Új hotelmárkák a hazai piacon

Két újabb neves nemzetközi hotelmárka, a voco és a Vignette Collection fogja tovább színesíteni 2023-tól a magyar hotelpiacot annak köszönhetően, hogy a BDPST Group két szálloda kapcsán is együttműködési megállapodást írt alá az InterContinental Hotels Group (IHG Hotels & Resorts) képviselőivel. Ennek értelmében a BDPST Group a budapesti D8 Hotel teljes üzemeltetését az IHG Hotels & Resorts-ra bízza a voco brand alatt, emellett franchise szerződést írt alá a Vignette Collectionnel legújabb szállodafejlesztését, a Verno House-t illetően. A két szálloda a BDPST Group tulajdonában marad, emellett, a Verno House üzemeltetője a továbbiakban is a cégcsoport lesz.

A BDPST Group és az IHG Hotels & Resorts megállapodásával a világ egyik vezető szállodaipari vállalatának két brandje is debütál Magyarországon.

A Vörösmarty tér mellett működő D8 Hotel a management szerződés keretein belül voco Budapest néven üzemel majd, tulajdonosa azonban változatlanul a BDPST Group lesz. Annak érdekében, hogy a szálloda maximális mértékben illeszkedjen a brand arculatába, az elkövetkező egy év során a szállodában további fejlesztéseket hajtanak végre 2023 decemberéig, azonban a munkafolyamatok a hotel működését addig sem befolyásolják, a szálló folyamatos nyitvatartással üzemel majd.

A december 15-én megnyitott Verno House egy franchise szerződés keretein belül 2023 közepéig csatlakozik az IHG Hotels & Resorts, Vignette Collection tagszállodái közé. A tagság révén a Verno House megjelenési lehetőséget kap a csoport weboldalán, illetve a vendégek a továbbiakban ezen oldalon keresztül is foglalhatnak majd a szállodába. A Verno House tulajdonosa és üzemeltetője a továbbiakban is a BDPST Group marad, a BOTANIQ Collection brand alatt működő szálloda mindennapi működésében nem következnek be változások. A két vállalat örömmel áll az együttműködés elé, a szerződésekkel nem csak két új márka jelenik meg a magyar piacon, de a BDPST Group szállodái is nagyobb nemzetközi láthatóságra tesznek szert.

„Vállalatcsoportunk üzleti törekvései között fontos cél, hogy olyan módon szélesítsük a hazai szálláshely-kínálatot, hogy azzal valódi értéket teremtsünk az egész szektor számára. Az együttműködés egyúttal megtiszteltetés is számunkra, hiszen a világ egyik legnevesebb szállodavállalata választott minket, ezzel elismerve szakmai és üzleti érdemeinket. A voco és a Vignette Collection szállodamárkák meghívása Magyarországra fontos mérföldkő ezen az úton, hiszen ezzel két olyan neves brand lép be a magyarországi idegenforgalom területére, amelyek önmagukban is feljebb pozícionálják a magyar piac megítélését” - fejtette ki Tiborcz István, a BDPST Group tulajdonosa.

Willemijn Geels, az IHG Hotels & Resorts európai fejlesztési alelnöke a következőképpen nyilatkozott a szerződésekről: "Nagy örömünkre szolgál, hogy két új szerződést jelenthetünk be Budapesten. Magyarország egyike az IHG számos európai növekedési területének, így alig várjuk, hogy szorosan együttműködjünk a BDPST Grouppal, ezzel mindkét márkát Budapest virágzó szállodai szcénájának élvonalába helyezhessük, és fogadhassuk a szabadidős, üzleti vagy akár mindkét célból ide látogató vendégeket."