Novemberben kerül az újságárusokhoz a Central Médiacsoport új nyomtatott lapja, a Vezess Katalógus. A kiadvány az online autós magazin, a Vezess új terméke.
Szokatlan, de nem példátlan a nemzetközi piacon, amikor egy sikeres digitális termék vagy egy online médium lép a nyomtatott magazinok világába. A Vezess Katalógusban megjelenik a 2022-es modellév minden autós újdonsága, bemutatkoznak az európai, a japán, és az amerikai modellek, de nem hiányoznak a kínai piac szereplői sem. Az olyan klasszikus sikermodellek mellett, mint az Opel Astra, Peugeot 308, Honda HR-V szerepelnek a Vezess Katalógusban az új irányok képviselői, mint a BMW i4, Mercedes-Benz EQS, KIA EV6 is. A képeket és szöveges leírásokat részletes műszaki adatok egészítik ki. Emellett a Vezess újságírói a legújabb modellekkel szerzett vezetési élményeiket is megosztják.
„A prémium magazin nem csupán érzést, élményt, hanem friss, praktikus szakmai információkat, műszaki adatokat is kínál közel 250 oldalon az olvasónak. A korszellemnek megfelelően pedig igazi integrált, 360 fokos multi-platform megjelenést és célzott elérést kínálunk a kereskedelmi partnereinknek” – mondta el Erdélyi Péter, a Central Médiacsoport magazin sales marketing vezetője.
A Central Médiacsoportnak az egyik vezető hazai magazinkiadóként komoly tapasztalata van a nyomatott lapok világában, amely mellett a Vezess újságíróinak szakértelme garancia a katalógus minőségére. Az új, tervezetten évente megjelenő kiadványban a nyomtatott lapkészítés hagyományai az online újságírás dinamizmusával egészülnek ki, hogy a lap így kínáljon hasznos tartalmakat az autóvásárlási döntéshozás előtt álló vagy éppen csak a gépjárműipar újdonságai iránt érdeklődő olvasók számára.
A Vezess Katalógus november 17-én jelenik meg.