Új magazinokkal erősít a LifeTime Media

Ma jelent meg a „BBC GoodFood Világkonyha” idei első száma – immár a LifeTime Media Kft gondozásában. Az Immediate Media Companyval kötött szerződés értelmében 2020-tól a LifeTime Media jogosult nemcsak a magyar piacon már 2012 óta jelenlévő gasztronómiai magazin kiadására, hanem a 2018-ban indult BBC TopGear megjelentetésére is.

A már 30 éve sikeresen működő Literatura Medica 2016 júliusában vette fel a LifeTime Media nevet. Az elismert és sikeres orvosi szaklapportfolió folyamatos fejlesztése mellett a kiadó célul tűzte ki egy jelentős fogyasztói magazin és digitális portfólió kiépítését.

„Ez utóbbi területen hatalmas lépés két ilyen ismert, jelentős médiaértékkel bíró magazin kiadásának teljes felvállalása” – hangsúlyozza Cserni Tímea, a kiadó tulajdonosa és ügyvezető igazgatója –. „A BBC GoodFood és a BBC TopGear nagyon izgalmas, új kihívást jelent mindannyiunk számára. Hiszünk abban, hogy a 30 év alatt felhalmozott kiadói tudás és csapatunk magazinpiacon szerzett tapasztalata révén sikerre fogjuk vinni a két lapot.”

A lapok egyébként nem ismeretlenek a kiadó csapatának: a BBC GoodFoodnak 2015 óta, a BBC TopGearnek pedig a 2018-as indulása óta a hirdetési és szponzori felületeit a LifeTime Media Sales House értékesíti. Mindkét termék olvasóközönsége jól illeszkedik a kiadó szakfolyóiratai és a sales house által értékesített lapok által megcélzott prémium (A és B státuszú) fogyasztók körébe.

„Sokszor kérdezik, miért érdemes ma gasztrolapot vásárolni, amikor tele az internet ingyenes receptekkel. Erre könnyű válaszolni: a BBC GoodFood nemzetközi ételei bombabiztosak” – állítja Szemere Katalin, a magazin főszerkesztője. „Az angol anyacég ugyanis háromszor lefőzi a fogásokat, mielőtt publikálja. A magyar anyagokban ugyanilyen bátran bízhatunk, hiszen szakács, cukrász, pék és tapasztalt bloggerek készítik mindegyiket, dietetikusunk tanácsai szintén jól követhetőek. A receptek pontosak, a fotók gyönyörűek, az arculat letisztult. Hétvége rovatunkban további olvasnivalókat találhatnak: tárcát, riportot és interjút. Nagy örömünk, hogy állandó szerzőink között tudhatjuk Dragomán György írót és 2020-tól Mautner Zsófit, számtalan szakácskönyv szerzőjét. A magyar magazin alcíme: Világkonyha. A LifeTime Mediának köszönhetően most új tájakra utazhatunk, hogy együtt belekóstolhassunk a nemzetközi konyhák javába.”

„Száguldás, szerelem, szenvedély, és persze sportkocsik és luxusautók gazdag kollekciója, ezt nyújtja a TopGear: a legfantasztikusabb autóvilágot a legexkluzívabb modellekkel, sztár dizájnerekkel és topversenyzőkkel” – emelte ki Boros Jenő, a lap főszerkesztője –. „A TopGear a legek magazinja, globális elismertségét jelzi, hogy elsőként jut exkluzív információkhoz és elsőként teszteli a legújabb, legritkább, legdrágább és leggyorsabb sportkocsikat, sokszor versenypályákon, olykor egzotikus környezetben, és mindig igényesen megfényképezve, testközelbe hozva a kedvenceket – még azok számára is, akik eddig nem voltak az autók megszállottjai.” „Titok? Az nincs! Egyszerűen profik kellenek minden szinten, garancia erre a kiadó, a szerkesztőcsapat és a fotókat kiválóan tálaló nyomda, meg persze a minőségi tartalom” – tette hozzá.

A BBC GoodFood évi 10 alkalommal (július-augusztusban és december-januárban összevont számmal), a hónap utolsó péntekén jelenik meg. A BBC TopGear pedig 8 lapszámmal jelentkezik, melyből az első 2020. február 28-tól lesz elérhető kioszkokban, szuper- és hipermarketekben és töltőállomásokon.