- Hirdetés -

Új céget alapít a Café PR

|

Új, a munkáltatói márkakommunikációt és munkavállalói élménymenedzsmentet fókuszba állító céget alapít a Café PR két vezetője, valamint három, évtizedes tapasztalattal rendelkező márkastratégiai, kommunikációs és szervezetfejlesztési tanácsadó. A szakértő csapat az employer branding bevett értelmezésén túlmutató, modulárisan felépített szolgáltatáscsomaggal lépett ki a tanácsadói piacra.

Az új cég, az EB&Beyond (röviden Beyond) alapítását kezdeményező Balaton Anita, a Café PR ügyvezetője úgy látja, egyre jobban felértékelődik a munkáltatói márka piaci fontossága, miközben számos vállalatnál ezt elhanyagolják, illetve a piacon megfigyelhető employer branding megoldások nagy része hatástalan. „Egyrészt azért, mert csak „kozmetikázásra” jók, másrészt mert a szervezeten belül elindult sokféle kezdeményezés tervezése és menedzselése kaotikus. Pedig az employer branding legalább akkora mértékben határozza meg egy cég jövőjét, mint a sales vagy a termékfejlesztés. Végső soron a versenyképességük múlik rajta.”

A Beyond adatokra épülő munkáltatói márka stratégiaépítést és testre szabott, modulokból összeálló megoldáscsomagot kínál az adott céghez illeszkedő munkavállalók megtalálására és megtartására. Az alapítók a Beyond módszer erősségét abban látják, hogy tevékenységeiket egyedi kutatásokra alapozzák, és össze tudják hangolni szervezeten belül a HR, a marketing és a kommunikációs feladatokat. Emellett azt is kiemelik, hogy a javaslataik üzleti célokat támogatnak és gyakorlatiasak. Mivel a szolgáltatásuk modulokból épül fel, bármely vállalat helyzetére rászabható, és a csapatban minden területnek van felkészült szakértője. Az új tanácsadó cég tehát end-to-end szolgáltatást nyújt: az ügyfelekkel közösen kialakított célok mentén a stratégiai tervezéstől a megvalósításig mindent lefednek.

A cég jelenleg a Café PR üzletágaként működik, az alapítási folyamat ez év végére lezárul. A megalakulás előtti évet főként egy IPSOS-szal közös, újszerű adat alapú HR támogató csomag, az EMagnet kifejlesztésére fordították, de további, a piacon már elérhető hálózatkutatási, és szervezetdiagnosztikai kutatási rendszereket is integráltak a folyamataikba.

A Beyond megalakulása évében megkapta a világ legnagyobb employer branding vezetői fórumának, a World Employer Branding Day 2020 hivatalos magyar partneri státuszát. Így a májusi konferencián nem csak résztvevőként lesz jelen, de rajta keresztül kedvezményhez juthatnak az eseményre kiutazó magyar szakemberek is.

Alapító csapat bemutatása:

CAFÉ PR:

Balaton Anita, a Café PR ügyvezetője közel 3 évtizede foglalkozik vállalati kommunikációval, szervezeti reputációépítéssel. Munkája során mindig kutatásból, adatokból építkezve dolgozik. Az IPSOS-szal közösen fejlesztették ki az EMagnet adat alapú HR támogató csomagot, ami segít a megkülönböztető EVP kidolgozásában. Employer Branding területen dolgozott az OTP Bankkal, a Velux-szal, a Sanofival, kommunikációs területen pedig szinte minden iparágban, hazai és nemzetközi márkák sokaságával. Nemzetközi Employer Branding szakértői diplomával rendelkezik, számos díjnyertes kampányban dolgozott, konferenciák és egyetemek rendszeres előadója.

Nagy Tamás az elmúlt két évtizedben közreműködött integrált kommunikációs kampányok, márka vezérelt külső kommunikációs és belső kommunikációs stratégiák kialakításában, működtetésében. Jelenlegi feladataiban kulcsfontosságú szerepet játszik az Employer Branding és a belső kommunikáció. Kiskereskedelmi iparágra jellemző problémákon, biztosító és banki ügyfeleken, illetve ipari termelő vállalatokat érintő kommunikációs projekteken edződött.

Alapító szakértők:

Molnár Zita kommunikációs szakértő. Több mint húsz évet dolgozott kommunikációs területen különféle nagyvállalatoknál (Philip Morris, Tetra Pak, Nokia), vezetőként közel tizenöt évnyi tapasztalatot tudhat a háta mögött, felelt magyarországi, regionális és európai szintű csapatokért és kommunikációs tevékenységekért. Fő szakterületének a belső, változás- és vezetői kommunikációt tartja. Szakmai tapasztalatai mellett 2015-ben coach képesítést is szerzett.

Janky Gyöngyi kommunikációs szakember és márkaépítő. Két évtizedes szakmai tapasztalattal rendelkezik a vállalati külső és belső kommunikáció, valamint a termék- és vállalati márkaépítés területén. Olyan világcégnél (Procter&Gamble) tanulta a szakmát és a vezetést, ahol a munkáltatói márka valós értékeken, azokhoz kötődő viselkedésmintákon és tényleges munkavállalói élményen alapszik. Sokféle szervezetben dolgozott: nemzetközi és magyar multinacionális cégnél (MOL-csoport), állami szervezetben (HIPA) és magyar KKV-ban (Scitec).

dr. Mármarosi András szervezetfejlesztő, szervezeti kultúra szakértő. Több mint 10 évvel ezelőtt Britt és Új-Zélandi tanácsadóktól tanult az Inside-out Brandingről, és ez a téma azóta is foglalkoztatja. Az elmúlt években a munkavállalói élmény (Employee Experience) és a munkáltatói márka (Employer Branding) kapcsolatával foglalkozott. A Beyond előtt a Grow Szervezetfejlesztő Csoport csoportszintű stratégiai vezetőjeként majd a PwC Magyarország szakértőjeként dolgozott. A tanácsadás mellett a Corvinuson oktat Leadership és változásmenedzsment témákban.

 

fotó: Beyond csapatkép; fotós: Kőfaragó Zsuzsi

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...