- Hirdetés -

Új arculattal ünnepel a Sport TV

|

Októberben 20 éves a Sport TV, a leghosszabb múltra visszatekintő magyar sporttelevízió. A jubileum kapcsán a Sport1 és Sport2 csatornák új arculatot kapnak október elsejétől.

2000. október másodikán indult el a Sport1 Magyarországon. Ehhez később csatlakozott a Sport2, és ma már ez a két csatorna jelen van Csehországban, valamint Szlovákiában is. A márka az elmúlt húsz évben több arculatfrissítésen is átesett, legutóbb 2015-ben frissült. Október elsejétől azonban ismét megújul a Sport TV, az arculata teljesen átalakul.

Az elmúlt húsz év tapasztalatait és hagyományait átmentve, az új arculat a szurkolás élményét, a sport szeretetét, az összetartozást, a közös drukkolást képviseli.

Ki ne ismerné a mexikói hullámot? Aki járt valaha teltházas sporteseményen, szinte biztosan átélte az élményt, amikor az egész csarnok vagy stadion hullámozni kezd. Az arculat alapkoncepciója erre épül, s bár a jelenlegi helyzet a teltházas sporteseményeket nem teszi lehetővé, remélhetőleg hamarosan újra maximálisan átélhetjük a helyszíni szurkolás élményét. Emellett az elválasztó elemekben megjelennek a Sport TV-n látható népszerű sportágak is, például a labdarúgás, a kézilabda, a darts vagy a baseball.

A Sport TV logója is módosul, megmarad a jól ismert és közkedvelt forma – minimális igazítással. A színei (piros, fekete és fehér) azonban változatlanok, újdonságként ugyanezek dominálnak ezentúl minden képernyőn megjelenő vizuális elemben. A hangzásvilág is modernebb lesz, a zene stílusa marad rockos, új elektronikus zenei felhangokkal, továbbá megjelennek benne a sportokra jellemző zörejek és a szurkolói reakciók. Az ajánlók végén látható feliratok is megváltoznak.

A húszéves Sport TV a mottójához hűen tartalmát tekintve is igazodik az „Első a Sport!” üzenethez. A Sport1-en és a Sport2-n követhetjük a világ legjobb kézilabdázóinak küzdelmeit a Bajnokok Ligájában és az Európa-ligában, illetve decemberben a női kézilabda Európa-bajnokságot is. A topfutball is jelen van a csatornákon, hiszen a Bundesliga, az Európa-liga, a Nemzetek Ligája, a Német Kupa, az Olasz Kupa és a Spanyol Kupa meccsei is itt láthatók. Az amerikai profi sportok közül épp a napokban indult el két kiemelt esemény, az észak-amerikai profi baseball-liga, az MLB rájátszása, illetve az NBA döntője. Küzdősportban sincs hiány, a UFC színvonalas gálái mellett jobbnál jobb bokszgálákat láthatunk a közeljövőben. A WTCR magyar versenyzőinek is a Sport1 és a Sport2 előtt szurkolhatnak a nézők, de a legrangosabb dartsversenyek, illetve a jégkorong-világbajnokságok is egybeforrnak a csatornákkal. A Sport TV továbbra is több sajátgyártású, tematikus sportműsort kínál, mint például a Harmadik Félidő, Germánia, Europálya, Alley-oop, Mai helyzet, Heti helyzet, Kezeket fel! vagy épp a közelmúltban teljesen megújult Trash Talk.

„Húsz év rengeteg idő, sokszor sokféleképpen újultunk meg, úgy a külcsín, mint a belbecs tekintetében. Arra vagyok nagyon büszke, hogy a nézőink változatlanul szeretnek minket, ez érinti az arculatot és azt, hogy mindig megtalálják azokat a tartalmakat, amikért érdemes a csatornáinkra kapcsolni. Ahogyan a nézőink számára, számunkra is első a sport, és ez így lesz majd újabb húsz év múlva is. Persze az arculat változni fog még addig, de úgy érezzük, ez a mostani változás – amely szinte napra pontosan a születésnapunkon debütált – tökéletesen képviseli azokat az értékeket, amelyek meghatározzák a Sport TV-t” – mondta az új arculatról és a születésnapról Máté Pál, a Sport TV főszerkesztője.

A születésnaphoz köthető az is, hogy a Sport TV felületein a következő napokban több olyan videót is láthatnak a nézők, amelyekben sportolók, sportvezetők, edzők és a képernyőn gyakran szereplő hírességek köszöntik a 20 éves csatornát.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Különleges filmekkel csábít decemberben a Disney+

Az idei év végén is mindenkire gondol a Disney+, különleges válogatással zárul 2024: december 3-án a „Star Wars: Kóbor alakulat” (Star Wars: Skeleton Crew) a Star Wars-univerzumába repít, december 13-án a legendás Elton John...

Várakozások felett az év – interjú Erdélyi Eszterrel

Nálunk az áremelés sokkal nehezebb, mert kínálati piac van. A nemzetközi szereplőknek hatalmas az inventoryjuk, ami ugyan kevésbé minőségi, és nagy a reklámzaj, de megtehetik, hogy a hazai tartalom gyártókat „kiéheztetik” – véli Erdélyi...

A hazai e-kereskedők alig több mint tizede él a retail media lehetőségével

A hazánkban működő e-kereskedők mindössze 13,5 százaléka kínál digitális retail media megoldásokat – derül ki a PwC Magyarország által, az IAB Hungary szakmai közreműködésével készített kutatásból. A retail media mint az e-kereskedelem világában robbanásszerűen...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Erre költünk legtöbbet az ünnepi szezonban

A Mastercard Gazdasági Intézet előrejelzése szerint a 2024-es ünnepi szezonban az európai vásárlási szokásokat a divat, az elektronikai eszközök és az utazás iránti kereslet határozza meg. A fogyasztók vásárlási kedve összességében növekszik, bár sokan...

Így alakulhat az ünnepi édességpiac

A kiskereskedők nehéz helyzetben futnak neki az ünnepi szezonnak, ami az év legkiemeltebb időszaka számukra. Eddig az látszott, hogy a lakosság meglehetősen visszafogta a fogyasztást, úgyhogy a megszokottnál is több múlik most azon, változik-e...

A Z generációval erősíthet Európa

Fokozódik a globális verseny. A sikeres európai gazdaság egyik meghatározó eleme az erős innovációs ökoszisztéma és a tehetséges fiatalok képzésének támogatása. Az innovatív életforma, a hibázás kultúrája és az együttműködések fontossága is szóba került...

Erre hajtott a NAV 2024-ben

A transzferárazás szabályozási és gyakorlati kihívásai kerültek elemzésre a Deloitte legutóbbi webináriumán, ahol az adótanácsadó szakértői és a NAV képviselője osztották meg tapasztalataikat a témában. Az online esemény vendége volt, Maqsoudi Ali, a NAV...

Új trendek jönnek a munka világában

Az évtized végéig több mint 85 millió betöltetlen álláshely lesz világszerte, és ezt szinte minden cég megérzi majd. A legnagyobb kihívás tehát nem az, hogy a robotok elveszik az állásunkat, hanem hogy nincs elég...

Cyberpunk valóság testközelből: itt az L20 podcast új epizódja

Az Internet Hungary-n készített L20 podcast legújabb epizódjában a bőr alá ültethető chipek kerültek reflektorfénybe – egy olyan technológia, amely egyre inkább a mindennapok részévé válik. A beszélgetés vendégei Schumacher Vanda műsorvezető, színésznő, aki...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ezek az ajándékok nagyon népszerűek karácsonykor

A technológiai termékek az idei karácsonyi ajándékvásárlási szezonban az öt legnépszerűbb kategória között szerepelnek – derül ki egy friss, novemberben megjelent kutatásból. A felmérés szerint a fiatalok és a férfiak különösen hajlanak a technológiai...

Különleges filmekkel csábít decemberben a Disney+

Az idei év végén is mindenkire gondol a Disney+, különleges válogatással zárul 2024: december 3-án a „Star Wars: Kóbor alakulat” (Star Wars: Skeleton Crew) a Star Wars-univerzumába repít, december 13-án a legendás Elton John...

Várakozások felett az év – interjú Erdélyi Eszterrel

Nálunk az áremelés sokkal nehezebb, mert kínálati piac van. A nemzetközi szereplőknek hatalmas az inventoryjuk, ami ugyan kevésbé minőségi, és nagy a reklámzaj, de megtehetik, hogy a hazai tartalom gyártókat „kiéheztetik” – véli Erdélyi...

A hazai e-kereskedők alig több mint tizede él a retail media lehetőségével

A hazánkban működő e-kereskedők mindössze 13,5 százaléka kínál digitális retail media megoldásokat – derül ki a PwC Magyarország által, az IAB Hungary szakmai közreműködésével készített kutatásból. A retail media mint az e-kereskedelem világában robbanásszerűen...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Don't Miss

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...