- Hirdetés -

Új platform segít a pályaválasztásban

|

- Hirdetés -

A fiatalok jövőjének egyik legmeghatározóbb mérföldköve a pályaválasztás, amely a folyamatosan változó munkaerő piaci igények miatt sok fiatalnak komoly fejtörést okoz. Ezen segítene a Profession és a Redmenta együttműködése: a Profession szállítja a munkaerőpiaci tudást, a Redmenta pedig a kapcsolatot a közoktatással.

“Nyáron keresett meg minket a Redmenta a tartalmi együttműködés lehetőségével, és azonnal tervező asztalhoz ültünk.” – mondta Varga Balázs a Profession marketing vezetője. “ „Szerencsére a Profession már elérte azt a fejlettségi szintet, hogy a jövőbe fektessen, így a mostani kampánnyal a jövő álláskeresőinek döntéseit segítjük előkészíteni hasznos információkkal. Emellett nyitottunk a diákmunkák felé, aminek eredményeként már több száz diákmunka is elérhető a Profession-ön” – folytatta Varga.

A márkázott tartalmi együttműködés a growup.hu pályaválasztási és diákmunka-tudástár bevezetését jelenti. Az oldal egy személyiség teszttel indult, ami segít a diákoknak megtalálni a számukra megfelelő foglalkozás-kategóriákat. Az ArtBite influencer csapat segítségével készült, 10 epizódból álló vlogsorozatban pedig különböző szakmák sikeres karrier-építőivel beszélgetnek arról, hogy milyen is az élet a választott területükön, valamint diákmunkákat próbálnak ki és járják körbe az ezzel kapcsolatos kérdésköröket. A tartalmi együttműködés egyik rendhagyó eleme a pedagógusoknak készített órai segédlet, melyet a Profession szakemberei készítettek a jövő munkaerőpiaci helyzetéről. Ezáltal hamarosan a pedagógus olyan izgalmas témákat és projektfeladatokat vihet be az osztályfőnöki órára, amivel a diákok alaposan megismerhetik, mik azok a szakmák, amikre jövőben szükség lesz, mik azok a területek amiket az automatizáció és a mesterséges intelligencia elsőnek fog kiváltani, milyen készségekre és kompetenciákra lesz szüksége a jövő munkavállalóinak és melyik területeken lehet majd a legtöbbet keresni. A Growup program a 20/21-es tanév végéig tart, és a múlt héten elstartolt weboldalon folyamatosan frissülnek a tartalmak.

“A téma kiválasztása egyáltalán nem volt véletlenszerű” – mondta Visy Zoltán, a Redmenta ügyvezetője. “Az általunk fejlesztett digitális oktatási eszközt megközelítőleg 50 000 pedagógus használja a magyar közoktatásból, és gyakran monitorozzuk, hogy mi az, amire szükségük van. Az egyik ilyen belső kutatáson merült fel először a pályaválasztás és a diákmunka témája. A pedagógusok is jelezték, hogy hasznosnak ítélnének ilyen jellegű tartalmat, szívesen beépítenék az osztályfőnöki óráikba” – folytatta Visy.

A Growup az első szponzorált együttműködés a Redmentán, amely azért is fontos mérföldkő, mert a Redmenta nonprofit szervezetként azt tűzte ki célul, hogy lassan 1 millió regisztrált magyar pedagógussal és diákkal rendelkező alkalmazásukat ingyenesen teszik elérhetővé mindenki számára. Ehhez fog számukra forrást biztosítani minden jövőbeli szponzoráció.

“Eddig mi, a fejlesztők, és mikro adományokkal a pedagógusok finanszírozták a Redmenta működését és fejlesztését. Ehhez a családhoz csatlakozott most a Profession, és remélhetőleg csatlakoznak más piaci szereplők is a közeljövőben. A helyi igényekre specializálódott digitális oktatási fejlesztések fontos kellékei a hazai pedagógusok eszköztárának. És amikor egy egész ország támaszkodik egy ilyen rendszerre, akkor minden segítségre szükség van” – tette hozzá Visy.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, mennyit költünk karácsonyfára

A fenyőfák árának idei adventre várt 10-20 százalékos emelése nem okoz érdemi változást a vásárlási szokásokban: a vevők 54 százaléka továbbra is nordmann fenyő iránt érdeklődik - derül ki Agroinform.hu felméréséből. A válaszadók 26...

Lemaradtak a magyarok az online marketingben

Megszámoltad már, hogy naponta hányszor pörgeted végig a Facebook – vagy Instagram hírfolyamod? Kétségtelen, hogy a közösségi oldalak mindennapjaink részévé váltak. Valaki innen informálódik, mások szórakozás miatt használják, azonban a social platformokat marketing szempontok...

Évtizedes csúcson az online álláshirdetések

Bár még tart az év, az előrejelzések alapján minden idők legnagyobb növekedése várható a feladott álláshirdetések számában Budapesten december végére az adott időszakot tekintve: az eddigi számokra alapozva ez összesen közel 90 ezer hirdetést...

Év végére 660 millió 5G-s ügyfél lehet

Máig 180 élő 5G hálózatot állítottak üzembe a mobilszolgáltatók, az előfizetők száma pedig 2021 végére eléri a 660 milliót – derül ki az Ericsson legújabb mobilitási jelentéséből. Egy évtized alatt 260-szorosára nőtt a mobil...

A Starbucks is beszállt a faültetésbe

A Starbucks Magyarország szeptemberben indította el legújabb bolygó-pozitív kezdeményezését, amely során országszerte húsz forintot számol fel minden, üzleteiben értékesített, egyszer használatos műanyag-, vagy papírpohár árára, az ebből összegyűlt összeget pedig faültetés céljára adományozza a...

Zöld startupok versenyeztek

A műanyagot villanyárammá alakító Prometheus 42, valamint a tengeri műanyagból alternatív építészeti anyagot készítő Moseanic nyerte el a fődíjat a Klímainnovációs Közösség által meghirdetett Startup Plastic Surgery program záró pitch versenyén. Ez az első...

Dunavarsányban terjeszkedik a Dunapack

Közel 20 milliárd forint értékű beruházással Európa egyik legmodernebb csomagolóanyag gyártó üzemét építi a Dunapack Packaging Dunavarsány határában. Az új gyár a körforgásos gazdasági folyamatok egyik legmodernebb mintaüzeme lesz, hiszen közel 90%-ban újrahasznosított papírból...

Mesterséges intelligencia segíthet az óceánokon

A kutatási ismeretek rendszerezéséhez, illetve feldolgozásához, valamint a fenntartható óceánfejlesztési kezdeményezések támogatásához a mesterséges intelligencia is segítséget nyújthat. A Capgemini új mesterséges intelligencia-modelleket (AI) fejlesztett ki, amelyek hozzájárulnak a Föld klímájának megértéséhez és modellezéséhez,...

Új szolgáltatást tesztel a DoDo a PENNY-vel

A mesterséges intelligencia alapú logisztikai megoldásokat nyújtó cseh DoDo partneri megállapodást kötött a népszerű PENNY üzletlánccal. A Csehországban, Pilzenben egyelőre pilot üzemmódban induló projekt részeként a startup egy teljesen új szolgáltatás bevezetésének előkészítéseként a...

Munkáltatói díjat nyert az SAP Hungary

Az SAP Hungary elnyerte az Inspiring Employers tanácsadó cég legmagasabb és legrangosabb "Elite Shining Star" díját a kiemelkedő munkahelyi körülmények, illetve a munkavállalók számára kialakított kezdeményezései miatt. A magyarországi SAP-t az Inspiring Employers 10...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nevet vált a Turbó Diéta

A hagyományteremtő szándékkal indított, az Ideális Nap nevet viselő online esemény keretében jelentette be Handl Tamara, a Turbó Diétát forgalmazó Idealbody Kft. sales és marketing vezetője, hogy a 17 éves márka IdealBody néven folytatja...

Kiderült, mennyit költünk karácsonyfára

A fenyőfák árának idei adventre várt 10-20 százalékos emelése nem okoz érdemi változást a vásárlási szokásokban: a vevők 54 százaléka továbbra is nordmann fenyő iránt érdeklődik - derül ki Agroinform.hu felméréséből. A válaszadók 26...

Lemaradtak a magyarok az online marketingben

Megszámoltad már, hogy naponta hányszor pörgeted végig a Facebook – vagy Instagram hírfolyamod? Kétségtelen, hogy a közösségi oldalak mindennapjaink részévé váltak. Valaki innen informálódik, mások szórakozás miatt használják, azonban a social platformokat marketing szempontok...

Évtizedes csúcson az online álláshirdetések

Bár még tart az év, az előrejelzések alapján minden idők legnagyobb növekedése várható a feladott álláshirdetések számában Budapesten december végére az adott időszakot tekintve: az eddigi számokra alapozva ez összesen közel 90 ezer hirdetést...

Év végére 660 millió 5G-s ügyfél lehet

Máig 180 élő 5G hálózatot állítottak üzembe a mobilszolgáltatók, az előfizetők száma pedig 2021 végére eléri a 660 milliót – derül ki az Ericsson legújabb mobilitási jelentéséből. Egy évtized alatt 260-szorosára nőtt a mobil...
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A Starbucks is beszállt a faültetésbe

A Starbucks Magyarország szeptemberben indította el legújabb bolygó-pozitív kezdeményezését, amely során országszerte húsz forintot számol fel minden, üzleteiben értékesített, egyszer használatos műanyag-, vagy papírpohár árára, az ebből összegyűlt összeget pedig faültetés céljára adományozza a...

Zöld startupok versenyeztek

A műanyagot villanyárammá alakító Prometheus 42, valamint a tengeri műanyagból alternatív építészeti anyagot készítő Moseanic nyerte el a fődíjat a Klímainnovációs Közösség által meghirdetett Startup Plastic Surgery program záró pitch versenyén. Ez az első...

Mesterséges intelligencia segíthet az óceánokon

A kutatási ismeretek rendszerezéséhez, illetve feldolgozásához, valamint a fenntartható óceánfejlesztési kezdeményezések támogatásához a mesterséges intelligencia is segítséget nyújthat. A Capgemini új mesterséges intelligencia-modelleket (AI) fejlesztett ki, amelyek hozzájárulnak a Föld klímájának megértéséhez és modellezéséhez,...

DATA