Metrics néven indított új, AdView analitikai platformot az Indamedia Network hirdetéstechnológiai innovációs központja, a Media Future Zrt.. Az új platformon akár weboldalak rovatai, lokáció, vagy platform alapján is meg lehet nézni, hogyan alakultak a hirdetések megtekintései.
A Metrics névre hallgató szolgáltatás egy naponta frissülő online AdView analitikai platform, amely a médiavásárlók számára nyújt elemzési lehetőségeket, 28 napos előrejelzést és automatizált ajánlatkérést – hangzott el a Media Future mai sajtótájékoztatóján.
„Eddig nem volt arra mód, hogy az online kampányt tervezők a sales house-ok inventory-ját megnézzék, előszűrjék. A Metrics.mediafuture.hu platformon ez most megvalósul. Regisztráció nélkül érhetők el topline adatok az Indamedia Sales portfólió kiadványaira, rovataira és viselkedésalapú célcsoportjaira, a regisztrált felhasználók pedig mélyebb információkat is találnak” – mondta el a sajtóeseményen Vándor Attila, a Media Future vezérigazgatója.
A Metrics egyelőre csak az Indamedia-hoz tartozó oldalakra érhető el, de más sales house-ok portfoliójára is tervezik kínálni szolgáltatását. Az online felületen tematika-, lokalitás- és rovatszintű AV-inventory adatok érhetők el az elmúlt 28 napra, akár viselkedésalapú célcsoportadatokkal és platformbontással is. „A médiavásárló percek alatt láthatja a teljes vagy épp a rovatszintű, lokalitás, platformok vagy tematika és célcsoport szerinti inventory-t, és gondolhatja végig, mekkora részét szeretné felhasználni a márkái számára” – vázolta a lehetőségeket Földi Kata, a cég Head of Insight-ja.
A Media Future a piaci insightok megosztására, megbeszélésére a Mediaspace.global szakmai közösségi oldalon Magyarországon elsőként indít csoportot, ahol negyedéves, ingyenes workshopok is várják majd a szakma érdeklődőit.