...

Lemaradtak a magyarok az online marketingben

Megszámoltad már, hogy naponta hányszor pörgeted végig a Facebook – vagy Instagram hírfolyamod? Kétségtelen, hogy a közösségi oldalak mindennapjaink részévé váltak. Valaki innen informálódik, mások szórakozás miatt használják, azonban a social platformokat marketing szempontok...

Évtizedes csúcson az online álláshirdetések

Bár még tart az év, az előrejelzések alapján minden idők legnagyobb növekedése várható a feladott álláshirdetések számában Budapesten december végére az adott időszakot tekintve: az eddigi számokra alapozva ez összesen közel 90 ezer hirdetést...
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A Starbucks is beszállt a faültetésbe

A Starbucks Magyarország szeptemberben indította el legújabb bolygó-pozitív kezdeményezését, amely során országszerte húsz forintot számol fel minden, üzleteiben értékesített, egyszer használatos műanyag-, vagy papírpohár árára, az ebből összegyűlt összeget pedig faültetés céljára adományozza a...

Zöld startupok versenyeztek

A műanyagot villanyárammá alakító Prometheus 42, valamint a tengeri műanyagból alternatív építészeti anyagot készítő Moseanic nyerte el a fődíjat a Klímainnovációs Közösség által meghirdetett Startup Plastic Surgery program záró pitch versenyén. Ez az első...

Mesterséges intelligencia segíthet az óceánokon

A kutatási ismeretek rendszerezéséhez, illetve feldolgozásához, valamint a fenntartható óceánfejlesztési kezdeményezések támogatásához a mesterséges intelligencia is segítséget nyújthat. A Capgemini új mesterséges intelligencia-modelleket (AI) fejlesztett ki, amelyek hozzájárulnak a Föld klímájának megértéséhez és modellezéséhez,...

DATA