A Worldline bejelentette, hogy az Ingenico megvásárlásával új piacvezetővé lépett elő a nemzetközi pénzforgalom területén. A Worldline elkötelezett az olyan fizetési megoldások működtetése mellett, amelyek életképes gazdasági növekedést tesznek lehetővé, és erősítik a társadalmi bizalmat a korszerű fizetési lehetőségek iránt. Globális jelenlétével, valamint a kiváló megoldások, az innováció és a fenntarthatóság iránti elkötelezettségével a Worldline felgyorsítja az európai fizetési iparág fejlődését.
A kereskedők olyan megoldásokra és szolgáltatásokra számíthatnak, amelyek támogatják növekedésüket, valamint a digitális fizetési módok szélesebb skáláját kínálják számukra a működési hatékonyság és az ügyfelek jobb kiszolgálása érdekében.
A Worldline Európai legnagyobb pénzforgalmi szolgáltatója, világszinten a negyedik legnagyobb piaci szereplő, adózás előtti árbevétele 2019-ben 5,3 milliárd euró volt. 20.000 alkalmazottal a Worldline új fizetési-, életviteli- és üzletviteli lehetőségeket biztosít világszerte. Több mint 50 országban fizikai jelenlétével jelentős nemzetközi súlyt képvisel. Ezzel az egyetlen olyan európai szereplő, amely fel tudja venni a versenyt az Egyesült Államokból származó versenytársaival, biztosítva a teljes fizetési ökoszisztémát, a POS elfogadásától a kereskedői akvizícióig. A frissen kibővített Worldline széleskörű hozzáféréssel rendelkezik az Egyesült Államok piaca mellett, Latin-Amerikához és az ázsiai-csendes-óceáni térséghez. A Worldline első osztályú fizetési szolgáltatásokat kínál az online fizetésektől kezdve, az omnichannel megoldásokon keresztül, a fizetési terminálok széles portfóliójáig, beleértve a bankkártya kibocsátást, elfogadást és a digitális banki tevékenységet, egymillió kereskedő, 1.200 bank és pénzintézet számára.