- Hirdetés -

Új okoseszközökkel erősít a Huawei

|

A FIT 3 okosóra májusi bemutatója után számos újabb eszközt hozott a gyártó hazánkba. Ezek között több okosóra modell is szerepel, amely a FIT 3-mal kiegészülve szinte minden árponton kínál iOS és Android kompatibilis eszközöket a vásárlók számára. Megérkezett az e-SIM képes WATCH 4 Pro Space Edition, valamint a Watch GT 4 új, sportosan elegáns zöld színváltozata is. Az okoskarkötők kategóriájába jött az új Band 9, de a nyitott kialakítású, ékszer-szerű FreeClip fülhallgató is kapható már nálunk.

HUAWEI WATCH 4 Pro: exkluzív, űrkutatás ihlette dizájn

Az e-SIM képes HUAWEI WATCH 4 sorozata épp egy éve jelent meg, amely most különleges, az űrkutatás-ihlette kiadással bővült. Az e-SIM képes HUAWEI WATCH 4 Pro Space Edition esztétikáját az űrhajókban is használt Laval-fúvóka ihlette. Az okosóra emellett űrhajós-minőségű DLC-titánból készült, amely strapabíró, mégis könnyű anyag. A napi felhasználásból és sportolásból eredő kopásokkal szemben az anyaghasználat mellett a domború zafír üveg kijelzőborítás, IP 68-as por- és vízállósági tanúsítvány, 5 ATM-es besorolású vízállóság teszi ellenállóvá. Utóbbinak köszönhetően pedig akár 30 méteres mélységig szabadtüdős merülésre is alkalmas az eszköz. Az okosóra a korábbi modellnél precízebb egészségfigyelést biztosít, és alvási légzésfigyeléssel bővült az Egészségügyi Áttekintés 2.0 (Health Glance) funkció is.

HUAWEI WATCH GT 4 Green Edition: a tavasz és a francia elegancia jegyében

A HUAWEI WATCH GT 4 sorozat hatalmas népszerűségre tett szert, 2023. szeptemberi bevezetése óta világszerte 5 millió darabot szállítottak belőle. A GT 4 okosóra 41 mm-es kínálata most új színváltozattal, a Green Editionnel bővül, amelyet a tavasz és a francia elegancia inspirált. Az óra a sportosan elegáns esztétikán túl a GT 4 modellből ismert személyre szabott sport- és egészségmenedzsment-élményt kínál. A Huawei Egészség app Maradjon Fit! kalóriamenedzsment funkciója 50 ország étkezési kalóriáit tartalmazó globális adatbázisával frissült.

HUAWEI FreeClip: új iparági fejlesztés az optimális illeszkedéshez

Az új HUAWEI FreeClip fülhallgató a vállalat Fashion Forward koncepciójának tagja. A nyitott kialakítású, a fület átölelő HUAWEI FreeClip ideális azok számára, akik olyan divatos fülhallgatót keresnek, amellyel a környezetüket is hallják, akár sportolás, akár munka, akár a napi közlekedés során. A HUAWEI FreeClip az iparág első olyan nyitott kialakítású fülhallgatója, amely nem tesz különbséget a bal és jobb fül között hangzás tekintetében sem, a pár egyes darabjai bármelyik fülünkbe illeszthetők. A fülhallgató akár 8 órányi folyamatos zenelejátszást biztosít, amely akár 36 órára növelhető teljesen feltöltött töltőtok segítségével.

HUAWEI Band 9: a gyártó eddigi legfejlettebb okoskarkötője

A számos továbbfejlesztett egészségügyi- és fitnesz funkcióval ellátott HUAWEI Band 9 okoskarkötő könnyű, kényelmes viseletet biztosít. Széles körű egészségügyi funkciókat kínál, köztük alvásmonitorozást, stresszfigyelést, menstruációsciklus-követést, és ritmuszavar elemzést. A Band 9 emellett 100 edzésmódot támogat. A készülék lehetővé teszi a gyorstöltést: 5 perces töltéssel akár 2 napig használható, 45 perces töltéssel pedig teljesen feltölthető. A HUAWEI Band 9 akár 14 napos akkumulátor-üzemidőt nyújt, tipikus használat mellett 9 napig, bekapcsolt AOD (Always-On-Display) mellett pedig akár 3 napig használható.

Elérhetőség, árak

A HUAWEI WATCH 4 Pro Space Edition többek között a MediaMarkt és az Alza, Emag webáruházában és üzleteiben érhető el 249.990 Ft-os ajánlott bruttó fogyasztói áron. A MediaMarkt és az Alza és Emag felületein való vásárláskor HUAWEI FreeBuds 5i fülhallgatót kapnak ajándékba a vevők 2024. június 30-ig.

A HUAWEI WATCH GT 4 Green Edition 41 mm-es modellje az Emag, Euronics, a MediaMarkt és az Alza webáruházában és üzleteiben érhető el 97.990 Ft-os ajánlott bruttó fogyasztói áron. A vásárláskor HUAWEI FreeBuds SE 2 fülhallgató ajándékba jár 2024. június 30-ig.

A HUAWEI Band 9 öt különböző színben érkezik. A csillagfekete, az elegáns fehér, a citromsárga és a selymes rózsaszín modellek 22.990 Ft-os ajánlott bruttó fogyasztói áron kaphatók a Euronics, a MediaMarkt, és a Yettel online felületein és üzleteiben, valamint az Alza webáruházában. A trendi kék változat pedig 27.990 Ft-os ajánlott bruttó fogyasztói áron érhető el kizárólag az Alza webáruházában.

A FreeClip a MediaMarkt, Emag, Alza felületein érhető el bruttó 74.990 forintos ajánlott fogyasztói áron.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...