- Hirdetés -

Új díjcsomaggal erősít a GreenGo

|

- Hirdetés -

A GreenGo új, kifejezetten a 25 év alatti felhasználók számára készült díjcsomagja jelentős kedvezményeket kínál a fiataloknak, miközben ismét megerősíti az autómegosztó értékvállalásait és a kezdetektől kijelölt irányt. Az új díjcsomag bevezetése, és az, hogy a regisztrációhoz mostantól nem szükséges egy évnél régebbi jogosítvány, válasz a fiatal felhasználók számának növekedésére és közlekedési preferenciáik, szokásaik változásaira.

Az utóbbi időszak jelentős növekedést mutat a GreenGo szolgáltatásait igénybe vevő fiatalok számában. 2021-ben a 18-25 évesek még csak 6%-át tették ki a GreenGo regisztrált felhasználóinak, ám 2024-re ez az arány már 16,7%-ra emelkedett, így ez a korosztály vált a legdinamikusabban növekvő csoporttá a greengósok körében. A növekedés pedig nem csupán a GreenGo népszerűségét tükrözi, hanem azt is, hogy a fiatalok nemcsak elméletben szakítanak az idősebb generációk közlekedési szokásaival, különösen pedig a saját autóról alkotott elképzelésekkel.

Fenntartható és rugalmas közlekedési megoldások

A változás két fő tényező mentén írható le: az egyik a sharing economy népszerűségének növekedése, a másik pedig az az egyre égetőbb szükség és vágy, hogy a jövő érdekében a fiatalabb generációk a korábbiaknál sokkal inkább környezettudatos közlekedési megoldások irányába kívánnak mozdulni. Az okostelefonok és a digitális technológiák elterjedése pedig meg is ágyazott az új attitűdöknek, hiszen nagyban megkönnyítette a használathoz szükséges appok és platformok hozzáférését, ami hozzájárul az autómegosztó szolgáltatások népszerűségéhez ebben a korosztályban. Az autómegosztás ezeken felül is számos olyan előnnyel rendelkezik, ami használatát vonzóvá és észszerűvé teszi ennek a korosztálynak:

Költséghatékonyság: egy saját autó vásárlása és fenntartása jelentős anyagi terhet róna a fiatalokra, akik jellemzően nem terveznek ilyen nagy kiadásokkal.

Rugalmasság: az autómegosztó szolgáltatások kényelmes alternatívát nyújtanak a közösségi közlekedés, a kerékpár és egyéb mikromobilitási megoldások mellett anélkül, hogy hosszú távú elköteleződést igényelnének.

Trendteremtés: az autómegosztás mint választás már önmagában egy erős énkommunikáció, de az érzés, hogy bármikor, bárhol bepattanhat a felhasználó egy autóba, vagy épp érkezhet azzal egy buliba és hagyhatja ott, a szabadság érzését igazán teljessé teszi.

Az új szokások és a szemléletformálás szerencsés találkozása

Az autómegosztás mára egyre látványosabban integrálódik a városi mobilitási rendszerekbe, egyre kevesebben idegenkednek a percalapú autóbérlés gondolatától. Az új, 25 éven aluliak számára elérhető díjcsomaggal megcélzott korosztály pedig már természetes választásként tekint az autómegosztásra a különböző közlekedési módok között. Megfelelő árképzéssel, kiszámítható, vonzó szolgáltatási színvonallal és változatos, sok helyzetre megoldást kínáló flottával a GreenGo célja nemcsak a pillanatnyi igények kielégítése, hanem az is, hogy formálja a közlekedéssel kapcsolatos attitűdöket, ösztönözve a fenntarthatóbb megoldások, például az autómegosztás, a közösségi közlekedés és a vasút használatát. A fiatal korosztály igényeivel összecsengő szolgáltatás így a 18. életévtől, akár már a jogosítvány megszerzésének pillanatától erősítheti a városi mobilitás új, fenntarthatóbb és egyben élhetőbb formáinak elterjedését és uralkodóvá válását. A GreenGo zöld törekvései és kezdetektől fogva kiegyensúlyozott üzenetei pedig hosszú távon is szemléletformálóak lehetnek az új felhasználók számára.

A fiatalok figyelnek

A 2022 őszén bevezetett, 25 év alattiaknak szóló kedvezményeket eddig több mint 6000 fiatal felhasználó vette igénybe, 2023-ban pedig az új regisztrálók több mint 30%-át ez a korosztály tette ki, ami jól mutatja, hogy érdemes direkt rájuk szabott ajánlatokat kínálni. Szintén fontos lépés az egy éves jogosítvány feltételének eltörlése, hiszen így már az autózás első pillanatában megfelelő alternatívát kap ez a korosztály. A GreenGonál éppen ezért váltja fel a korábbi kedvezményt mostantól egy teljesen új díjcsomag Green U25 néven, ami alig 490 forintos havidíj mellet jelentős kedvezményeket kínál, és olyan, kifejezetten ezen korosztály mobilitási szokásaira szabott ajánlatot tartalmaz, mint az ingyenes éjszakai parkolás vagy a hétvégi napidíj-kedvezmény családlátogatáshoz, vidéki programhoz, fesztiválozáshoz.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Befejeződött Nemes Jeles László új filmjének forgatása

Befejeződött az Oscar-, Golden Globe-, Bafta díjas Saul fiát, és a Napszálltát jegyző Nemes Jeles László legújabb filmjének forgatása. Az Árva című alkotást a forgatókönyvet is jegyző Nemes Jeles László rendező családjának története ihlette,...

Hosszú az út az ingatlanszektor karbonsemlegességéhez

Az ingatlanszektor a klímakrízis kezelésének egyik kulcsszereplője lehet, hiszen az új kivitelezések és a meglévő épületek fenntarthatóbbá tétele a teljes ÜHG kibocsátás több mint 40 százalékára kedvező hatást gyakorol. A Gránit Pólus Csoport ESG...

Díjazták a legjobb családi vállalatokat

Kilencedik alkalommal adták át a K&H családi vállalatok kiválósági díjat azoknak a családi tulajdonú magyar cégeknek, amelyek példamutató eredményeket értek el a hosszú távú stratégia, a generációváltás, a környezeti fenntarthatóság vagy az innováció területén....

Nehéz helyzetbe kerültek a lakásvásárlók

A Budapest belvárosának népszerűsége töretlen az ingatlanvásárlók között, azonban a kínálatban és a vásárlók összetételében is voltak változások az elmúlt években – derül ki a Duna House adataiból. A fővárosi ingatlan vásárlását tervezők között...

Itt van minden, amit az építkezésről tudni kell

Otthon trendek építkezéstől felújításig egy helyen! 2024. október 4-5-én a Millenáris B épület Nagycsarnokban várja látogatóit a BAU Budapest Expo lakásfelújítás, építés és design kiállítás.2024-ben immár harmadik alkalommal kerül megrendezésre az átfogó tematikájú kiállítás,...

Hatalmas büntetést kell fizetnie az Apple-nek és a Google-nek

Az EU bírósága helyben hagyta az Google internetes óriásvállalatra kiszabott 2,42 milliárd euró bírságot, amelyet 2017-ben szabtak ki rá amiatt, hogy versenyelőnyével visszaélve a keresőjében saját árösszehasonlító szolgáltatását részesítette előnyben a versenytársak kárára. A...

Ötmilliárd euró fölött az EU zenei piaca

Először készített az Európai Unió zenei piacára fókuszáló jelentést a hangfelvétel-kiadók nemzetközi szervezete, az IFPI. A dokumentum megállapítja: az unió zenei hangfelvételekből származó éves bevétele tavaly meghaladta Japán, az Egyesült Királyság és Kína adatait...

Eldőlt, a Semmelweis lesz a hivatalos magyar nevezés az Oscar-díjra

Döntött az Oscar-díjra nevező bizottság: a Semmelweis című mozifilm képviseli Magyarországot a „nemzetközi film” kategóriában. A Koltai Lajos rendezésben, Vecsei H. Miklós és Nagy Katica főszereplésével, Lajos Tamás producer vezetésével készült filmet mintegy 350...

Jövő héten duplázás – jön a TOP50 marketingvezető és TOP50 PR-es díjátadó

Jövő csütörtökön mutatják be a Marketing&Media magazin által összeállított, a legsikeresebb hazai marketingvezetőket és PR/kommunikációs szakembereket felvonultató TOP50-es rangsorokat. A legjobbakat díjazzák is majd a Marketing Summit keretein belül rendezett díjátadó esten. A Marketing&Media...

Nem engedhető meg a halogatás taktikája – interjú Mérő Ádámmal

Fontos, hogy a marketing, mint stratégiai tervező és szervező egység a vállalatirányítás központi funkciója legyen, a szervezetet áthassa a digitalizáció, illetve a mesterséges intelligencia kiaknázása egy holisztikus stratégia mentén történjen – mutatott rá Mérő...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Infláció: kellemes meglepetés

Közzétette a KSH az augusztusi fogyasztói inflációs adatokat. Az idei év nyolcadik hónapjában a fogyasztói árak stagnáltak az előző hónaphoz képest. Az éves inflációs ráta így csökkent: 3,4 százalékra a júliusi 4,1 százalékról. Az...

Befejeződött Nemes Jeles László új filmjének forgatása

Befejeződött az Oscar-, Golden Globe-, Bafta díjas Saul fiát, és a Napszálltát jegyző Nemes Jeles László legújabb filmjének forgatása. Az Árva című alkotást a forgatókönyvet is jegyző Nemes Jeles László rendező családjának története ihlette,...

Hosszú az út az ingatlanszektor karbonsemlegességéhez

Az ingatlanszektor a klímakrízis kezelésének egyik kulcsszereplője lehet, hiszen az új kivitelezések és a meglévő épületek fenntarthatóbbá tétele a teljes ÜHG kibocsátás több mint 40 százalékára kedvező hatást gyakorol. A Gránit Pólus Csoport ESG...

Díjazták a legjobb családi vállalatokat

Kilencedik alkalommal adták át a K&H családi vállalatok kiválósági díjat azoknak a családi tulajdonú magyar cégeknek, amelyek példamutató eredményeket értek el a hosszú távú stratégia, a generációváltás, a környezeti fenntarthatóság vagy az innováció területén....

Nehéz helyzetbe kerültek a lakásvásárlók

A Budapest belvárosának népszerűsége töretlen az ingatlanvásárlók között, azonban a kínálatban és a vásárlók összetételében is voltak változások az elmúlt években – derül ki a Duna House adataiból. A fővárosi ingatlan vásárlását tervezők között...

Don't Miss

Ezekre a területekre keresik a legtöbb frissdiplomást

Bár a felsőfokú végzettséggel rendelkező pályakezdők lehetőségei valamelyest szűkültek tavaly augusztushoz képest, mégis számos olyan terület emelkedik ki, ahova tárt karokkal várják a frissdiplomások tömegeit, ráadásul mérnök területen még mindig kiemelkedő bérekkel.A Profession.hu 2022...

Változás a feat. vezetésében

Béky Patrik társ-kreatívigazgatói szerepkörben folytatja pályafutását a feat.-nél 2024. őszétől. A szakember feladata Persely Tamás (kreatívigazgató, tulajdonos) mellett az ügynökség kreatív divíziójának irányítása, projektjeinek teljes körű szakmai vezetése, valamint a csapat munkájának innovációs fejlesztése...

Új vezetővel erősít a K&H

2024. augusztus 26-tól Bodor Tibor vette át a K&H Vállalati divíziójának irányítását, valamint tagja lett a K&H vezetői bizottságának is. A K&H Vállalati divíziójának vezetését 2024. augusztus 26-tól Bodor Tibor vette át és személyével bővült...

Mészáros Péter a Hello Agency-nél folytatja

A hazai reklámipar egyik meghatározó szakértője és stratégája új ügynökségnél folytatja pályafutását: 2024 augusztusától Kreatív stratégiai koordinátorként erősíti a Hello Agency-t. Péter korábban a Positive Adamsky Creative Head of Copywriting pozíciójából érkezett, ahol számos...

Rangos nemzetközi díjat nyert a magyar borászat

A Red Dot Awards a világ legnagyobb és legtekintélyesebb dizájn és formatervezési díja, amelyre minden évben tízezernél is többen pályáznak a világ több mint 50 országából. Idén a Pátzay Borbirtok címkéi is díjat kaptak,...