- Hirdetés -

Új munkatársat keres a Jófogás és a Használtautó.hu csapata (x)

|

- Hirdetés -

Szívesen dolgoznál 2020 egyik legszerethetőbb munkahelyén? A Sales csapat tagjaként részt vennél a mindennapi pörgésben? Nem csak hazai piacvezető márkáknál szeretnéd megmutatni, mit tudsz, hanem a nemzetközi csapatunktól tanulnál is? Akkor jó hírünk van, mert a Jófogás | Használtautó.hu csapata Programmatic Specialist-et keres. (x)

Érdekes feladatokat fogsz kapni:

  • Programmatic kampányok, private deal-ek napi szintű menedzselése.
  • Mindenkori adserver és SSP kezelése, mi az Adverticumot és a Magnite-ot használjuk, a Google AdManager ismerete előnyt jelent.
  • Teljes inventory szintű yield menedzsment.
  • A Sales csapat adminisztratív támogatása, riportok, elemzések, statisztikák összeállítása, döntéshozatal előkészítése.
  • Hirdetési felületekkel kapcsolatos fejlesztések menedzselése, ezzel kapcsolatban számítunk ötleteidre, javaslataidra.
  • A nemzetközi központtal való folyamatos kapcsolattartás.
  • Fejlesztői csapattal való aktív együttműködés.

Néhány dolgot kérünk csak cserébe:

  • Legyen 1-2 év releváns tapasztalatod.
  • Kezeld magabiztosan az Excelt, ne okozzon gondot pivot táblák készítése sem.
  • Beszélj angolul legalább középfokon.
  • Ne riadj meg a munka monoton részétől, a felelősségtől és a kihívásoktól sem.
  • Számítunk analitikus szemléletmódodra.
  • Előnyt jelent, ha találkoztál már több automatizált hirdetéskiszolgáló rendszerrel is.
  • Légy nyitott, érezd jól magad a Sales csapatban.

Mi mire figyelünk ebben a nehéz időszakban?

  • Folyamatosan transzparensen kommunikálunk a munkatársainkkal.
  • Keményen dolgozunk azért, hogy stabilak maradjunk.
  • Változatlan munkaidővel és juttatási csomaggal folyamatosan növekszünk, a nehéz időszakot együtt vészeljük át.
  • A kialakult helyzetben dolgozhatsz otthonról, nekünk a munkatársak biztonsága az első.
  • Mentőcsomagokkal támogatjuk az ügyfeleinket.
  • A járványhelyzet alatt belépő kollégák betanulását és beilleszkedését online segítjük.
  • Folyamatosan odafigyelünk, hogy különböző programokkal támogassuk a munkatársakat egészségük megőrzésében.
  • Minden nap teszünk azért, hogy fenntartsuk összetartó közösségünket, folyamatosan kapcsolatban vagyunk egymással és senkit nem hagyunk egyedül.

Munkádért cserébe a mi juttatásaink:

  • Természetesen a csomag tartalmaz alapbért, éves bónuszt, cafetériát és rengeteg béren kívüli juttatást.
  • Hűségprogramunkon belül további lehetőségek: AYCM kártya, angol nyelvi képzés, tréningeken, konferenciákon, workshopokon való részvételi lehetőség.
  • Békeidőkben Travel Grant programunkkal félévente megpályázhatsz külföldi ösztöndíjat, mellyel 15 Adevinta országba ellátogathatsz akár több hétre is.
  • Ami mindig a rendelkezésünkre áll az irodában: óriási gyümölcshűtő, kávé, tea, kóla, PlayStation, Nintendo, pingpong, csocsó, darts, babzsákfotelek.
  • Ezen felül rengeteg programmal, társadalmi felelősségvállalással, tematikus hónapokkal, sütinapokkal, 3 napos csapatépítővel dobjuk fel az amúgy sem szürke hétköznapokat.
  • Említettük már, hogy az irodánk egy menő, 13. kerületi, díjnyertes szakmai műhely?
  • Csapatunk egyszerre profi, fiatalos, lendületes és sokszínű, köztünk biztos megtalálod a helyed, hiszen sok minden érdekel bennünket.
  • Nálunk nincs túlóra, munka után koncentrálj magadra, lehetőleg kapcsolódj ki és pihenj is.
  • Nálunk egy jól kidolgozott betanítási folyamatra számíthatsz, későbbi munkádra folyamatos visszajelzést kapsz, amiből tudsz építkezni.
  • Non plusz ultra, hogy kutyabarátak vagyunk, hozd be kedvenced vagy játssz a többiekével.
  • Csatlakozhatsz focicsapatunkhoz vagy a szurkolói klubunkhoz, ha más területen vagy otthon, akkor van borklubunk is ?

Az Adevintáról röviden:

Az Adevinta-csoport 11 országban 4700 alkalmazottat foglalkoztató nemzetközi cégcsoport. A vállalat az eBay Classifieds Group felvásárlásával 2021-ben a világ legnagyobb apróhirdetési oldalait tömörítő szereplőjévé válik. Hazai vállalata, az Adevinta Hungary, jelenleg két piacvezető márkával, a Jófogás és a Használtautó.hu brandekkel van jelen a hazai e-kereskedelmi piacon. A Használtautó 2010-ben egy online autós magazin indításával, az Autónavigátor.hu-val, majd 2019-ben annak nyomtatott verziójával, az Autónavigátor.hu Magazinnal bővítette portfólióját.

Az Adevinta Hungary mint munkáltató is az élen jár, 2018-ban a legszerethetőbb munkahely volt az Y generáció számára, 2019-ben a Példakép Munkahely címet nyerte el. 2020-ban pedig a közösségösszetartó programja kapott előkelő díjakat rangos hazai HR megmérettetéseken.

Bővebb információért látogass el ide: https://karrier.jofogas.hu/

Várjuk jelentkezésed, jó helyed lesz nálunk! (x)

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Magyar alkotást díjaztak a pármai filmfesztiválon

Fazakas Péter rendező személyesen vette át a Violetta d’Argento díjat A játszma című filmért a pármai filmfesztiválon a hétvégén. (kiemelt fotón: Fazakas Péter átveszi a díjat. Forrás: Nemzeti Filmintézet) Az olaszországi Párma nemzetközi filmfesztiválját 11....

Fontos döntést hozott a Lego

A Lego csoport leállította az újrahasznosított műanyagból készült építőkockák fejlesztésére irányuló egyik kiemelt projektjét, miután kiderült, hogy az eldobható PET-palackokból kinyert új anyag gyártási folyamata magasabb szén-dioxid-kibocsátással járna az eddiginél- írja az MTI a...

Megjött az ősz, borúsabban látjuk a jövőt

Az ősz beköszöntével a lakosság és a vállalkozások is kissé rosszkedvűbbek lettek. A GKI Gazdaságkutató által – az EU támogatásával – végzett felmérés szerint szeptemberben a fogyasztói az és üzleti várakozások is romlottak valamelyest,...

Új vezetővel folytatja a Wolt Magyarország

Augusztus elejétől Hartyányi Orsolya a Wolt Magyarország új ügyvezető igazgatója. Az új cégvezető 2021-ben csatlakozott a vállalathoz, 2023. februárjától a retail üzletágat vezette. Hartyányi Orsolya a Budapesti Gazdasági Egyetemen szerzett közgazdász végzettséget. Karrierjét a...

Technológia-imádó vállalkozó lett Az Év Marketingese

A veszprémi Sóskuthyné Mészáros Mira lett Az Év Marketingese. A fiatal vállalkozónő példátlan gyorsasággal alkalmazza a legújabb technológiai újdonságokat a marketingjében, mellyel kiemelkedett a piaci versenyből. A 16. Marketing Szuperkonferencia keretében megrendezett verseny, idén...

Az Amazon streaming szolgáltatásába is érkeznek a reklámok

A jövő év elejétől hirdetések is láthatók lesznek az Amazon Prime Video szolgáltatásban, igaz egyelőre csak néhány piacon vezetik be az újítást. A cég a lépést azzal indokolta, hogy ezzel megteremtik az alapot ahhoz,...

Life in plastic, it’s fantastic – a Barbie-láz nyomában

A Greta Gerwig által rendezett élő szereplős Barbie a megjelenése utáni hétvégén 377 millió dolláros bevételre tett szert világszerte, és mindössze három héttel később az egymilliárdos álomhatárt is átlépte. De nemcsak a film marketingesei...

A Covid-előtti időkhöz képest is többen vannak az Oktoberfesten

Emelkedett a látogatók száma a müncheni Oktoberfesten a koronavírus-járvány előtti időkhöz képest, a bűncselekmények száma pedig csökkent a világhírű sörfesztivál vasárnap közölt félidős mérlege szerint. Az október 3-ig tartó rendezvény első nyolc napján 3,4 millió...

Formabontó ötletek

Az MI és a digitalizáció átszövi a mindennapjainkat, ami lehetőséget ad arra, hogy a meglévő erőforrásainkat a leghatékonyabban tudjuk használni – mondta el Pantl Péter a legsikeresebb hazai PR-szakembereket felvonultató Top50-es rangsor első helyezettje....

Idén is rengetegen buliztak az Eurojackpot Szuperkoncerten

Az eső ellenére idén is több tízezren énekelték a helyszínen a hazai popzene nagyágyúinak legismertebb, valamint csak itt hallható dalkülönlegességeit. A fellépők, vagyis a Halott Pénz, a ByeAlex és a Slepp, valamint DR BRS...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Sztárban sztár nézőszám

Egyelőre verhetetlennek tűnik a Sztárban sztár leszek

Jelentős előnnyel végzett a nézettségi toplisták élén a TV2-s Sztárban sztár leszek, annak is a vasárnapi adása. Többen nézték a The Voice-t, mint egy héttel korábban, de még így is kikaptak a szombati Sztárban...

Magyar alkotást díjaztak a pármai filmfesztiválon

Fazakas Péter rendező személyesen vette át a Violetta d’Argento díjat A játszma című filmért a pármai filmfesztiválon a hétvégén. (kiemelt fotón: Fazakas Péter átveszi a díjat. Forrás: Nemzeti Filmintézet) Az olaszországi Párma nemzetközi filmfesztiválját 11....

Fontos döntést hozott a Lego

A Lego csoport leállította az újrahasznosított műanyagból készült építőkockák fejlesztésére irányuló egyik kiemelt projektjét, miután kiderült, hogy az eldobható PET-palackokból kinyert új anyag gyártási folyamata magasabb szén-dioxid-kibocsátással járna az eddiginél- írja az MTI a...

Megjött az ősz, borúsabban látjuk a jövőt

Az ősz beköszöntével a lakosság és a vállalkozások is kissé rosszkedvűbbek lettek. A GKI Gazdaságkutató által – az EU támogatásával – végzett felmérés szerint szeptemberben a fogyasztói az és üzleti várakozások is romlottak valamelyest,...

Új vezetővel folytatja a Wolt Magyarország

Augusztus elejétől Hartyányi Orsolya a Wolt Magyarország új ügyvezető igazgatója. Az új cégvezető 2021-ben csatlakozott a vállalathoz, 2023. februárjától a retail üzletágat vezette. Hartyányi Orsolya a Budapesti Gazdasági Egyetemen szerzett közgazdász végzettséget. Karrierjét a...
- Hirdetés -

Podcast

Az oktatás akkor jó, ha felkészít az életre

Milyen kihívások, trendek jellemzik ma az oktatástechnológiát, hogy befolyásolja a diákokat a digitalizáció, lemarad-e a gyerek, ha nincs okostelefonja? Ezeket a témákat is megvitatták a Business Lounge szeptember 13-ai adásában, melynek egyik vendége az...

A hitelesség alapvető faktor

Hogy fest 2023-ban egy kereskedelmi televízió talent managementje, hogyan járulnak hozzá a TV2-nél megforduló arcok a brand erősítéséhez, és fordítva: miért „éri meg” nekik, ha a csatorna menedzseli őket, mint influenszereket? Ezeket a kérdéseket...

Beépült a mindennapokba az élőzenei élmény

Ha nyár, akkor fesztiválok – de vajon magukhoz tértek már az itthoni rendezvények a Covid okozta sokkból? Szervezésről, jegyértékesítésről, kis és nagy rendezvényekről volt szó többek között a Business Lounge augusztus másodikai adásában, melynek...

Don't Miss

Formabontó ötletek

Az MI és a digitalizáció átszövi a mindennapjainkat, ami lehetőséget ad arra, hogy a meglévő erőforrásainkat a leghatékonyabban tudjuk használni – mondta el Pantl Péter a legsikeresebb hazai PR-szakembereket felvonultató Top50-es rangsor első helyezettje....

Magas szinten gondolkodni

Rendszeres reklámkocsmák, éjszakai városfutások, a szakmai kezdetek, a legnagyobb kihívások, miért lehet imádni a marketingszakmát – többek között ezekről beszélt az idei TOP50 marketinges rangsor élén végző Szabó Béla a Marketing&Media magazinnak adott interjúban....

Önazonos kreátorokon, márkakollaborációkon és az AI-on lesz a hangsúly 2024-ben is

Hat éve erősíti a Coca-Cola csapatát Mérő Ádám, lelkesedése pedig azóta is töretlen a világ legértékesebb, legvonzóbb, állítása szerint legjobb marketinggel rendelkező márkája iránt. A tizenöt évnyi ügynökségi oldalt cserélte a brand oldali ügyfélszékre,...

Újra kell gondolni a hierarchiát a szervezetben

Művészettörténészként diplomázott, kulturális és kreatív elköteleződését pedig a Magyar Telekomnál kamatoztatja Kovács András Péter, aki jelenleg a családi szegmenskommunikációért felel és a Warm Up Talks legújabb adásában elárulja: mit jelent az agilis transzformáció, miért...

A felelős márka szerepe soha nem volt olyan fontos, mint ma

Ha a saját tevékenységünkre gondolunk, kulcsfontosságú lett, hogy felhívjuk a figyelmet a tudatosságra és a digitális és kiberbiztonságra ezeknek a technológiáknak a használata kapcsán, amiben a teljes piacnak óriási felelőssége van – mondta el...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Fontos döntést hozott a Lego

A Lego csoport leállította az újrahasznosított műanyagból készült építőkockák fejlesztésére irányuló egyik kiemelt projektjét, miután kiderült, hogy az eldobható PET-palackokból kinyert új anyag gyártási folyamata magasabb szén-dioxid-kibocsátással járna az eddiginél- írja az MTI a...

Csomagolásmentes kiszállítással újít a Rossmann

Új, csomagolásmentes házhozszállítási lehetőséget kínál ügyfeleinek a Rossmann. A Rossmann saját autós futárszolgálata immáron szinte végtelenszer újra használható tartós táskákban szállítja ki a rendelt termékeket azoknak, akik rendelésük során ezt a fenntartható opciót választják....

Klímapusztulás: a villamosenergia-ágazaton múlik minden

A villamosenergia-ágazat a kulcsa annak, hogy elérje a karbonsemlegességet az világ 2050-re, egyebek mellett ez áll az Atradius hitelbiztosító tanulmányában. Az ágazati kutatás szerint az energiatermelés felel az üvegházhatású gázkibocsátás 75 százalékáért. A szektor...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....