- Hirdetés -

Új okoseszközökkel erősít a Huawei

|

- Hirdetés -

A FIT 3 okosóra májusi bemutatója után számos újabb eszközt hozott a gyártó hazánkba. Ezek között több okosóra modell is szerepel, amely a FIT 3-mal kiegészülve szinte minden árponton kínál iOS és Android kompatibilis eszközöket a vásárlók számára. Megérkezett az e-SIM képes WATCH 4 Pro Space Edition, valamint a Watch GT 4 új, sportosan elegáns zöld színváltozata is. Az okoskarkötők kategóriájába jött az új Band 9, de a nyitott kialakítású, ékszer-szerű FreeClip fülhallgató is kapható már nálunk.

HUAWEI WATCH 4 Pro: exkluzív, űrkutatás ihlette dizájn

Az e-SIM képes HUAWEI WATCH 4 sorozata épp egy éve jelent meg, amely most különleges, az űrkutatás-ihlette kiadással bővült. Az e-SIM képes HUAWEI WATCH 4 Pro Space Edition esztétikáját az űrhajókban is használt Laval-fúvóka ihlette. Az okosóra emellett űrhajós-minőségű DLC-titánból készült, amely strapabíró, mégis könnyű anyag. A napi felhasználásból és sportolásból eredő kopásokkal szemben az anyaghasználat mellett a domború zafír üveg kijelzőborítás, IP 68-as por- és vízállósági tanúsítvány, 5 ATM-es besorolású vízállóság teszi ellenállóvá. Utóbbinak köszönhetően pedig akár 30 méteres mélységig szabadtüdős merülésre is alkalmas az eszköz. Az okosóra a korábbi modellnél precízebb egészségfigyelést biztosít, és alvási légzésfigyeléssel bővült az Egészségügyi Áttekintés 2.0 (Health Glance) funkció is.

HUAWEI WATCH GT 4 Green Edition: a tavasz és a francia elegancia jegyében

A HUAWEI WATCH GT 4 sorozat hatalmas népszerűségre tett szert, 2023. szeptemberi bevezetése óta világszerte 5 millió darabot szállítottak belőle. A GT 4 okosóra 41 mm-es kínálata most új színváltozattal, a Green Editionnel bővül, amelyet a tavasz és a francia elegancia inspirált. Az óra a sportosan elegáns esztétikán túl a GT 4 modellből ismert személyre szabott sport- és egészségmenedzsment-élményt kínál. A Huawei Egészség app Maradjon Fit! kalóriamenedzsment funkciója 50 ország étkezési kalóriáit tartalmazó globális adatbázisával frissült.

HUAWEI FreeClip: új iparági fejlesztés az optimális illeszkedéshez

Az új HUAWEI FreeClip fülhallgató a vállalat Fashion Forward koncepciójának tagja. A nyitott kialakítású, a fület átölelő HUAWEI FreeClip ideális azok számára, akik olyan divatos fülhallgatót keresnek, amellyel a környezetüket is hallják, akár sportolás, akár munka, akár a napi közlekedés során. A HUAWEI FreeClip az iparág első olyan nyitott kialakítású fülhallgatója, amely nem tesz különbséget a bal és jobb fül között hangzás tekintetében sem, a pár egyes darabjai bármelyik fülünkbe illeszthetők. A fülhallgató akár 8 órányi folyamatos zenelejátszást biztosít, amely akár 36 órára növelhető teljesen feltöltött töltőtok segítségével.

HUAWEI Band 9: a gyártó eddigi legfejlettebb okoskarkötője

A számos továbbfejlesztett egészségügyi- és fitnesz funkcióval ellátott HUAWEI Band 9 okoskarkötő könnyű, kényelmes viseletet biztosít. Széles körű egészségügyi funkciókat kínál, köztük alvásmonitorozást, stresszfigyelést, menstruációsciklus-követést, és ritmuszavar elemzést. A Band 9 emellett 100 edzésmódot támogat. A készülék lehetővé teszi a gyorstöltést: 5 perces töltéssel akár 2 napig használható, 45 perces töltéssel pedig teljesen feltölthető. A HUAWEI Band 9 akár 14 napos akkumulátor-üzemidőt nyújt, tipikus használat mellett 9 napig, bekapcsolt AOD (Always-On-Display) mellett pedig akár 3 napig használható.

Elérhetőség, árak

A HUAWEI WATCH 4 Pro Space Edition többek között a MediaMarkt és az Alza, Emag webáruházában és üzleteiben érhető el 249.990 Ft-os ajánlott bruttó fogyasztói áron. A MediaMarkt és az Alza és Emag felületein való vásárláskor HUAWEI FreeBuds 5i fülhallgatót kapnak ajándékba a vevők 2024. június 30-ig.

A HUAWEI WATCH GT 4 Green Edition 41 mm-es modellje az Emag, Euronics, a MediaMarkt és az Alza webáruházában és üzleteiben érhető el 97.990 Ft-os ajánlott bruttó fogyasztói áron. A vásárláskor HUAWEI FreeBuds SE 2 fülhallgató ajándékba jár 2024. június 30-ig.

A HUAWEI Band 9 öt különböző színben érkezik. A csillagfekete, az elegáns fehér, a citromsárga és a selymes rózsaszín modellek 22.990 Ft-os ajánlott bruttó fogyasztói áron kaphatók a Euronics, a MediaMarkt, és a Yettel online felületein és üzleteiben, valamint az Alza webáruházában. A trendi kék változat pedig 27.990 Ft-os ajánlott bruttó fogyasztói áron érhető el kizárólag az Alza webáruházában.

A FreeClip a MediaMarkt, Emag, Alza felületein érhető el bruttó 74.990 forintos ajánlott fogyasztói áron.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Drágább nyárra készülnek idén a szülők

A nyáron a legnagyobb kihívást a gyerekek felügyeletének megszervezése jelenti a szülők számára az Erste felmérése szerint – a hosszú szünet alatt különösen nehéz fenntartani az egyensúlyt a munka és a családi élet között....

Elmaradt a tévévásárlási láz

Az idei labdarúgó-Európa-bajnokság alkalmával elmaradt a tévévásárlási láz, azonban a futballereklyék iránt nagy kereslet mutatkozott a Jófogáson. Különösen a Szoboszlai Dominikhoz köthető relikviák népszerűek: egy-egy különleges mez több százezer forintot is megért a vásárlóknak....

Fizetőfal a Ringier-nél, elindult a GLAMOUR Plusz

Elindította első fizetőfalas kiadványát a Ringier Hungary. A GLAMOUR Plusz három konstrukcióban kínál olvasnivalót és számos exkluzív lehetőséget előfizetőinek. A kizárólag a GLAMOUR Pluszra készülő szerkesztőségi anyagokon, interjúkon, vendégszerzők tartalmain felül zártkörű eseményekhez, premier előtti...

Csökken a magyar vállalkozások száma

Csökken a magyar vállalkozások száma, azaz a megszűnések és felszámolások meghaladják az újonnan alapított cégek számát, amelyek hátterében a nem elég körültekintő üzleti tervezés, vagy akár a nem hatékony munkafolyamatok állhatnak – derül ki...

Balázsék miatt hatósági eljárást indította a Médiatanács

Hatósági eljárás indításáról döntött a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa a Rádió 1 Balázsék című műsorszámának egyik epizódjával kapcsolatban. A testület vizsgált egy, a TV2-n sugárzott kereskedelmi közleményt is, amelyet túl rövidnek és...

Magyar rendezőre emlékezik a filmcsatorna

A közelmúltban elhunyt András Ferencre emlékezik a Magyar Mozi TV.Június 22-én és 23-án, azaz szombaton és vasárnap késő délutántól egészen éjjel 11 óráig a kiváló rendező leghíresebb filmjeit vetíti a csatorna. Mindkét nap egy-egy...

Új ügyféllel erősít a MITTE

A MITTÉ-t választotta kommunikációs ügynökségének a frissen megalakult DANU, amely építészeti, várostervezési és digitális megoldásokat ötvöz jól ismert hazai szakemberek vezetésével. Egy cégben egyesítette több évtizedes hazai és nemzetközi szakértelmét az építőipari digitalizációs eljárásokban...

Elkötelezettek vagyunk a közösségépítésben is – interjú Széll Hajnalkával

Vannak olyan témák és események, amelyek a nagy márkák számára megkerülhetetlenek, ilyen például az EB vagy az olimpia – mondta el Széll Hajnalka. Az Auchan országos marketing és vásárlói kapcsolatok igazgatója az mmonline.hu-nak adott...

Puskással kampányol a Szerencsejáték Zrt.

A Szerencsejáték Zrt. egy különleges kampányfilmmel és ahhoz kapcsolódó, többcsatornás marketingkampánnyal idézi fel Puskás Ferenc emlékét. A nemzeti lottótársaság ezzel vezeti be újabb futball témájú sorsjegyét a piacra. A Szerencsejáték Zrt. az idei nyári kontinenstornára...

Adatlopásoktól rettegnek a vásárlók

Egyre több vevő aggódik amiatt, hogy a vásárláskor megadott adatai kiszivárognak, ami a kereskedőket is lépésre kényszeríti – mutat rá az EY legfrissebb, 30 ország több mint 23 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából.Megnehezíti...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ami nélkül nem érdemes utazni

A Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetségének (FBAMSZ) adatai szerint az év első öt hónapjában megkötött online utasbiztosítások díja naponta és személyenként 702 forint volt, ami mindössze 5,6 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbi...

Drágább nyárra készülnek idén a szülők

A nyáron a legnagyobb kihívást a gyerekek felügyeletének megszervezése jelenti a szülők számára az Erste felmérése szerint – a hosszú szünet alatt különösen nehéz fenntartani az egyensúlyt a munka és a családi élet között....

Elmaradt a tévévásárlási láz

Az idei labdarúgó-Európa-bajnokság alkalmával elmaradt a tévévásárlási láz, azonban a futballereklyék iránt nagy kereslet mutatkozott a Jófogáson. Különösen a Szoboszlai Dominikhoz köthető relikviák népszerűek: egy-egy különleges mez több százezer forintot is megért a vásárlóknak....

Fizetőfal a Ringier-nél, elindult a GLAMOUR Plusz

Elindította első fizetőfalas kiadványát a Ringier Hungary. A GLAMOUR Plusz három konstrukcióban kínál olvasnivalót és számos exkluzív lehetőséget előfizetőinek. A kizárólag a GLAMOUR Pluszra készülő szerkesztőségi anyagokon, interjúkon, vendégszerzők tartalmain felül zártkörű eseményekhez, premier előtti...

Csökken a magyar vállalkozások száma

Csökken a magyar vállalkozások száma, azaz a megszűnések és felszámolások meghaladják az újonnan alapított cégek számát, amelyek hátterében a nem elég körültekintő üzleti tervezés, vagy akár a nem hatékony munkafolyamatok állhatnak – derül ki...

Don't Miss

Elkötelezettek vagyunk a közösségépítésben is – interjú Széll Hajnalkával

Vannak olyan témák és események, amelyek a nagy márkák számára megkerülhetetlenek, ilyen például az EB vagy az olimpia – mondta el Széll Hajnalka. Az Auchan országos marketing és vásárlói kapcsolatok igazgatója az mmonline.hu-nak adott...

Megváltozott a versenypálya – interjú Vidus Gabriellával

Folyamatosan monitorozzuk a piacot a kisebb-nagyobb médiaipari cégekkel kapcsolatban, és ha olyan vállalatot találunk, akkor tárgyalásokat kezdünk – nyilatkozta lapunknak Vidus Gabriella. Az RTL Magyarország vezérigazgatója jelezte: tavaly nem voltak elég jók a műsorok,...

Az összetartozás ereje – interjú Monori Bálint Gusztávval

Nem csak a csapatok, a cégek is gőzerővel készülnek a labdarúgó-Európa-bajnokságra. A Szerencsejáték Zrt. a Lounge Grouppal együtt készített egy nagyszabású kampányfilmet, hogy ráhangolja a szurkolókat a kontinenstornára. A részletekről Monori Bálint Gusztáv, a...

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...