- Hirdetés -

Új évaddal térnek vissza a Cápák

|

A Cápák között négy sikeres széria után 2023. január 8-tól újra vasárnap esténként jelentkezik a legújabb, ötödik évadával. A Cápák személye változatlan, befektetési kedvük viszont nagyobb, mint valaha.

A formátum eredeti változata, az angol Dragons’ Den 2005-ben hódította meg a világot, ma már 45 országban látható, hazánkban 2019-ben került először képernyőre, azóta évről évre nő a sikere. Az RTL üzleti showműsorának Cápái olyan üzletemberek, akik saját pénzüket kockáztatva döntik el, hogy beszállnak-e egy üzletbe, vagy sem. Az elmúlt évadok során ennek köszönhetően több tucat kis-, és középvállalkozás, valamint startup talált befektetőt és üzleti mentort magának. A Cápák között hazai indulása óta a Cápák a műsorban összesen majdnem egymilliárd forintot ígértek oda.

A már jól ismert Cápák újabb ötletekre harapnak

• Tomán Szabina, a magyarországi Tomán Lifestyle tulajdonosa, cégének 4 országban 31 szalonja van.

Az életmódváltás és az egészséges szépség nagykövete.

• Balogh Levente, a vízkirály. A Szentkirályi ásványvíz alapító tulajdonosa. Emellett befektető és üzleti tanácsadó, a nemzetközi márkaépítés mestere.

• Balogh Péter, közel 40 startup-ban van érdekeltsége, ő Magyarország egyik legaktívabb angyalbefektetője, aki befektetőcégét tőzsdére viszi.

• Lakatos István, a Bravogroup Holding vezérigazgatója, a számok embere. Célja új iparágakban terjeszkedni és új tehetségeket felkarolni, szenvedélye a növekedés.

• Moldován András, sertéstartó, integrátor, angyalbefektető, a Jack’s Burger étteremlánc tulajdonosa. A dinamikus vállalkozók online mentora.

A műsor házigazdája továbbra is Kovalcsik Ildikó, azaz Lilu. A Cápák között gyártója a Magyar Film- és Média Akadémia.

Máté Krisztina, a műsor producere: „Soha ennyi befektethető vállalkozás nem akart még a Cápákkal találkozni, soha ennyi befektetési ígéret nem volt még korábban a Cápák között műsorában. Egyre fontosabb szempont a Cápáknak és a Kishalaknak is a fenntarthatóság, a környezettudatosság, egyre tudatosabbak a vállalkozók, egyre inkább értik, mit nyernek a különdíjakkal, miért éri meg a Cápák előtt megmérettetni magukat. Ez az RTL, a Cápák, és a műsor sikere. Meg persze mindenekelőtt a vállalkozóké.”

Varró Szabolcs, az RTL kreatív producere: „Ötödik évadába érkezett a Cápák között. Ennek ellenére soha nem volt még benne két azonos történet. A műsor minden évben újdonságokkal szolgál - köszönhető ez annak, hogy az üzleti világ napról napra változik és erre a vállalkozók és a Cápák is újszerűen reagálnak. Idén is olyan történeteket láthatnak a nézők, melyek érdekesek, szórakoztatók és tanulságosak - nem csak üzleti, hanem emberi oldalról is. Ráadásul olyan ismert emberek is feltűnnek a vállalkozók között, akikről eddig nem is tudtuk, hogy vállalkozásra adták a fejüket!”

Ők a Cápák között stratégiai és szakmai partnerei

A műsor a partnereinek köszönhetően eddig is plusz támogatásokhoz és üzleti lehetőségekhez juttatta azokat, akik szerepeltek az RTL üzleti showműsorában – nem lesz ez másként az új évadban sem.

K&H - Rammacher Zoltán, a K&H kkv marketing és értékesítés támogatás vezetője: „A műsor indulása óta pénzügyi tanácsadói vagyunk a Cápák között vállalkozóinak, akik bár évről-évre egyre felkészültebbek, úgy látjuk, még van hova fejlődniük. Ezért az idei évadtól a „K&H az innovációért és fenntarthatóságért” különdíjunk minden jelöltjének biztosítjuk a két napos, K&H pénzügyi tervezés tréningen való részvételt, így a különdíjunk nyertese, a díjjal járó 1 millió forint értékű mentorprogramot az értékesítés támogatására és a sikeres szintlépésre tudja fordítani. „

MAGYAR TELEKOM - Nyiri Mária, a Magyar Telekom kkv szegmenskommunikációs vezetője: „A célunk továbbra is az, hogy kézzelfogható segítséget nyújtsunk a vállalkozásoknak. A Digitálisan Tettrekész Díjasaink és Fődíjasunk példáján keresztül pedig rá szeretnénk irányítani a figyelmet arra, hogy a digitális megoldások, eszközök kihasználásával előreléphetnek és nagyot alakíthatnak a versenytársak előtt is. Ez a jelen helyzetben alapvető kérdés, mert a kihívásokkal teli időszakok azt mutatják, hogy a felkészültség, az előrelátó gondolkodás nem csupán a fejlődést segíti, hanem azt is, hogy a vállalkozás minden helyzetben képes legyen megállni helyét a piacon. Hisszük, hogy a digitalizáció segítségével a vállalkozások ütésállóbbá válhatnak a nehéz piaci helyzetekben.”

SAMSUNG – Kerpen Szabolcs, a Samsung Magyarország mobil üzleti megoldásokért felelős vezetője: „Nagy öröm számunkra, hogy idén is támogathatjuk a Cápák között tehetséges vállalkozóit. A Különdíjasok számára a legújabb technológiákkal és biztonsági megoldásokkal ellátott Samsung termékekből álló Megoldáscsomagokat ajánlunk fel. Az eszközökön túl fontosnak tartjuk, hogy mobilmegoldásokkal kapcsolatos konzultációt is tartsunk számukra, melynek keretében a vállalkozásuk jellemzőinek leginkább megfelelő konstrukciót találjuk ki közösen. Az új, legfőképp internetalapú és mobil megoldásokra épülő tudásalapú mobilgazdaságban az érvényesüléshez elengedhetetlen az adatok és az elvégzett szellemi munka védelme. Erre a tudatosságra szeretnénk rávezetni a díjazottakat és a magyarországi felhasználókat.”

KIA - Nagy Norbert, a KIA Hungary ügyvezetője, elnöke: „A Kiánál hiszünk abban, hogy a haladó, optimista és pozitív emberek megváltoztathatják a világot. Autóipari vállalatként hatalmas felelősséggel tartozunk a természetnek, ezért olyan vállalkozásokat keresünk, amelyek számára ugyanezek az értékek fontosak: az inspiráció, a mobilitás mellett ökoszisztémában és környezettudatosságban gondolkodnak. Ebben a műsorban hihetetlenül izgalmas ötleteket és innovatív, kreatív vállalkozásokat ismerhetünk meg. Fantasztikus látni, ahogy egyre felkészültebbek a jelentkezők, egyre profibb pitch-eket láthatunk. És úgy gondolom, hogy ez nem csak a műsornak tesz jót, hanem azoknak is, akik nem jelentkeznek a műsorba, de figyelik, mert rengeteget tanulhatnak.”

OPTEN - Tóth Tamás, az Opten ügyvezető igazgatója: „Hogy miért támogatjuk már harmadik éve a Cápák között műsort? Mert nehéz időkben a sikertörténetek még jobban felértékelődnek. A történeteken keresztül példaképek születnek vagy épp célok kerülnek elérhető közelségbe. Az embereknek lesz hitük, hogy bátorsággal, kitartással, szakmaisággal ők maguk is elérjenek hasonló sikereket. És ez tényleg így van. Nem mondom, hogy vállalkozni könnyű, de a sok nehézség, csak még értékesebbé teszi az elért eredményeket. Lassan 30 éve - az OPTEN megalapításakor - éreztem azt, amit a műsorban megjelenő kezdő vállalkozók is érezhetnek. Kicsit bizonytalanul, de tele tervekkel, lelkesedéssel vártam a jövőt. És akkor elkezdődött életem egyik legfantasztikusabb kalandja. Mert ez nem csak a pénzről szól – de persze arról is. Egy biztos: akik a vállalkozás mellett döntenek, sosem fognak unatkozni. Őszintén szólva nagyon szeretném, ha minél többen élhetnék át azt az érzést, amit egy sikeres cég felépítése, működtetése, vezetése tud adni. Mert az fantasztikus!”

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...