- Hirdetés -

Új vezető a Danubius Hotels csapatában

|

- Hirdetés -

Papdi László, Michelin ajánlásban is részesült séf, több mint 20 éves szakmai karrierjét a Danubius Hotelsnél folytatja, mint központi F&B igazgató. Az elmúlt időszakban munkatársaival új irányt dolgoztak ki, a gasztronómiai kínálat részévé tették a Danubius Hotels szállodáiban a minőségi gluténmentes termékeket.

Papdi László 2024. februárjától a Danubius Hotels Zrt. F&B igazgatója. A szakember feladatai közé tartozik a szállodalánc Food&Beverage koncepciójának innovációja, az éttermi szolgáltatások minőségi fejlesztése. Feladata megszervezni a területén dolgozó vezetők és munkatársak folyamatos fejlesztését, képzését, amely kiemelten fontos törekvése a szállodaláncnak.

„Papdi László feladata F&B igazgatóként az is, hogy csapatként fogja össze a séfeket és éttermi igazgatókat, felerősítse a szállodaláncon belüli szinergiákat. – mondta el Varga Csaba, a Danubius Hotels Zrt. üzemeltetési és HR vezérigazgató-helyettese. - Szállodáink eltérő profilúak, mindegyik kitűnő konyhával, kedvelt gasztronómiai kínálattal. Lászlónak ezeket az egyedi sajátságokat kell az üzemeltetési oldallal összehangolni, központi stratégiai irányainkat a szállodákkal közösen megvalósítani. Nagyon örülök, hogy ilyen sokoldalú, tehetséges szakemberrel bővült a csapatunk.”

Papdi László 20 éves karrierje alatt számos elismerésben részesült, melyek közül az egyik legemlékezetesebb azt tartja, amikor 2007-ben egy királyi rendezvényen főzhetett, amelyet II. Erzsébet királynő tiszteletére adtak. A szakember hat országban élt és dolgozott, majd 2018-ban tért haza Magyarországra. Itthon többek közt a Culinary Institute of Europe szakácsoktatója, majd a Parisi Udvar Hotel, a Normafa Club House és a Villa Bagatelle Executive Chef-je is volt. Legnagyobb szakmai sikerét 2017-ben jegyezte, amikor Svájc egyik neves hotelének éttermében Michelin ajánlást kapott, mint séf. 2019-ben ugyanitt Gault & Millau pontot is szerzett.

„Örömmel készülök a rám váró feladatokra. Egyedülálló lehetőség ez, a sokszínű szállodalánc, eltérő vendégkörrel és gasztronómiai kínálattal, nagymúltú és kedvelt éttermekkel, kávézókkal, nagy kihívást jelent. A munkám során elengedhetetlen szem előtt tartani, hogy a Danubius Hotels minden szállodája más, mindenhol egyediek az adottságok, mely egyben lehetőség is, ami rendelkezésünkre áll. Szeretnék egy erős, egységes, tudatos F&B csapatot építeni, sok közös gondolkodással, innovációk megvalósításával. Ezen az úton indultunk el az elmúlt időszakban, egy nagyszerű csapattal.” – mondta el Papdi László.

Az F&B igazgató az elmúlt hónapokban új irányok kidolgozásban vett részt munkatársaival. A láncszintű, egységes minőséget jelentő sztenderdek fejlesztése mellett az első feladatai közé a Danubius Hotels gasztronómiai kínálatának bővítését tűzte ki célul. „Minőségi, hazai manufaktúra gluténmentes termékeit vezettük be a szállodák kínálatába. Elengedhetetlen, hogy az egyedi étkezési igényekre is megfelelően reagáljunk, az ételérzékenységgel élő vendégeinknek is kényelmessé tegyük a szállodai tartózkodást. Sikerült az egyik legjobb beszállítóval megállapodnunk.”

A Danubius Hotels Serfőző Mártival, a Serfőző GlutenFree Bakery alapító tulajdonosával működik együtt, akik termékeikkel tíz éve vannak jelen a piacon és büszkék rá, hogy egyéni vásárlóikon túl számos étteremvezető és séf is bizalmat szavazott nekik. A gluténmentes édes és sós termékek a Danubius Hotels minden szállodájában elérhetőek. Néhány szállodában a reggeli büfékínálat részeként lesznek kitéve a termékek, máshol pedig a vendég kérésére kerül majd belőlük az asztalra.

Papdi László hozzátette, a Serfőző GlutenFree Bakery-vel kötött megállapodás jól beilleszthető a Danubius Hotels „Local is Beautiful” stratégiájába, amelynek elsődleges célja a helyi beszállítók felkutatása és a velük folytatott együttműködés. László szerint a fővárosban is megtalálhatóak a kifejezetten jó minőségű termékek és az olyan vállalkozók, akik a vidéki manufaktúrát csempészték fel a nagyvárosba.

Az F&B igazgató további tervei között szerepel a szállodai egyedi kínálatok fejlesztése mellett, az egységes minőséget garantáló láncszintű sztenderdek újragondolása, a felelős gazdálkodás és a környezetvédelmi szempontok kiemelt figyelembevételével.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Drágább nyárra készülnek idén a szülők

A nyáron a legnagyobb kihívást a gyerekek felügyeletének megszervezése jelenti a szülők számára az Erste felmérése szerint – a hosszú szünet alatt különösen nehéz fenntartani az egyensúlyt a munka és a családi élet között....

Elmaradt a tévévásárlási láz

Az idei labdarúgó-Európa-bajnokság alkalmával elmaradt a tévévásárlási láz, azonban a futballereklyék iránt nagy kereslet mutatkozott a Jófogáson. Különösen a Szoboszlai Dominikhoz köthető relikviák népszerűek: egy-egy különleges mez több százezer forintot is megért a vásárlóknak....

Fizetőfal a Ringier-nél, elindult a GLAMOUR Plusz

Elindította első fizetőfalas kiadványát a Ringier Hungary. A GLAMOUR Plusz három konstrukcióban kínál olvasnivalót és számos exkluzív lehetőséget előfizetőinek. A kizárólag a GLAMOUR Pluszra készülő szerkesztőségi anyagokon, interjúkon, vendégszerzők tartalmain felül zártkörű eseményekhez, premier előtti...

Csökken a magyar vállalkozások száma

Csökken a magyar vállalkozások száma, azaz a megszűnések és felszámolások meghaladják az újonnan alapított cégek számát, amelyek hátterében a nem elég körültekintő üzleti tervezés, vagy akár a nem hatékony munkafolyamatok állhatnak – derül ki...

Balázsék miatt hatósági eljárást indította a Médiatanács

Hatósági eljárás indításáról döntött a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa a Rádió 1 Balázsék című műsorszámának egyik epizódjával kapcsolatban. A testület vizsgált egy, a TV2-n sugárzott kereskedelmi közleményt is, amelyet túl rövidnek és...

Magyar rendezőre emlékezik a filmcsatorna

A közelmúltban elhunyt András Ferencre emlékezik a Magyar Mozi TV.Június 22-én és 23-án, azaz szombaton és vasárnap késő délutántól egészen éjjel 11 óráig a kiváló rendező leghíresebb filmjeit vetíti a csatorna. Mindkét nap egy-egy...

Új ügyféllel erősít a MITTE

A MITTÉ-t választotta kommunikációs ügynökségének a frissen megalakult DANU, amely építészeti, várostervezési és digitális megoldásokat ötvöz jól ismert hazai szakemberek vezetésével. Egy cégben egyesítette több évtizedes hazai és nemzetközi szakértelmét az építőipari digitalizációs eljárásokban...

Elkötelezettek vagyunk a közösségépítésben is – interjú Széll Hajnalkával

Vannak olyan témák és események, amelyek a nagy márkák számára megkerülhetetlenek, ilyen például az EB vagy az olimpia – mondta el Széll Hajnalka. Az Auchan országos marketing és vásárlói kapcsolatok igazgatója az mmonline.hu-nak adott...

Puskással kampányol a Szerencsejáték Zrt.

A Szerencsejáték Zrt. egy különleges kampányfilmmel és ahhoz kapcsolódó, többcsatornás marketingkampánnyal idézi fel Puskás Ferenc emlékét. A nemzeti lottótársaság ezzel vezeti be újabb futball témájú sorsjegyét a piacra. A Szerencsejáték Zrt. az idei nyári kontinenstornára...

Adatlopásoktól rettegnek a vásárlók

Egyre több vevő aggódik amiatt, hogy a vásárláskor megadott adatai kiszivárognak, ami a kereskedőket is lépésre kényszeríti – mutat rá az EY legfrissebb, 30 ország több mint 23 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából.Megnehezíti...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ami nélkül nem érdemes utazni

A Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetségének (FBAMSZ) adatai szerint az év első öt hónapjában megkötött online utasbiztosítások díja naponta és személyenként 702 forint volt, ami mindössze 5,6 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbi...

Drágább nyárra készülnek idén a szülők

A nyáron a legnagyobb kihívást a gyerekek felügyeletének megszervezése jelenti a szülők számára az Erste felmérése szerint – a hosszú szünet alatt különösen nehéz fenntartani az egyensúlyt a munka és a családi élet között....

Elmaradt a tévévásárlási láz

Az idei labdarúgó-Európa-bajnokság alkalmával elmaradt a tévévásárlási láz, azonban a futballereklyék iránt nagy kereslet mutatkozott a Jófogáson. Különösen a Szoboszlai Dominikhoz köthető relikviák népszerűek: egy-egy különleges mez több százezer forintot is megért a vásárlóknak....

Fizetőfal a Ringier-nél, elindult a GLAMOUR Plusz

Elindította első fizetőfalas kiadványát a Ringier Hungary. A GLAMOUR Plusz három konstrukcióban kínál olvasnivalót és számos exkluzív lehetőséget előfizetőinek. A kizárólag a GLAMOUR Pluszra készülő szerkesztőségi anyagokon, interjúkon, vendégszerzők tartalmain felül zártkörű eseményekhez, premier előtti...

Csökken a magyar vállalkozások száma

Csökken a magyar vállalkozások száma, azaz a megszűnések és felszámolások meghaladják az újonnan alapított cégek számát, amelyek hátterében a nem elég körültekintő üzleti tervezés, vagy akár a nem hatékony munkafolyamatok állhatnak – derül ki...

Don't Miss

Elkötelezettek vagyunk a közösségépítésben is – interjú Széll Hajnalkával

Vannak olyan témák és események, amelyek a nagy márkák számára megkerülhetetlenek, ilyen például az EB vagy az olimpia – mondta el Széll Hajnalka. Az Auchan országos marketing és vásárlói kapcsolatok igazgatója az mmonline.hu-nak adott...

Megváltozott a versenypálya – interjú Vidus Gabriellával

Folyamatosan monitorozzuk a piacot a kisebb-nagyobb médiaipari cégekkel kapcsolatban, és ha olyan vállalatot találunk, akkor tárgyalásokat kezdünk – nyilatkozta lapunknak Vidus Gabriella. Az RTL Magyarország vezérigazgatója jelezte: tavaly nem voltak elég jók a műsorok,...

Az összetartozás ereje – interjú Monori Bálint Gusztávval

Nem csak a csapatok, a cégek is gőzerővel készülnek a labdarúgó-Európa-bajnokságra. A Szerencsejáték Zrt. a Lounge Grouppal együtt készített egy nagyszabású kampányfilmet, hogy ráhangolja a szurkolókat a kontinenstornára. A részletekről Monori Bálint Gusztáv, a...

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...