- Hirdetés -

Új díjcsomaggal erősít a GreenGo

|

A GreenGo új, kifejezetten a 25 év alatti felhasználók számára készült díjcsomagja jelentős kedvezményeket kínál a fiataloknak, miközben ismét megerősíti az autómegosztó értékvállalásait és a kezdetektől kijelölt irányt. Az új díjcsomag bevezetése, és az, hogy a regisztrációhoz mostantól nem szükséges egy évnél régebbi jogosítvány, válasz a fiatal felhasználók számának növekedésére és közlekedési preferenciáik, szokásaik változásaira.

Az utóbbi időszak jelentős növekedést mutat a GreenGo szolgáltatásait igénybe vevő fiatalok számában. 2021-ben a 18-25 évesek még csak 6%-át tették ki a GreenGo regisztrált felhasználóinak, ám 2024-re ez az arány már 16,7%-ra emelkedett, így ez a korosztály vált a legdinamikusabban növekvő csoporttá a greengósok körében. A növekedés pedig nem csupán a GreenGo népszerűségét tükrözi, hanem azt is, hogy a fiatalok nemcsak elméletben szakítanak az idősebb generációk közlekedési szokásaival, különösen pedig a saját autóról alkotott elképzelésekkel.

Fenntartható és rugalmas közlekedési megoldások

A változás két fő tényező mentén írható le: az egyik a sharing economy népszerűségének növekedése, a másik pedig az az egyre égetőbb szükség és vágy, hogy a jövő érdekében a fiatalabb generációk a korábbiaknál sokkal inkább környezettudatos közlekedési megoldások irányába kívánnak mozdulni. Az okostelefonok és a digitális technológiák elterjedése pedig meg is ágyazott az új attitűdöknek, hiszen nagyban megkönnyítette a használathoz szükséges appok és platformok hozzáférését, ami hozzájárul az autómegosztó szolgáltatások népszerűségéhez ebben a korosztályban. Az autómegosztás ezeken felül is számos olyan előnnyel rendelkezik, ami használatát vonzóvá és észszerűvé teszi ennek a korosztálynak:

Költséghatékonyság: egy saját autó vásárlása és fenntartása jelentős anyagi terhet róna a fiatalokra, akik jellemzően nem terveznek ilyen nagy kiadásokkal.

Rugalmasság: az autómegosztó szolgáltatások kényelmes alternatívát nyújtanak a közösségi közlekedés, a kerékpár és egyéb mikromobilitási megoldások mellett anélkül, hogy hosszú távú elköteleződést igényelnének.

Trendteremtés: az autómegosztás mint választás már önmagában egy erős énkommunikáció, de az érzés, hogy bármikor, bárhol bepattanhat a felhasználó egy autóba, vagy épp érkezhet azzal egy buliba és hagyhatja ott, a szabadság érzését igazán teljessé teszi.

Az új szokások és a szemléletformálás szerencsés találkozása

Az autómegosztás mára egyre látványosabban integrálódik a városi mobilitási rendszerekbe, egyre kevesebben idegenkednek a percalapú autóbérlés gondolatától. Az új, 25 éven aluliak számára elérhető díjcsomaggal megcélzott korosztály pedig már természetes választásként tekint az autómegosztásra a különböző közlekedési módok között. Megfelelő árképzéssel, kiszámítható, vonzó szolgáltatási színvonallal és változatos, sok helyzetre megoldást kínáló flottával a GreenGo célja nemcsak a pillanatnyi igények kielégítése, hanem az is, hogy formálja a közlekedéssel kapcsolatos attitűdöket, ösztönözve a fenntarthatóbb megoldások, például az autómegosztás, a közösségi közlekedés és a vasút használatát. A fiatal korosztály igényeivel összecsengő szolgáltatás így a 18. életévtől, akár már a jogosítvány megszerzésének pillanatától erősítheti a városi mobilitás új, fenntarthatóbb és egyben élhetőbb formáinak elterjedését és uralkodóvá válását. A GreenGo zöld törekvései és kezdetektől fogva kiegyensúlyozott üzenetei pedig hosszú távon is szemléletformálóak lehetnek az új felhasználók számára.

A fiatalok figyelnek

A 2022 őszén bevezetett, 25 év alattiaknak szóló kedvezményeket eddig több mint 6000 fiatal felhasználó vette igénybe, 2023-ban pedig az új regisztrálók több mint 30%-át ez a korosztály tette ki, ami jól mutatja, hogy érdemes direkt rájuk szabott ajánlatokat kínálni. Szintén fontos lépés az egy éves jogosítvány feltételének eltörlése, hiszen így már az autózás első pillanatában megfelelő alternatívát kap ez a korosztály. A GreenGonál éppen ezért váltja fel a korábbi kedvezményt mostantól egy teljesen új díjcsomag Green U25 néven, ami alig 490 forintos havidíj mellet jelentős kedvezményeket kínál, és olyan, kifejezetten ezen korosztály mobilitási szokásaira szabott ajánlatot tartalmaz, mint az ingyenes éjszakai parkolás vagy a hétvégi napidíj-kedvezmény családlátogatáshoz, vidéki programhoz, fesztiválozáshoz.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...