A Dreher Sörgyárak izgalmas, új termékfejlesztéssel jelent meg a piacon: a Dreher 24 Vörös Sör azoknak szól, akik még akkor is a különleges élményeket keresik, amikor alkoholmentes sört választanak. A bevezetést támogató, a jelenlegi helyzetre is reflektáló online kampányt a Human Telex Advertising & Event készítette.
Bárhol, bármikor fogyasztható az új, alkoholmentes Dreher 24 Vörös Sör, főleg, ha szeretnénk kicsit kilépni a komfortzónánkból és a mostani „bezártságot” is izgalmasabbá tenni egy kis humorral, lazasággal. Erre a jelenlegi helyzetben is releváns gondolatra épül a termék bevezető kampánya, amelyet a Human Telex Advertising & Event fejlesztett.
A megrendelők és készítők részére külön kihívást jelentett a kampány kivitelezése, hiszen tekintettel kellett lenni a koronavírus miatt megváltozott körülményekre. A higiénés előírásokat szem előtt tartva, minimális helyszíni stábbal, folyamatos online supervising mellett készültek az online filmek.