- Hirdetés -

Új hírügynökség indult

|

A Business & Life, azaz a B&L Online Hír- és Cikkügynökség mostantól az egyre intenzívebb elvárások közepette dolgozó újságíróknak, intézményeknek és vállalatoknak egyaránt segít színvonalas tartalmak előállításában. A szolgáltatás a blonline.media oldalán érhető el, a hír- és cikkügynökséget az ArvaliCom működteti.

Az újságírók azért panaszkodnak, mert napi százas nagyságrendű sajtóanyagot kapnak, de ezek 95%-át reklámanyagnak minősítik. Sokan elvből nem dolgoznak sajtóanyagokból. A vállalatok pedig azért vannak nehéz helyzetben, mert egyre nehezebben találnak színvonalas tartalom előállítókat, egyre kevesebben képesek manapság minőségi írásos anyagokat készíteni. A média képviselői a legkülönfélébb cégektől és ügynökségektől érkező közleményeket hosszúnak és érdektelennek tartják, és már meg sem nyitják. A cégek pedig vagy a szakmai ismeretek vagy az íráskészség vagy mindkettő hiányától szenvednek. A B & L összehozza a két közönséget. Az újságíróknak jól előkészített tartalmakat nyújt, az intézményi felhasználóknak pedig az adott szervezet életében elmélyülni képes, színvonalasan író újságírókat, tartalomkészítőket közvetít.

Az újságírók ezentúl olyan anyagokat kapnak, amelyek szakértőktől származnak, nem csak egy cég szemszögéből mutatnak be történeteket, és amelyek már átmentek a hír-és cikkügynökség szigorú szerkesztőinek szűrőjén. Az intézmények számára pedig a blonline.media az adatbázisából ajánl szakírókat vagy célzottan „vadász le” olyan újságírókat, akik nyitottak meghatározott témákban írói-szerkesztői tevékenység ellátására az elsődleges szerkesztőségi munkáik keretein túl is.

Egy-egy témát több oldalról is megközelít majd a cikkügynökség, amely több szakértő véleményét próbálja egybegyúrni, akár ütköztetni. Az újságírók egy az egyben is át tudják venni az anyagokat, vagy alapanyagként használva továbbfejleszthetik azokat. A vállalatok és ügynökségek, akik a blonline.media-hoz fordulnak választhatnak: saját anyagukat juttatják el a hírügynökség csatornáin, vagy a hírügynökség szakembereivel együtt készítik el anyagaikat, amelyeket aztán vagy belső használatra szánnak vagy a sajtóban, közösségi médiában használnak fel. A B&L azonban csak olyan anyagokat fog eljuttatni a sajtónak, amelyben nem szerepel termék- és cégreklám, amely valódi értéket hordoz.

Korábban a HR, a logisztika, a lízing vagy a divat, újabban a koronavírus témakörében számos sikeres anyag született a B&L-nél, amit az újságírók előszeretettel használtak.

A rendszer fordítva is működik, a vállalatok belső kiadványaikhoz szívesen alkalmaznak néhány profit is, akik a vállalati szakemberekkel együtt színvonalas tartalmakat képesek előállítani.

A szolgáltatás az újságírók számára ingyenes, a kiadóknak sem kerül egyelőre semmibe, a vállalatok és intézmények pedig a munkaigény mennyiségétől és minőségi elvárásaitól függően fizetnek a szolgáltatásért.

Bender Krisztina, az ArvaliCom PR és operatív vezetője szerint a B & L új alapokra helyezi a szakmai információk eljuttatását a sajtó képviselői felé. „Végre lesz egy olyan platform és egy olyan brand, amelynek a híreit érdemes megnyitni, mert az újságíró biztos lehet benne, hogy nem reklámanyagot kap” – véli Bender, aki szerint a B & L filozófiája a „kevesebb néha több” elvét követi.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...