Elrajtolt a legfrissebb hazai online kerékpáros magazin, a WeLoveCycling.hu. Szerteágazó témái és hiánypótló közösségi túratérképe minden tekerőnek szólnak, a hobbistáktól a hegyi kalandorokon át a versenyzőkig. A WLC most útjára indította az Aranyvilla díjat a hazai professzionális biciklisek elismerésére.
Eredeti történetekkel, életmód- és edzéstippekkel, friss videókkal és különleges riportokkal találkozhatnak a legfrissebb online hazai kerékpáros magazin, a WeLoveCycling.hu olvasói a biciklis világ minden láncszeméről, a hobbitekeréstől a trekkingen át a versenysportig.
A magazin nemzetközileg már több országban is gyökeret vert, sikerét pedig a szerteágazó tartalom mellett az oldalba ágyazott hiánypótló közösségi túratérképnek is köszönheti, amelyet hamarosan a magyar olvasók is saját útvonalaikkal frissíthetnek. A bringautakhoz statisztikák, értékelések, letölthető térképek és várható időjárás-információk is elérhetőek a felületen, melyek nagyban megkönnyítik a túraszervezést.
Háromszoros olimpikonnal indított az Aranyvilla
A WLC elhivatott a hazai bringás versenyszféra támogatásában, így útjára indította az Aranyvilla díjat, mely a professzionális biciklisek egyedülálló hazai elismerése. A díj nagykövete Magyarósi Csaba, akinek kérdésein keresztül a tervek szerint minden díj átadása után jobban is megismerheti majd a közönség az élsportolók történeteit.
Az első Aranyvillás a háromszoros olimpikon mountainbike versenyző Parti András. A 35 éves sportember életének immár 20 éve részese a versenysport, pályafutása alatt 18 magyar bajnoki címet tudhat magáénak, jelenleg gőzerővel készül negyedik olimpiai futamára, valamint edzőként elhivatott az utánpótlás-nevelésben.
Lélegzetelállító kihívások
A ŠKODA által hajtott WLC magazin nem csak támogatja, de új kihívások elé is állítja a bringázás szerelmeseit. A nemzetközi oldal szervezésében nemrég új csúcs született a Himaláján négy bátor résztvevő kitartó tekerésével. A nem mindennapi történetet bemutató dokumentumfilm Catching Breath címmel debütált a magazin felületén.
Miért hajt a ŠKODA kétkerekűt?
A ŠKODA története 120 évvel ezelőtt kerékpár-gyártással kezdődött, amikor Václav Klement könyvárus új biciklije meghibásodott. A német gyártó felé tett panaszára azonban visszatetsző válasz érkezett, így Klement inkább saját maga javította meg a kétkerekűt. Ekkor találkozott a névrokon szerelővel, Václav Laurinnal, akivel hamar felfedezték közös filozófiájukat, miszerint csak a legjobb lehet elég jó. Együttműködésük gyümölcse egy évvel később érett be az 1895-ös, Slavia névre hallgató kerékpárral, melyet hamarosan motorbiciklik és autók sora követett. A ŠKODA a mai napig hű a kezdetekhez: amellett, hogy széleskörű kerékpár kínálattal rendelkezik a gyártó, csaknem 15 éve a Tour De France szponzora hivatalos autós partnerként és szponzorálja a Zöld Trikót is, amelyet a legjobb sprinter kap meg.