- Hirdetés -

Új márkanagykövet a Wallis Motornál

|

- Hirdetés -

A világ vezető gasztronómiai műhelyeiben ma már nem csupán az ételek ízére vagy a hozzávalók minőségére fordítanak kiemelt figyelmet, hanem a konyhai technológiákra, a folyamatok ökológiai lábnyomának csökkentésére, vagy akár a vacsorát kísérő fény- és hanghatásokra. Ezzel a szemlélettel fejleszti ki fogásait a magyar gasztronómiai élet egyik legizgalmasabb innovátora, José Guerrero, aki az Arany Kaviár kutató-fejlesztő séfjeként tudományos pontossággal kísérletezik konyhai laboratóriumában, miközben a környezettudatosság és vendégélmény az első nála. Pontosan ezekkel az értékekkel azonosulva választotta a Wallis Motor új márkanagykövetének a kreatív konyhaművészt, az együttműködésből pedig egy a régióban is egyedülálló, a BMW i5 márkajegyei köré épülő vacsoramenü született, melyet az első szerencsés vendégek már meg is kóstolhattak.

A Wallis Motor új gasztronagykövete, José Guerrero Kolumbiában nőtt fel és találkozott először a konyhaművészettel, majd lehetősége volt a Basque Culinary Centerben, Európa egyik legnívósabb gasztronómiai intézményében képeznie magát. Itt találkozott azzal a komplex, az ételeket minden dimenziójában vizsgáló innovatív szemlélettel, mely nem csupán az ízekre vagy állagokra koncentrál, de a menüt övező hangulatelemekre és fenntarthatósági szempontokra is. Szerencsénkre ezt a tudást éppen Budapesten, a megújult Arany Kaviár Étteremben fejleszti tovább, ahol november 14-én az első vendégek már meg is kóstolhatták a Wallis Motorral együttműködésben készült különleges fogásokat egy olyan vacsoraélmény keretében, melyben garantáltan nem volt még részük.

Ahol a BMW i5-élmény születik: professzionális konyha és kémiai laboratórium egyben

A különleges menüsor kétségtelenül olyan elemeket ötvöz, melyek nem szokványosak az éttermi konyhákon és minden részletükben a BMW elektromos zászlóshajójához kapcsolódik. A vacsorához használt étkészlet például többek között az autóiparból származó újrahasznosított anyagokból készült, az alkatrészeket pedig különböző művészi eljárásokkal kezelték, hogy új életre keltsék őket. A vendégek emellett olyan különleges konyhatechnikai eljárásokkal találkozhatnak, mint a fagyasztva szárítás (liofilizálás), az aromák desztillálásához használt rotációs párologtatás, vagy éppen a speciális koreai occo gép, mellyel az ételeket magas nyomás alatt főzhetik. Az egyes fogások összeállítását olyan komoly odafigyelés és munka kíséri, hogy némelyik elkészítése akár egy hetet is igénybe vehet.

„Magamra egyfajta gasztronómiai tudósként és kutatóként tekintek, és arra törekszem, hogy a tudomány és a konyhaművészet világa között építsek olyan hidakat, melyek új dimenziót nyitnak az eddig megszokott kulináris élmények sorában. Nagy szerencsémre támogatásra leltem ebben az Arany Kaviár Étteremben, ahol saját konyhai laboromban, az Animában kísérletezhetek. A Wallis Motorral induló együttműködésem is nagy izgalommal és rengeteg új ötlettel tölt fel, ezekkel szeretném megjeleníteni és megízlelhetővé tenni a vezetés és az étkezés összekapcsolódását egy minden érzékszervet megmozgató étel- és élménysorral” – mondja José Guerrero kutató-fejlesztő séf.

Kizárólag magyar alapanyagokra épül a fenntartható menü

Az innováció és a kreativitás mellett a gasztroprojekt lényegi eleme a környezettudatosság és a folyamatok ökológiai lábnyomának minimalizálása is. Ennek érdekében a menü és a vacsoraélmény minden elemében hazai alapanyagokra épül, melyeket maximum 100 kilométeres körzetből, elektromos járművekkel szereztek be. Emellett az ételek elkészítése és a konyhai munka teljes egészre során arra törekedtek, hogy minimális mennyiségű hulladékot állítsanak elő. A minden szempontból egyedülálló konyhaművészeti élményt kínáló menüsorral összesen 10 alkalommal találkozhatnak az érdeklődők (összesen 100 fő) az Arany Kaviár konyhai laborjában, az Animában, a limitált számú asztalok foglalásáról pedig ITT érhető el további információ.

Dósa Péter, a Wallis Motor marketing vezetője hozzáteszi: „A kezdetektől fontos törekvésünk volt, hogy olyan márkanagykövetekkel működjünk együtt, akik saját területükön kiemelkedő teljesítményt nyújtanak és mindig az elsők közé tartoznak. A gasztronómia híres a kreatív és innovatív megoldásokról, José azonban teljesen mást csinál, mint bármelyik pályatársa. Ezzel a különleges vacsora-sorozattal olyat szerettünk volna alkotni közösen, amihez hasonló még nem született hazánkban a konyhaművészet és az autógyártás összefonódásából. Az együttműködésünk olyan fontos aktualitásokra hívja fel a figyelmet, mint a fenntarthatóság vagy a helyi alapanyagok felhasználásának előnyei, de lényegében a vacsora minden apró részletében elrejtettünk valami utalást a BMW világából: a színek, illatok, kiegészítők, zenék, mind-mind az új BMW i5 különlegességét mutatják be, de a menüben szerepel számos más érdekesség is, például azért lesz több halas fogás, mert az új BMW-k egyes elemeit újrahasznosított halászhálóból gyártják. Az ANIMA x Wallis Motor vacsora teljesen egyedi és komplex módon teszi lehetővé a vendégeknek, hogy belekóstolhassanak a BMW márkába, és azokat is meg fogja lepni, akik azt hiszik, hogy már mindent láttak.”

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

A lottózás új szintje és digitalizáció a Business Lounge-ban

A Business Lounge legfrissebb adásában az első Posta Lottózó megnyitásáról, a lottóturizmusról, a kereszt- és felülértékesítésről mesélt Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója és Nemes Gábor György, a Magyar Posta Zrt. lakossági értékesítési...

Gyorsított a Vodafone

A Vodafone Magyarország hálózatfejlesztési stratégiájának részeként 2024 végéig országosan az állomások 40 százalékán végez kapacitásbővítést, ami a hívásminőséget és a letöltési sebességet is jelentősen javítja. A hálózatfejlesztési programnak köszönhetően többek között Debrecenben, Miskolcon, Veszprémben,...

Limitált kiadású sörkollekcióra licitálhatnak a focirajongók

A Liverpool FC legendás menedzserének, Jürgen Klopp távozásának alkalmából a Carlsberg összefogott az ERDINGER Weissbräuval, és közösen kiadtak egy limitált szériás ünnepi sört – minden hivatalos meccsére egy palackkal, amelyet a Vörösök kispadján töltött.Összesen...

Egyre több vállalat hazudja magát zöldebbnek

Globálisan a negyedik legjelentősebb bűnözési forma a környezeti bűnözés, és évről évre tovább nő. A környezeti visszaélések egyik esete, a zöldmosás a vizsgált cégek 7 százalékánál már előfordult, vagyis amikor a környezetkárosító vállalatok magukat...

Változások a Central Médiacsoportnál

Magyarország egyik legnagyobb független médiavállalata, a Central Médiacsoport folytatja szervezeti átalakulását, amelynek célja a kiadó versenyképességének növelése, valamint a kelet- és közép-európai terjeszkedés. Július 1-től csatlakozik a vállalat felsővezetéséhez Petr Bednar, aki korábban Csehország...

Fesztiválozik az Auchan

A pünkösdi hétvégén a Jazzy Fesztiválra, nyáron pedig az EFOTT-ra települ ki az Auchan. Előbbin sajt- és tapastálak mellett boros standdal, utóbbin pedig a fesztivál hivatalos boltjaként lesz jelen. Az Auchan szakértői szerint a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Zenés program várja a gyerekeket

A Müpa különleges izgalmakkal készül május utolsó vasárnapjára a legifjabbaknak: május 26-án a Müpa Gyermeknapon ingyenes koncertek, mesés-táncos előadások, rengeteg kreatív és zenés foglalkozás, valamint sok-sok játék várja az egész családot bent az épületben...

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

Don't Miss

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...