- Hirdetés -

Új arculattal várja az olimpiát az Eurosport

|

- Hirdetés -

Tokió olimpiai stadionjában 500 nap múlva gyullad ki az olimpiai láng. Az Eurosport – az olimpia európai otthona – bemutatta Tokió 2020 manga stílus által inspirált arculatát. Az Eurosport a rekordnézettségű pjongcsangi téli olimpia tapasztalataira építve páratlan élményt kínál: Tokió összes sportágának és sportolójának minden perce látható lesz majd.

Az új arculat megalkotásakor az Eurosport olyan sokoldalú dizájnt keresett, amely alkalmas arra, hogy tükrözze a 2020-as tokiói olimpián szereplő sportágak közös történetét. Az új logó a mangát – a felnőttek és a gyermekek számára készített egyedülálló japán képregénystílust – idézi meg. Az arculat egyesíti az Eurosport logóját, az olimpiai öt karikát és a manga stílusú Tokió 2020 betűtípust, ezáltal áthidalja a nyugati és keleti kultúrák közötti szakadékot, és új korszakba vezeti a mangát is.

„Olimpiai utazásunk 2018-ban Pjongcsangban kezdődött. Megtiszteltetés számunkra, hogy a világ legnagyobb show-ját közvetíthettük a rajongói közösségeknek Európában. Innovatív technológiákat és a nézők bevonásának új módszereit alkalmaztuk az összes platformon. Így ez az olimpia valóban digitális volt, ami fontos szerepet játszott abban, hogy rekordnézettséget értünk el – mondta JB Perrette, a Discovery International elnök-vezérigazgatója. – Tokióval kapcsolatban még ambiciózusabb célokat tűztünk ki. Elkötelezettek vagyunk abban, hogy olyan élményt nyújtsunk, amilyet még soha nem láttunk. Nagyobbak és bátrabbak leszünk, minden eddiginél több nézőt vonzunk több képernyőn, és minden sportág és sportoló minden percét bemutatjuk.”

JB Perrette hozzátette: „Az Eurosport a nyári olimpiai sportágak 70%-át sugározza, így világklasszis szakértőink egyedülálló helyzetben vannak ahhoz, hogy páratlan szaktudásukkal mondják el a legfontosabb történeteket. Díjnyertes, kiterjesztett valóságra épülő stúdiónk, az Eurosport Cube óriási sikert aratott. A megszerzett tapasztalatot a tokiói olimpián a legújabb technológiák felhasználásával erősítjük tovább, hogy a rajongókat még inkább a történések középpontjába helyezzük.”

„Azt akartuk, hogy Tokió 2020-hoz kapcsolódó márkaidentitásunk magában foglalja és tiszteletben tartsa a japán kultúrát és az ikonikus Eurosport emblémát. Így azonnal felismerhetővé és szerethetővé válik a játékokat Európában követő több millió ember számára – tette hozzá George Aivazoglou, az Eurosport marketingért felelős alelnöke. – Az elkövetkező 18 hónapban a rajongók tanúi lehetnek annak, hogy ez az új kreatív megközelítés miként támogatja az Eurosport marketingkampányát Tokió 2020 előtt és alatt. Hiszünk abban, hogy az arculattal olyan sokoldalú, jövőbe mutató vizuális identitást hoztunk létre, amely az olimpiai játékok dinamikus oldalát közvetíti, és bevonja a fiatalabb generációkat is.

A Nemzetközi Olimpiai Bizottsággal közösen 2015 júniusában bejelentett megállapodás alapján a Discovery és az Eurosport rendelkezik a 2018 és 2024 közötti olimpiák multimédiás jogaival 50 országra. A 2018-as pjongcsangi téli olimpia rekordnézettséget ért el az Eurosporton: a játékokat az európai lakosság 63%-a követte figyelemmel.

A 2020-as tokiói olimpiai játékok a július 24-ei ünnepélyes megnyitóval kezdődnek, és augusztus 9-ig tartanak.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Nem tud kimenni a Hungaroringre? – Így követheti a Magyar Nagydíjat

Hamarosan újra együtt szurkolhat az ország, hiszen érkezik a Forma-1-es szezon a magyarok számára legfontosabb versenye: a száguldó cirkusz 39. alkalommal látogat el a Hungaroringre. Pénteken két szabadedzésen, szombaton egy utolsó tét nélküli tréningen...

Újabb eljárás indul Balázsék miatt

Ismét a kiskorúak védelmére vonatkozó törvényi rendelkezések megsértése miatt indul eljárás a Rádió 1 Balázsék című műsorszámával szemben. A Médiatanács a román társhatósághoz fordul a Super TV2 egyik műsorszámának nem megfelelő korhatári besorolása miatt....

Médiaügynökségi vezetők a hazai trendekről – 1. rész

A legnagyobb médiaügynökségek vezetői általában elégedettek, mert elég jól futott a szekerük tavaly. Optimisták az idei évre nézve is. Az MI-vel kapcsolatos kihívásoktól nem igazán tartanak, de vannak, akik szerint a tévés kampányok teljesítése...

Fontos ügy mellé állt az MBH Bank

Együttműködésre lépett az Együtt az Autistákért Alapítvány és az MBH Bank, aminek keretében a felek idén három népszerű nyári fesztiválon jelennek majd meg közösen, az érzékenyítés jegyében. A közös kitelepülések két meghatározó célja, egyrészről,...

A TARR lett a PAKSI FC új szponzora

„Újabb magyar cég támogatja egyedülálló filozófiánkat, klubmodellünket.” - jelentette be június 15-én a PAKSI FC. Új partnerük, a TARR Kft. egy száz százalékban magyar tulajdonú telekommunikációs szolgáltató vállalat, melynek céglogója megjelenik a csapat felszerelésén...

Meglepő adatok érkeztek a hazai munkaerőpiacról

Két megye kivételével az ország egész területén nőtt az álláshirdetésekre beérkezett jelentkezések száma 2024 második negyedében az előző év azonos időszakához képest – derül ki a Profession.hu elemzéséből. A legnagyobb emelkedés Jász-Nagykun-Szolnok, Heves és...

Kiderült, melyek a legfenntarthatóbb hazai éttermek

2024-ben a Dining Guide értékelése szerint az Év Fenntartható Étterme a Natura Hill Zebegény lett. Gyümölcs- és zöldségfogyasztásuk 90%-át saját forrásból származó biotermelésből tudják biztosítani, a teljes alkoholmentes italkínálatuk 100%-át saját alapanyagokból állítják elő,...

Nyakunkon a mesterséges intelligencia korszak, így érdemes felkészülniük a cégeknek

Alig van túl a vállalati szektor az agilis átálláson, az egyre szélesebb körben alkalmazott forradalmi technológiai megoldások máris újabb szemléletváltást sürgetnek. Az előrejelzések szerint a mesterséges intelligencia 2030-ra 15,7 billió dollárral növeli majd a...

Újabb kihagyhatatlan program borkedvelőknek

Hatvan borászat és száznyolcvan zenész részvételével rendezik meg az idei bor- és dzsessznapokat a debreceni Nagyerdőben augusztus 8-11. között. A nagyerdei Békás-tó partján hat hazai borrégió húsz borvidékének hatvan borászata kínálja majd legjobb borait, a...

Visszatér a Legyen Ön is milliomos!, Palik lesz a műsorvezető

Megújult formában tér vissza a világhírű kvízműsor, a Legyen Ön is milliomos! a TV2-re. A játékosok akár 50 millió forinttal is távozhatnak, ha helyesen válaszolnak a kérdésekre. A kvízjáték műsorvezetője Palik László lesz. A legendás...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Fontos hírek érkeztek az európai autópiacról

Nőtt a forgalomba helyezett új autók száma júniusban az egy évvel korábbihoz képest az Európai Unióban az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA honlapjára csütörtökön felkerült adatok szerint. A júniusban eladott személyautók száma...

Nem tud kimenni a Hungaroringre? – Így követheti a Magyar Nagydíjat

Hamarosan újra együtt szurkolhat az ország, hiszen érkezik a Forma-1-es szezon a magyarok számára legfontosabb versenye: a száguldó cirkusz 39. alkalommal látogat el a Hungaroringre. Pénteken két szabadedzésen, szombaton egy utolsó tét nélküli tréningen...

Újabb eljárás indul Balázsék miatt

Ismét a kiskorúak védelmére vonatkozó törvényi rendelkezések megsértése miatt indul eljárás a Rádió 1 Balázsék című műsorszámával szemben. A Médiatanács a román társhatósághoz fordul a Super TV2 egyik műsorszámának nem megfelelő korhatári besorolása miatt....

Médiaügynökségi vezetők a hazai trendekről – 1. rész

A legnagyobb médiaügynökségek vezetői általában elégedettek, mert elég jól futott a szekerük tavaly. Optimisták az idei évre nézve is. Az MI-vel kapcsolatos kihívásoktól nem igazán tartanak, de vannak, akik szerint a tévés kampányok teljesítése...

Fontos ügy mellé állt az MBH Bank

Együttműködésre lépett az Együtt az Autistákért Alapítvány és az MBH Bank, aminek keretében a felek idén három népszerű nyári fesztiválon jelennek majd meg közösen, az érzékenyítés jegyében. A közös kitelepülések két meghatározó célja, egyrészről,...

Don't Miss

Folyamatosan újra kell gondolnunk, hogyan maradhatunk relevánsak – interjú Erich Mullerrel

Sok tekintetben a budapesti gyártóközpont az ügynökségünk szíve, amely életre kelti a stratégiai és kreatív csapatok által nap mint nap kitalált csodálatos koncepciókat és ötleteket – mondta el Erich Muller. A Publicis Groupe Hungary...

A csapatmunka és az emberi kreativitás nem lecserélhető – interjú Juhász Péterrel

Ha mindenáron le akarunk nyomni valamit a nézők torkán, akkor azt nem fogják befogadni és elkapcsolnak – állítja Juhász Péter. A 235 egyik tulajdonosa, a Tippmix reklámfilmek rendezője az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról...

Marketingfronton újított a Tesco

Az áruházlánc 44 üzletében 132 darab innovatív digitális kijelzőt helyez üzembe az eladáshelyi reklámok hatékonysága és a vásárlói élmény növelése érdekében. A Tesco június 21-én, a kiskereskedelmi ügyféladatokat elemző dunnhumby-val közösen tartott első Tesco...

Kaliszky András váltja Foltányi Tamást az Ersténél

Kaliszky András lesz 2025 januártól az Erste Bank Hungary Zrt. informatikai és operációs területért felelős igazgatósági tagja – jelentette be a pénzintézet. A pozíciót Foltányi Tamás 2024 végéig tölti be, az idén 65 éves...

Új vezetővel erősít a PwC Magyarország

A PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának új vezetője 2024. július 1-jétől Farkas Gábor. A pozíciót Deák Lászlótól veszi át, aki a továbbiakban a közvetett adókért felelős területet vezeti és mellette az ESG...