- Hirdetés -

Új okosmobil-márka a hazai piacon

|

- Hirdetés -

Magyarországon öt új készülékkel debütált a világ legnagyobb mobilgyártói közé tartozó Transsion Holdings TECNO Mobile nevű okostelefon-márkája. A SPARK széria csúcsmodellje, a SPARK 20 Pro+ kijelzőbe épített ujjlenyomat-olvasót, 120 hertzes ívelt AMOLED-képernyőt 108 megapixeles hátlapi és ledes villanóval támogatott 32 megapixeles szelfikamerát tartalmaz, mégsem kerül többe bruttó százezer forintnál.

A TECNO Mobile a világ legnagyobb mobiltelefon-gyártói között megtalálható kínai Transsion Holdings innovatív technológiai márkája, amelynek termékei öt kontintens több mint hetven országában érhetők el. A márka a közelmúltban kezdte meg terjeszkedését a régiónkban, 2024. júniustól a magyar piacon új, SPARK 20 terméksorozatának öt modelljét kezdi értékesíteni. Ezek a belépőszinttől a középkategórián át a felső kategóriában megismert funkcionalitásra vágyók igényeit egyaránt képesek kiszolgálni, legyen szó lenyűgöző kameráról, kiváló teljesítményről, vagy elegáns formatervről.

Belépőszinttől a megfizethető zászlóshajó készülékig

A gyártó azokat a felhasználókat célozza a most debütáló készülékekkel, akik számára a műszaki képességek és a látványos dizájn a legfontosabb - a készülékekben a stílus, funkcionalitás és a megfizethetőség találkozik az innovációval.

A TECNO SPARK széria jelenlegi zászlóshajó modellének számító Spark 20 Pro+ egyik legfontosabb jellemzője a 120 hertzes képfrissítésű, ívelt AMOLED érintőképrnyő mellett a hatalmas, 108 megapixeles hátlapi kamera, amellyel lenyűgöző részletességű és éles képeket lehet készíteni, az AI támogatás révén akár sötétedés után, gyenge fényviszonyok mellett is kiváló minőségű képeket készít. Előlapi kamerája 32 megapixeles felbontással rendelkezik, a mesterséges intelligencia segítségével automatikusan optimalizálja a fényerőt, a színeket és a kontrasztot, valamint aktiválja az előlapi LED villanót, ha erre szükség van.

Már a belépőkategóriás SPARK Go 2024 modell is számos extrát vonultat fel: egyebek mellett 90 hertzes képfrissítésű érintőképernyőt, gyorstöltést, a streaming szolgáltatások használatakor DTS hangzásra képes sztereó hangszórókat, vagy az 5000 mAh kapacitású akkumulátort.

“Büszkék vagyunk rá, hogy a hazai értékesítés indulásával párhuzamosan elindíthatjuk a magyar nyelvű honlapot, magyar nyelvű telefonos ügyfélszolgálatunkat, és minden készülékre 2 év garanciát vállalunk ” -mondta el a TECNO Mobile készülékek magyarországi bevezetése kapcsán Pozsgai Attila, a Nobilis Hungary ügyvezetője.

Ezeket a modelleket vezeti be a TECNO Mobile a magyar piacra:

TECNO SPARK 20 Pro+

256GB ROM + akár 16GB RAM*

108MP-es ultraéles kamera

32MP-es előlapi kamera led vakuval

MediaTek Helio G99 Ultimate processzor

120Hz-es, ívelt AMOLED kijelző

Kijelzőbe épített ujjlenyomat-olvasó

TECNO SPARK 20 Pro

256GB ROM + akár 16GB RAM*

108MP-es hátlapi kamera

32MP-es előlapi kamera led vakuval

MediaTek Helio G99 processzor

6,78’’ 120Hz-es kijelző kameralyuk megoldással

33W-os gyorstöltés

TECNO SPARK 20

256GB ROM + akár 16GB RAM*

50MP-es hátlapi kamera HDR támogatással

32MP-es előlapi kamera led vakuval

MediaTek Helio G85 processzor

5000 mAh akkumulátor

18W-os gyorstöltés

TECNO SPARK 20C

128GB ROM + akár 8GB RAM*

50MP-es hátlapi kamera HDR támogatással

MediaTek nyolcmagos processzor

5000 mAh akkumulátor

18W-os gyorstöltés

Sztereó hangszóró

TECNO SPARK Go 2024

64GB ROM + akár 6GB RAM*

13MP-es hátlapi kamera

8MP-es előlapi kamera led vakuval

Unisoc T606 nyolcmagos processzor

5000 mAh akkumulátor

10W-os gyorstöltés

A TECNO Mobile most bemutatott SPARK modelleink mindegyike elérhető lesz egyedi Magic Skin kiadásban is: ezek nem csupán egyedi színűek, hanem különleges anyagból, például vegán bőrből készülnek, amely egyedi tapintást biztosít, és az alaptípusnál is izgalmasabb, stílusos megjelenést kölcsönöz a készüléknek. A SPARK 20 Go 2024 és a SPARK 20 esetében már indulástól elérhetőek lesznek a különleges hátlapú verziók is, a többi készülék esetében fokozatosan válnak majd elérhetővé ezek a verziók. Az új készülékek mindegyikéhez jár az alapcsomagban az USB adatkábel mellett egy hálózati töltőfej, egy tok és egy fülhallgató is.

Elérhetőség

A TECNO Spark 20 készülékek 2024. júniusában válnak elérhetővé Magyarországon, az Auchan, a MediaMarkt, az eMAG, az Alza, a Euronics és a Pepita.hu kínálatában.

A készülékek ajánlott magyarországi fogyasztói árai:

TECNO SPARK Go 2024 39,990 forint

TECNO SPARK 20C 49,990 forint

TECNO SPARK 20 64,990 forint

TECNO SPARK 20 Pro 79,990 forint

TECNO SPARK 20 Pro+ 99,990 forint

*Virtulális memória használatával bővíthető a rendszermemória a készülék háttértárából allokálva: 3+3, 4+4, vagy 8+8GB konstrukcióban.

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Drágább nyárra készülnek idén a szülők

A nyáron a legnagyobb kihívást a gyerekek felügyeletének megszervezése jelenti a szülők számára az Erste felmérése szerint – a hosszú szünet alatt különösen nehéz fenntartani az egyensúlyt a munka és a családi élet között....

Elmaradt a tévévásárlási láz

Az idei labdarúgó-Európa-bajnokság alkalmával elmaradt a tévévásárlási láz, azonban a futballereklyék iránt nagy kereslet mutatkozott a Jófogáson. Különösen a Szoboszlai Dominikhoz köthető relikviák népszerűek: egy-egy különleges mez több százezer forintot is megért a vásárlóknak....

Fizetőfal a Ringier-nél, elindult a GLAMOUR Plusz

Elindította első fizetőfalas kiadványát a Ringier Hungary. A GLAMOUR Plusz három konstrukcióban kínál olvasnivalót és számos exkluzív lehetőséget előfizetőinek. A kizárólag a GLAMOUR Pluszra készülő szerkesztőségi anyagokon, interjúkon, vendégszerzők tartalmain felül zártkörű eseményekhez, premier előtti...

Csökken a magyar vállalkozások száma

Csökken a magyar vállalkozások száma, azaz a megszűnések és felszámolások meghaladják az újonnan alapított cégek számát, amelyek hátterében a nem elég körültekintő üzleti tervezés, vagy akár a nem hatékony munkafolyamatok állhatnak – derül ki...

Balázsék miatt hatósági eljárást indította a Médiatanács

Hatósági eljárás indításáról döntött a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa a Rádió 1 Balázsék című műsorszámának egyik epizódjával kapcsolatban. A testület vizsgált egy, a TV2-n sugárzott kereskedelmi közleményt is, amelyet túl rövidnek és...

Magyar rendezőre emlékezik a filmcsatorna

A közelmúltban elhunyt András Ferencre emlékezik a Magyar Mozi TV.Június 22-én és 23-án, azaz szombaton és vasárnap késő délutántól egészen éjjel 11 óráig a kiváló rendező leghíresebb filmjeit vetíti a csatorna. Mindkét nap egy-egy...

Új ügyféllel erősít a MITTE

A MITTÉ-t választotta kommunikációs ügynökségének a frissen megalakult DANU, amely építészeti, várostervezési és digitális megoldásokat ötvöz jól ismert hazai szakemberek vezetésével. Egy cégben egyesítette több évtizedes hazai és nemzetközi szakértelmét az építőipari digitalizációs eljárásokban...

Elkötelezettek vagyunk a közösségépítésben is – interjú Széll Hajnalkával

Vannak olyan témák és események, amelyek a nagy márkák számára megkerülhetetlenek, ilyen például az EB vagy az olimpia – mondta el Széll Hajnalka. Az Auchan országos marketing és vásárlói kapcsolatok igazgatója az mmonline.hu-nak adott...

Puskással kampányol a Szerencsejáték Zrt.

A Szerencsejáték Zrt. egy különleges kampányfilmmel és ahhoz kapcsolódó, többcsatornás marketingkampánnyal idézi fel Puskás Ferenc emlékét. A nemzeti lottótársaság ezzel vezeti be újabb futball témájú sorsjegyét a piacra. A Szerencsejáték Zrt. az idei nyári kontinenstornára...

Adatlopásoktól rettegnek a vásárlók

Egyre több vevő aggódik amiatt, hogy a vásárláskor megadott adatai kiszivárognak, ami a kereskedőket is lépésre kényszeríti – mutat rá az EY legfrissebb, 30 ország több mint 23 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából.Megnehezíti...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ami nélkül nem érdemes utazni

A Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetségének (FBAMSZ) adatai szerint az év első öt hónapjában megkötött online utasbiztosítások díja naponta és személyenként 702 forint volt, ami mindössze 5,6 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbi...

Drágább nyárra készülnek idén a szülők

A nyáron a legnagyobb kihívást a gyerekek felügyeletének megszervezése jelenti a szülők számára az Erste felmérése szerint – a hosszú szünet alatt különösen nehéz fenntartani az egyensúlyt a munka és a családi élet között....

Elmaradt a tévévásárlási láz

Az idei labdarúgó-Európa-bajnokság alkalmával elmaradt a tévévásárlási láz, azonban a futballereklyék iránt nagy kereslet mutatkozott a Jófogáson. Különösen a Szoboszlai Dominikhoz köthető relikviák népszerűek: egy-egy különleges mez több százezer forintot is megért a vásárlóknak....

Fizetőfal a Ringier-nél, elindult a GLAMOUR Plusz

Elindította első fizetőfalas kiadványát a Ringier Hungary. A GLAMOUR Plusz három konstrukcióban kínál olvasnivalót és számos exkluzív lehetőséget előfizetőinek. A kizárólag a GLAMOUR Pluszra készülő szerkesztőségi anyagokon, interjúkon, vendégszerzők tartalmain felül zártkörű eseményekhez, premier előtti...

Csökken a magyar vállalkozások száma

Csökken a magyar vállalkozások száma, azaz a megszűnések és felszámolások meghaladják az újonnan alapított cégek számát, amelyek hátterében a nem elég körültekintő üzleti tervezés, vagy akár a nem hatékony munkafolyamatok állhatnak – derül ki...

Don't Miss

Elkötelezettek vagyunk a közösségépítésben is – interjú Széll Hajnalkával

Vannak olyan témák és események, amelyek a nagy márkák számára megkerülhetetlenek, ilyen például az EB vagy az olimpia – mondta el Széll Hajnalka. Az Auchan országos marketing és vásárlói kapcsolatok igazgatója az mmonline.hu-nak adott...

Megváltozott a versenypálya – interjú Vidus Gabriellával

Folyamatosan monitorozzuk a piacot a kisebb-nagyobb médiaipari cégekkel kapcsolatban, és ha olyan vállalatot találunk, akkor tárgyalásokat kezdünk – nyilatkozta lapunknak Vidus Gabriella. Az RTL Magyarország vezérigazgatója jelezte: tavaly nem voltak elég jók a műsorok,...

Az összetartozás ereje – interjú Monori Bálint Gusztávval

Nem csak a csapatok, a cégek is gőzerővel készülnek a labdarúgó-Európa-bajnokságra. A Szerencsejáték Zrt. a Lounge Grouppal együtt készített egy nagyszabású kampányfilmet, hogy ráhangolja a szurkolókat a kontinenstornára. A részletekről Monori Bálint Gusztáv, a...

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...