- Hirdetés -

Új okosórával rukkolt elő a Huawei

|

- Hirdetés -

A Huawei Technologies Fogyasztói Üzletága bemutatta a Watch GT 2e okosórát. Az aktív életmód ösztönzésére készített eszköz százféle különböző edzésmódot támogat, számos egyéb egészségügyi- és fitnesz-funkció mellett a véroxigén szintjét is tudja mérni. A vállalat külön ügyelt a hölgyekre is, a Watch GT 2e bemutatásával párhuzamosan a 2019 őszén debütáló Watch GT 2 legújabb, most bejelentett 42 mm – es változata már a menstruációs ciklust is figyeli.

A most bemutatott Watch GT 2e a véroxigénszint telítettségét (SPpO2) is tudja mérni, azaz, rámutathat a felhasználó oxigénhiányos állapotára, aminek következtében csökken például az energiatermelés, de akár betegségek tünete is lehet. Az új okosóra képes a precíz szívritmus-figyelésre, így érzékeli az abnormális szívritmust, illetve stresszszint- és alvásfigyelést is nyújt, mindezek segítségével pedig a felhasználók valós időben követhetik nyomon egészségi állapotukat.

A Watch GT 2e-t 1.39”-es AMOLED érintőképernyős kijelzővel szerelte fel a gyártó. A nagy felbontásnak és az élénk kijelzőnek köszönhetően a felhasználók még a vakító napfényben is könnyedén használhatják az órát.

„A korábbi Watch GT-termékekhez hasonlóan a Watch GT 2e is megbízható fitnesz- és egészségkezelő élményt nyújt a felhasználóknak” – mondta Richard Yu, a Huawei Technologies Fogyasztói Üzletágának vezetője. „A fitnesz- és egészségfunkciók az idei évben kulcsszerepet kapnak AI Life stratégiánkban is. Ahogyan a technológiai termékek egyre összekapcsoltabbá válnak egymással, a Huawei is folyamatosan fejleszti szoftver- és hardver-ökoszisztémáit” – tette hozzá Yu.

A Watch GT 2e órateste strapabíró rozsdamentes acélból készült, míg a szíja puha és bőrbarát fluorgumi anyagból készült. Mindez nem csak a Watch GT 2e kényelmességét garantálja, hanem tartósságát is. A fitnesz- és egészségfigyelő funkciók intenzív igénybevétel esetén is pontosak maradnak. A készülék grafitfekete, mentazöld, lávavörös színekben lesz elérhető.

A Watch GT 2e tizenöt professzionális sportmódot támogat, beleértve nyolc kültérit (futás, séta, hegymászás, túrázás, cross-country futás, biciklizés, nyíltvízi úszás, triatlon) és hét beltérit (séta, futás, biciklizés, úszás, szabadedzés, ellipszisgép, evezés). Ezekben a módokban a készülék teljes körű megfigyelést biztosít és 190-féle adatot képes követni.

Az okosóra támogat továbbá 85 személyre szabott sportkövető módot is, melyek a sportok öt kategóriáját ölelik fel: extrém, fitnesz, vízi, labdajáték és téli sportok. Sportolás közben a készülék rögzít minden fontos adatot, az edzés hosszát, az elégetett kalóriák számát, a felhasználó szívritmusát, a pihenőidőt, így segítve a felhasználókat az edzés hatékonyságának tudományos kielemzésében és megtervezésében. Az edzést követően az óra által elkészített, adatokat összesítő infografika egyetlen gombnyomással megosztható a közösségi médiában.

A Huawei saját fejlesztésű technológiái segítik a felhasználókat egészségi állapotuk nyomon követésében és elemzésében. A Truseen 3.5 a szívritmust figyeli, a TruRelex a stresszszintet, a Trusleep™ 2.0 pedig az alvásminőséget, mindezt valós időben. Az óra figyelmeztetést küld a felhasználónak, ha a pulzus túl magas vagy túl alacsony. A Watch GT 2e-t Kirin A1 chippel szerelte fel a gyártó, mely átlagos használat mellett akár kéthetes üzemidőt biztosít.

A Watch GT 2e tárhelye több mint 500 darab mp3 számot tárolására képes. A Huawei Music és Bluetooth-fülhallgatók használatával a felhasználók edzés közben is élvezhetik saját lejátszási listájukat.

A Huawei a Watch GT 2e óra bemutatásával egyidőben bejelentette a Watch GT 2 42 mm-es változatának legújabb verzióját is. A jégfehér színben érkező változat a menstruációs ciklus figyelésére is képes. Az adatok megadását követően a felhasználók menstruációs és termékenységi értesítőket is kaphatnak készülékeiken. A cikluselőrejelzést a Huawei Health App-en keresztül lehet elérni.

A Watch GT 2e április 20-tól május 3-ig ajándék okosmérleggel bruttó 64090 forintos ajánlott fogyasztói áron előrendelhető a Magyar Telekomnál mentazöld és lávavörös, a kiskereskedelmi partnereknél grafitfekete színben is, május 4-től pedig elérhetővé válik a kiskereskedelmi partnerek polcain és a Magyar Telekom kínálatában.

A Watch GT 2 42 mm-es új, jégfehér változata pedig szintén április 20. és május 3. között ajándék okosmérleggel bruttó 85.490 forintos ajánlott fogyasztói áron rendelhető elő a kiskereskedelmi partnereknél, május 4-től pedig elérhetővé válik a polcaikon.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Mesterséges intelligenciával növekszik a lengyel webshop

A lengyel alapítású eobuwie.pl Közép- és Kelet-Európa egyik vezető cipő-, táska- és kiegészítő kereskedője, Magyarországon ecipo.hu márkanéven ismert. Ahogy a vállalat új piacokra terjeszkedik, úgy válik egyre összetettebbé árukészlete és választéka. A tervezési folyamatok...

Egyre többen aggódnak a digitális lábnyomuk miatt

Az európaiak 82 százalék-a szeretne véglegesen törölni valamit a 2021-es közösségi médiás posztjai közül – derül ki a Kaspersky felméréséből. A legnagyobb arányban a Z-generációs fogyasztók szeretnének levenni valamit a 2021-es posztjaik közül (86%),...

Újabb magyar városokban terjeszkedik az IKEA

A 2021-es pénzügyi év számos kihívást tartogatott a Covid–19 világjárvány miatt, az IKEA 109 milliárd forint teljes kiskereskedelmi forgalommal zárta az időszakot. Ez a megelőző évhez képest majdnem 12%-os növekedést jelent. Az online kereskedelem...

Csúcsot döntött a használtautópiac

Az előzetes adatok szerint a hazai használtautó-piacon minden eddiginél több, közel 819 ezer személygépkocsi cserélt gazdát 2021-ben. Ez az érték 3,4 százalékkal haladja meg az előző évi szintet: 2020-ban 791 ezer volt a belföldi...

Mobiljukat fizetési terminálként használhatják az UniCredit ügyfelei

A SoftPOS a dinamikusan bővülő európai piacokon és a technológiailag fejlett országokban aktív paytech vállalat, a Nexi által kifejlesztett alkalmazás, amely már az UniCredit Bank üzleti ügyfelei számára is elérhető. Az alkalmazás segítségével a...

Erősíti karitatív sorsjegyértékesítő hálózatát a Szerencsejáték Zrt.

Többéves előkészítő munkát követően biztonságosabbá, gyorsabbá és hatékonyabbá tette sorsjegyértékesítő rendszerét karitatív hálózatában a nemzeti lottótársaság. Digitális eszköz biztosításával a Szerencsejáték Zrt. Európában másodikként biztosította a hálózatban dolgozók részére, hogy online kezeljék készleteiket és...

Munkáltatói díjat nyert a Lidl

A Lidl Magyarország első alkalommal került be a Top Employer minősítéssel rendelkező vállalatok közé. A díjjal a független "Top Employers Institute" azokat a munkáltatókat ismeri el világszerte, akik kiemelkedő munkavállalói körülményeket biztosítanak.Idén a Lidl...

Fékezett a Netflix, lassan jönnek az új előfizetők

A múlt évben 18,2 millióval tudta növelni előfizetői számát a Netflix, ami nem csak 2020-as évben felmutatott bővüléshez képest komoly visszaesés, de a pandémia előtti időszakkal összevetve is. Üzleti szempontból egyébként nem volt rossz...

Így tennék biztonságosabbá az online világot

A jogellenes online termékek, szolgáltatások és tartalmak jobb kiszűrése, az óriásplatformok, például a legnagyobb közösségi felületekre vonatkozó szigorúbb szabályok, valamint a kiskorúak védelmét szolgáló előírások is szerepelnek abban az új rendeletjavaslatban, amit tegnap fogadott...

Új lehetőségeket hoz a Visa felhőalapú platformja

A Visa nemrégiben bejelentette új felhőalapú fizetéselfogadási platformját, a Visa Acceptance Cloudot (VAC), amely forradalmasítani fogja a vállalkozások számára az ügyfelektől érkező fizetések elfogadási módját. A Visa népszerű - okostelefonokat és tableteket fizetési terminállá...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Legendákkal jön a téli olimpia közvetítése

Az Eurosport platformjai lesznek a 2022 évi téli olimpiai játékok közvetítésének otthona, amelynek 107 fős szakértői gárdája több mint 80 olimpiai érmet és 26 aranyérmet számlál. A csapat páratlan betekintést és szakértelmet kínál sportrajongók...

Mesterséges intelligenciával növekszik a lengyel webshop

A lengyel alapítású eobuwie.pl Közép- és Kelet-Európa egyik vezető cipő-, táska- és kiegészítő kereskedője, Magyarországon ecipo.hu márkanéven ismert. Ahogy a vállalat új piacokra terjeszkedik, úgy válik egyre összetettebbé árukészlete és választéka. A tervezési folyamatok...

Egyre többen aggódnak a digitális lábnyomuk miatt

Az európaiak 82 százalék-a szeretne véglegesen törölni valamit a 2021-es közösségi médiás posztjai közül – derül ki a Kaspersky felméréséből. A legnagyobb arányban a Z-generációs fogyasztók szeretnének levenni valamit a 2021-es posztjaik közül (86%),...

Újabb magyar városokban terjeszkedik az IKEA

A 2021-es pénzügyi év számos kihívást tartogatott a Covid–19 világjárvány miatt, az IKEA 109 milliárd forint teljes kiskereskedelmi forgalommal zárta az időszakot. Ez a megelőző évhez képest majdnem 12%-os növekedést jelent. Az online kereskedelem...

Csúcsot döntött a használtautópiac

Az előzetes adatok szerint a hazai használtautó-piacon minden eddiginél több, közel 819 ezer személygépkocsi cserélt gazdát 2021-ben. Ez az érték 3,4 százalékkal haladja meg az előző évi szintet: 2020-ban 791 ezer volt a belföldi...
- Hirdetés -

CMO

Sokat számít a 30 éves jelenlétünk

Hársfalvi János, marketingvezető, Magyar Suzuki Zrt. - Nagyon nehéz év volt a tavalyi, a hazai piac csökkent is, közel 5 százalékkal. De a kis Suzuki elég nagyot ment. Elégedett vagy, vagy ennél is jobbra...

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A legfenntarthatóbbak között a Schneider Electric

Ismét bekerült a legjobbak közé a Schneider Electric a Corporate Knights által évente összeállított, a legfenntarthatóbb módon működő vállalatokat felsoroló Global 100-as listán.A kanadai média- és kutatócég minden évben több mint 6900 vállalatot vizsgál...

Mesterséges intelligenciával segíti a vízgazdálkodást a Microsoft

A szennyvízkezelés során egy új Microsoft fejlesztés révén előre jelezhető a víz mennyiségének és ezzel a minőségének hirtelen megváltozása. A Microsoft mesterséges intelligenciát alkalmazó megoldását a hazai központú, biológiai víztisztító rendszereket fejlesztő Organica Water...

Fenntartható projektben az Airbus

Az Airbus szándéknyilatkozatot írt alá Csengtu városával és a Tarmac Aerosave vállalattal Kína első fenntartható, „életciklus” szolgáltatási központjának létrehozására. A megállapodás részeként a cégek a repülőgépek parkoltatása és tárolása mellett karbantartási, felújítási, átalakítási, szétbontási...

DATA